Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika VerShinin
Odnotowano 148 pozycji dodanych przez VerShinin (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
#400063 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin?
Napisano przez
VerShinin
w 22.04.2012 01:41
w
Pytania
Załączone pliki
-
knife_block.sma 1,17 KB 69 Ilość pobrań
knife_block.amxx
#399491 Jak dodac nazwe forum nad napisem Klasa
Napisano przez
VerShinin
w 20.04.2012 18:07
w
Pytania
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[nazwa_forum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Po prostu dopisz same forum do swojego sma.
#398463 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?
Napisano przez
VerShinin
w 17.04.2012 17:10
w
Pytania
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 47,79 KB 36 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#397788 Licznik do ponownego użycia skilla
Napisano przez
VerShinin
w 16.04.2012 11:34
w
Pytania
Kolory i miejsce HUD mogę sam zrobić, chodzi mi tylko o tą resztę ;]
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie naloty !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if(poprzedni_nalot[id] + 10.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Nalot mozesz wezwac co 10 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
ilosc[id]--;
poprzedni_nalot[id] = floatround(get_gametime());
CreateNalot(id);
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc[id]==1)?"":"o"),ilosc[id],((ilosc[id]==1)?"":(ilosc[id]<0 && ilosc[id]>0)?"t":"ow"))
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
To wystarczy? ;]
Dzięki za pomoc
#397787 [ROZWIĄZANE] Czy można przerobić ten plugin z HP?
Napisano przez
VerShinin
w 16.04.2012 11:31
w
Pytania
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.png)
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 47,78 KB 57 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#397786 Problem z LVL'ami.
Napisano przez
VerShinin
w 16.04.2012 11:29
w
Pytania
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
#396797 [Stary]COD item: Brzucho Doknesa
Napisano przez
VerShinin
w 14.04.2012 09:05
w
Szukam pluginu
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(hit))
return;
new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == XX && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}
W miejsce XX podajesz numer itemu.
#396358 Prosba o 3 klasy
Napisano przez
VerShinin
w 12.04.2012 23:03
w
Prośby o Klasę/Perk
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
Desperados - flaga T
Mistrz KSW - flaga S
Załączone pliki
-
codclass_desperados.sma 1,74 KB 40 Ilość pobrań
codclass_desperados.amxx
-
codclass_koksu.sma 1,51 KB 38 Ilość pobrań
codclass_koksu.amxx
-
codclass_mistrzksw.sma 1,74 KB 33 Ilość pobrań
codclass_mistrzksw.amxx
#396260 [Perk] Dash
Napisano przez
VerShinin
w 12.04.2012 19:07
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.png)
Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu?
![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#396255 Problem with item
Napisano przez
VerShinin
w 12.04.2012 19:02
w
Multilingual
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
#396250 [ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)
Napisano przez
VerShinin
w 12.04.2012 18:59
w
Pytania
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_deagle");
if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);
if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze?
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.png)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika VerShinin
- Regulamin