Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany.
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 45 pozycji dodanych przez A może sma? (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )
Napisano przez
A może sma?
w 13.07.2013 00:32
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany.
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
Napisano przez
A może sma?
w 25.05.2013 16:45
w
Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Szczerze? Nie wiem. Jak Ci to przeszkadza to usuń sobie te dwie linijki - to zapewne pozostałość po modyfikacji kodu
Napisano przez
A może sma?
w 28.04.2013 22:19
w
OFF Topic
Napisano przez
A może sma?
w 21.04.2013 22:04
w
Nowości
public eventDeathMsg( )
{
new iAttacker = read_data( 1 ), iThis = read_data( 2 ), bool: bHeadshot = bool: read_data( 3 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] != -1 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] -= ( bHeadshot ? 10 : 5 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] <= 0 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] = 0;
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iThis, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE )
DestroyForward( iForward );
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] = -1;
printInformation( iThis, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Twoj perk zostal zniszczony !", perkBuffer[ iiName ] );
}
}
if( iAttacker == iThis )
return;
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] == -1 )
{
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] = random( ArraySize( gaPerks ) );
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerkDurability ] = 100;
client_cmd( iAttacker, "echo %d | %d", ArraySize( gaPerks ), gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] );
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iAttacker, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_ENABLE )
DestroyForward( iForward );
printInformation( iAttacker, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Znalazles perk: %s !", perkBuffer[ iiName ] );
}
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ] == gPluginInfo[ plMaxLevel ] )
return;
if( bHeadshot )
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 65 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
else
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 45 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
gPlayerInfo[ iThis ][ piMenuBlocked ] = false;
checkPlayerLevel( iAttacker );
}
Napisano przez
A może sma?
w 20.04.2013 16:54
w
Nowości
Bugi/błędy:
Napisano przez
A może sma?
w 02.04.2013 22:26
w
Nowości
Napisano przez
A może sma?
w 02.03.2013 17:46
w
Pytania
new limit_klas[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]
new limit_klas_max[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]
limit_klas[klasa_gracza[id]]--;
limit_klas[nowa_klasa_gracza[id]]++;
menu_additem(menu, klasa);
menu_additem(menu, klasa, .callback = menu_cb);
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new menu_cb = menu_makecallback("WybierzKlase_Callback");
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
public WybierzKlase_Callback(id, menu, item)
{
if(max_limit_klas[item] && limit_klas[item] >= max_limit_klas[item])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
max_limit_klas[PobierzKlasePrzezNazwe("nazwa klasy")] = ileśtam;
limit_klas[klasa_gracza[id]]--;
Napisano przez
A może sma?
w 02.03.2013 17:28
w
Pytania
Napisano przez
A może sma?
w 02.03.2013 17:16
w
Pytania
Napisano przez
A może sma?
w 20.02.2013 04:23
w
Opinie
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 16:16
w
Pytania
enum weapons { glock = 0,
usp, p228, dgl, es57, elite, uzi, tmp, mp5, ump, p90, m3, xm, ak, galil, m4, famas, sg552, aug, scout, awp, g3sg1, sg550, m249 }
new bool:unlocked_weapons[33][weapons]
public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256], temp[2];
formatex(vaultkey, 63, "%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
formatex(temp, sizeof(temp), "%i#", unlocked_weapons[id][weapons:i])
add(vaultdata, sizeof(vaultdata), temp)
}
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);
new danegracza[weapons][2];
explode(vaultdata, '#', danegracza, weapons, 1);
for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
unlocked_weapons[id][weapons:i] = danegracza[weapons:i][0] == '1' ? false : true;
}
}
stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
{
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}
new liczba_fragow
new liczba_fragow[33]
new liczba_fragow[33][23]
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 14:56
w
Pluginy AMXX
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 04:38
w
Propozycje
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 04:30
w
Propozycje
Napisano przez
A może sma?
w 19.02.2013 04:22
w
Pluginy AMXX
Napisano przez
A może sma?
w 17.02.2013 13:18
w
Modele
Napisano przez
A może sma?
w 18.01.2013 20:00
w
Pytania
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 16:03
w
Pytania
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia i %i monet za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana, ILOSC_MONET);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+ILOSC_MONET);
native cod_set_user_coins(id, wartosc)
native cod_get_user_coins(id)
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 15:46
w
Pytania
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_C4, 1<<CSW_USP},
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_C4, 0},
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 15:42
w
Szukam pluginu
Napisano przez
A może sma?
w 06.01.2013 00:22
w
Gotowe funkcje
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 21:44
w
Pytania
new klasa_gracza = cod_get_user_class(id);
new klasa_snajper = cod_get_classid("Snajper");
new klasa_bajerant = cod_get_classid("Bajerant");
if(klasa_gracza == klasa_snajper)
{
//akcja dla snajpera
}
else if(klasa_gracza == klasa_bajerant)
{
//akcja dla bajeranta
}
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 20:36
w
Pytania
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 18:48
w
Pytania
Napisano przez
A może sma?
w 05.01.2013 18:27
w
Pytania