Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak zmienić kolor?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZaMaChOWIeC

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suchy las
Offline

Napisano 12.04.2012 19:09

Mam server cod mod i w lewym górnym rogu mam napisy:

Doświadczenie:
Klasa
Przedmiot:

Co zrobić , żeby te napisy były na zielono a nie na czerwono ?


Nie wiem o co chodzi z tym codem starym/nowym więc wybrałem nowy
  • +
  • -
  • 0

#2 Mafinka

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Bratislava
Offline

Napisano 12.04.2012 19:20

Hi, i cant write polish but i speak slovak and this language is like my slovak :)

So, i withdraw it from my plugin -

public ShowInformation(id)
{
id -= TASK_SHOW_INFORMATION;

set_task(0.1, "ShowInformation", id+TASK_SHOW_INFORMATION);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); // ZELENA HUD: 0, 255, 0
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); //0, 255, 0
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Rasa : %s ]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]^n [Web: %s ]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]], nazov_fora);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Find this and then this - set_hudmessage(numbers....) first and second too you need to rewrite :) First 3 numbers are RGB colours :)
Sorry for my english :)
  • +
  • -
  • 0

#3 ZaMaChOWIeC

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suchy las
Offline

Napisano 12.04.2012 19:51

thanks for "seek", but i don't understand . ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 Mafinka

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Bratislava
Offline

Napisano 12.04.2012 20:14

I tried it again ...
Have you in .sma find this?

public ShowInformation(id)
{
id -= TASK_SHOW_INFORMATION;

set_task(0.1, "ShowInformation", id+TASK_SHOW_INFORMATION);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Class : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


AND THEN :
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); This first 3 numbers are colours and thats red color.
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Class : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Item : %s]", names_klas[class_player[id]], experience_player[id], experience_level[level_player[id]], level_player[id], names_objects[information_item_player[id][0]]);

But rewrite it with this when u want green color:


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class : %s^nExp : %i / %i^nLevel : %i^nItem : %s", names_klas[class_player[target]], experience_player[target], experience_level[level_player[target]], level_player[target], names_objects[information_item_player[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


:P

Użytkownik Mafinka edytował ten post 12.04.2012 20:15

  • +
  • -
  • 0

#5 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2012 20:17

R G B - Red Green Blue... jezeli chcesz na zielone to dajesz 0,255,0 co tu mozna nie rozumiec ?

#6 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.04.2012 20:53

Lub jeżeli korzystasz z amxxstudio to w generatorze hud wybierasz kolor i kopiujesz sobie tylko te pierwsze trzy pozycje ;]
  • +
  • -
  • 0

#7 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2012 21:10

Lub jeżeli korzystasz z amxxstudio to w generatorze hud wybierasz kolor i kopiujesz sobie tylko te pierwsze trzy pozycje ;]


Czemu ma zmieniac ?? Skoro moze sobie juz ustawic jaki chce kolor i polozenie

#8 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.04.2012 22:37

Dobra, ale może kolega nie wie jak zastosować RGB żeby otrzymać odpowiedni kolor ? A generatorze wybierasz konkretny kolor i jeszcze położenie..
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych