Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z pluginem Guardian


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 JimJoy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:-
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 29.05.2011 16:07

Wiem ze było już kilka próśb o przerobienie pluginu Guardian jednak żadna nie została rozpatrzona

Udało mi się już ustawić odradzanie tylko dla ct i wywalić mp5 ale dalej nie wiem jak zrobić żeby kapitan świecił się dłużej niż 2sec zaraz po zrespieniu

Dlatego proszę "fachowców" u przerobienie tego pluginu tak, żeby kapitan świecił się całą rundę

sma w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 29.05.2011 19:09

nie jestem pewien czy dobrze to zrobiłem, ale zasadniczo powinno być dobrze :)
kompiluje się z jakimś warningiem, ale już nie mam czasu patrzeć co zepsułem :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 JimJoy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:-
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 30.05.2011 10:42

teraz to nawet przez te 2sec nie działa

ktoś jeszcze chce sprawdzić swoje umiejętności?
  • +
  • -
  • 0

#4 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 30.05.2011 14:18

a zobacz teraz, bo to co dałem to sam doszedłem do tego, co źle zrobiłem (w domyśle, że miałoby działać jak chce :blink: )

srry, zauważyłem, że źle... bo ustawiłem czas taska na czas rundy w sekundach ;x zaraz pokombinuje dalej co zrobic

EDIT: look na to

Załączone pliki


Użytkownik stepdub edytował ten post 30.05.2011 16:34

  • +
  • -
  • 1

#5 JimJoy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:-
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 04.06.2011 20:23

czasem się blokuje ale to jest pikuś
zastanawia mnie dlaczego teraz wszyscy (nawet zombie) maja ta poświatę na ok 5sec zaraz po zrespieniu
  • +
  • -
  • 0

#6 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 04.06.2011 20:24

moze spawn protection?
  • +
  • -
  • 0

#7 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 04.06.2011 21:47

JimJoy, w ogóle ciężko mi szła analiza tego kodu, więc nie wiem
  • +
  • -
  • 1

#8 JimJoy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:-
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 06.06.2011 13:23

Rafal_94 - amx_super nie jest wgrane wiec to nie to
przy samym bulletdamage tego nie ma

stepdub - bardzo mi już pomogłeś ale przez ta poświatę zastanawiam się czy nie ustawić po prostu innego modelu
zapoznałeś się już z pluginem wiec może jak znajdziesz wolna chwile to ostatni raz mi pomożesz i go zedytujesz?
model już sam wkleję
tylko zamień poświatę na model i podaj numer linii
  • +
  • -
  • 0

#9 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 06.06.2011 17:09

model zmieniasz w #define MODEL na samym początku prawie
pamiętaj, że musi znajdować się w models/player, bo nie odczyta (mylę się?)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 JimJoy

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:-
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 19.06.2011 23:14

Zrąbałeś to trochę

Zapomniałeś o
public plugin_precache() 
{	
	precache_model("models/player/kapitan/kapitan.mdl");
}
Inaczej by nie pobierało modelu
Ale i tak mi pomogłeś bo nie pamiętałem komendy na zmianę modelu
Za to wielkie dzięki
Temat do zamknięcia

PS

pamiętaj, że musi znajdować się w models/player, bo nie odczyta (mylę się?)

Musi się znajdować w models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl :P
  • +
  • -
  • 0

#11 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 20.06.2011 14:12

no właśnie teraz wiem, ale nie wiedziałem, jakoś do tej pory rzadko zmieniałem modele graczy ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych