Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika VerShinin

Odnotowano 148 pozycji dodanych przez VerShinin (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#435843 Użycie itemu i um. klasy na różnych klawiszach

Napisano przez VerShinin w 24.07.2012 16:42 w Pytania

Witam.

Moich graczy denerwuje to, że um. klasy oraz użycie itemu jest na tym samym klawiszu..
Napisałby ktoś jak zrobić, aby moc klasy ustawić na klawisz C ?

Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam



#400063 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin?

Napisano przez VerShinin w 22.04.2012 01:41 w Pytania

Zobacz teraz

Załączone pliki




#400062 Jak zwiększyć ilość granatów ?

Napisano przez VerShinin w 22.04.2012 01:38 w Pytania

Gdy klasa ma standardowo HE, i dostanie perk który daje jednego granata, to raczej zawsze jest tak, że nie będziesz miał 2, tylko 1. Ew. zmień w perku żeby dostawał 2 HE. ;d



#399491 Jak dodac nazwe forum nad napisem Klasa

Napisano przez VerShinin w 20.04.2012 18:07 w Pytania

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[nazwa_forum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


Po prostu dopisz same forum do swojego sma.



#399376 Licznik do ponownego użycia skilla

Napisano przez VerShinin w 20.04.2012 10:56 w Pytania

@Ref



#398977 Licznik do ponownego użycia skilla

Napisano przez VerShinin w 18.04.2012 22:34 w Pytania

@Ref :)



#398649 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?

Napisano przez VerShinin w 17.04.2012 23:12 w Pytania

Pokaż SMA wytrzymałości perku, z jakiego korzystasz.



#398463 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?

Napisano przez VerShinin w 17.04.2012 17:10 w Pytania

Zobacz teraz.

Załączone pliki




#398459 Licznik do ponownego użycia skilla

Napisano przez VerShinin w 17.04.2012 17:08 w Pytania

@Ref :)



#398022 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?

Napisano przez VerShinin w 16.04.2012 18:32 w Pytania

Raczej po perku dodaj ^n



#397788 Licznik do ponownego użycia skilla

Napisano przez VerShinin w 16.04.2012 11:34 w Pytania

Witam. Potrzebuje pewien licznik dla klasy, aczkolwiek chciałbym tak, gdy będzie można użyć skilla na środku w hud będzie info na zielono "Skill dostępny!", gdy użyje skilla będzie odliczany czas za ile znów będzie mógł użyć (na czerwono).

Kolory i miejsce HUD mogę sam zrobić, chodzi mi tylko o tą resztę ;]

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie naloty !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if(poprzedni_nalot[id] + 10.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Nalot mozesz wezwac co 10 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;
poprzedni_nalot[id] = floatround(get_gametime());

CreateNalot(id);
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc[id]==1)?"":"o"),ilosc[id],((ilosc[id]==1)?"":(ilosc[id]<0 && ilosc[id]>0)?"t":"ow"))
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


To wystarczy? ;]

Dzięki za pomoc



#397787 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?

Napisano przez VerShinin w 16.04.2012 11:31 w Pytania

Zobacz :P

Załączone pliki




#397786 Problem z LVL'ami.

Napisano przez VerShinin w 16.04.2012 11:29 w Pytania

Ogranicz trochę expa za killa. Tam jest napisane przecież. Jeżeli podniesiesz killexp do potęgi drugiej, i pomnożysz przez level ratio to ta liczba nie może być większa niż 2147483647. A w Twoim przypadku jest. Jak zobaczyłem, musiałbyć zmniejszyć killexp do 25000 lub pokombinować tak, żeby było dla Ciebie dobrze ;P



#397352 Problem z LVL'ami.

Napisano przez VerShinin w 15.04.2012 10:48 w Pytania

http://amxx.pl/topic...ie-byly-ujemne/ ?



#397162 Jednorazowy reward

Napisano przez VerShinin w 14.04.2012 21:28 w Pytania

@Ref :)



#396797 [Stary]COD item: Brzucho Doknesa

Napisano przez VerShinin w 14.04.2012 09:05 w Szukam pluginu

Tworzysz nowy item, i na koniec dodajesz to:

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == XX && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}


W miejsce XX podajesz numer itemu.



#396773 [ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)

Napisano przez VerShinin w 14.04.2012 07:31 w Pytania

To już lepiej by było jakbyś się pobawił w awanse klas ;P

http://amxx.pl/topic/52663-awanse-klas/



#396358 Prosba o 3 klasy

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 23:03 w Prośby o Klasę/Perk

Pozmieniaj sobie statystyki/opis jak chcesz, bo nie wiem czy dobrze zrobiłem ;P

Desperados - flaga T
Mistrz KSW - flaga S

Załączone pliki




#396355 Jednorazowy reward

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 22:40 w Pytania

Oczywiście że tak. A jakby inaczej? :)



#396354 jak zmienić kolor?

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 22:37 w Pytania

Dobra, ale może kolega nie wie jak zastosować RGB żeby otrzymać odpowiedni kolor ? A generatorze wybierasz konkretny kolor i jeszcze położenie..



#396326 jak zmienić kolor?

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 20:53 w Pytania

Lub jeżeli korzystasz z amxxstudio to w generatorze hud wybierasz kolor i kopiujesz sobie tylko te pierwsze trzy pozycje ;]



#396260 [Perk] Dash

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 19:07 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Perk fajny, ale faktycznie podobny do modułu :P

Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu? :D



#396255 Problem with item

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 19:02 w Multilingual

Send your SMA to annex or send to PW, I will try help ;P



#396250 [ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 18:59 w Pytania

A tak ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "weapon_deagle");

if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);

if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);

if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze? :P



#396246 Poszukuję modeli do COD MOD'a

Napisano przez VerShinin w 12.04.2012 18:50 w Dyskusje

http://www.4shared.com/rar/lcHWGDpe/codmodele.html

Masz to. Do tego skorzystaj z tego pluginu co kolega wyżej podał ;P