Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika A może sma?

Odnotowano 45 pozycji dodanych przez A może sma? (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#554862 System Monet

Napisano przez A może sma? w 13.07.2013 00:32 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany. 

 

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet



#545326 System Monet

Napisano przez A może sma? w 25.05.2013 16:45 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Szczerze? Nie wiem. :D Jak Ci to przeszkadza to usuń sobie te dwie linijki - to zapewne pozostałość po modyfikacji kodu




#538523 program do pisania na telefon

Napisano przez A może sma? w 28.04.2013 22:19 w OFF Topic

Dokładnie tej nie ma, być może są odpowiedniki. Aczkolwiek na Bade ciekawych urządzeń nie ma (tzn. takich, na których edycja będzie wygodna). Pisanie czegokolwiek miało by sens dopiero na tablecie...



#536243 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 21.04.2013 22:04 w Nowości

Spoiler

 
Klasy: Załączony plik  plugins.rar   126,41 KB  191 Ilość pobrań


Poprawiona funkcja + skompilowane klasy



#535881 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 20.04.2013 16:54 w Nowości

Bugi/błędy:

  • W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
  • Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
  • kill w konsoli powoduje otrzymanie perku



#530860 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 02.04.2013 22:26 w Nowości

Ja to tylko przepisałem CoDa na tablice dwuwymiarowe + pętle - statystyki dodaje się w minute ;) Ale widzę, że Ty to na bogato poleciałeś z tą edycją ^^



#521013 Jak zrobić limit klas?

Napisano przez A może sma? w 02.03.2013 17:46 w Pytania

Musisz stworzyć nowe tablice
np.
new limit_klas[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]
new limit_klas_max[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]


i w publicu UstawNowaKlase dodać nad
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]

limit_klas[klasa_gracza[id]]--;
limit_klas[nowa_klasa_gracza[id]]++;


zmodyfikować WybierzKlase(id):

Znajdź:
menu_additem(menu, klasa);

Zamień na:
menu_additem(menu, klasa, .callback = menu_cb);


Pod:
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

Dodaj:
new menu_cb = menu_makecallback("WybierzKlase_Callback");


Nad:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

Dodaj:
public WybierzKlase_Callback(id, menu, item)
{
if(max_limit_klas[item] && limit_klas[item] >= max_limit_klas[item])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


W plugin_cfg dodaj:
max_limit_klas[PobierzKlasePrzezNazwe("nazwa klasy")] = ileśtam;


w UsunUmiejetnosci dodaj na początku
limit_klas[klasa_gracza[id]]--;

Pisane na szybko, może nie działać ;F



#521007 Jak scalic plugin z silnikiem?

Napisano przez A może sma? w 02.03.2013 17:28 w Pytania

Odpowiedź na Wasze pytania to WinMergre.



#521005 Program do tworzenia Silnika cod stary.

Napisano przez A może sma? w 02.03.2013 17:16 w Pytania

Nie ma.



#517453 Opinie o MintsHost oraz kilka pytań

Napisano przez A może sma? w 20.02.2013 04:23 w Opinie

Parę dni temu ich baza klientów (dane itd.) została upubliczniona ;)



#517169 Ile zmiennych mozna zapisac do vault

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 16:16 w Pytania

Booom:

enum weapons { glock = 0,
usp, p228, dgl, es57, elite, uzi, tmp, mp5, ump, p90, m3, xm, ak, galil, m4, famas, sg552, aug, scout, awp, g3sg1, sg550, m249 }

new bool:unlocked_weapons[33][weapons]

public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256], temp[2];
formatex(vaultkey, 63, "%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
formatex(temp, sizeof(temp), "%i#", unlocked_weapons[id][weapons:i])
add(vaultdata, sizeof(vaultdata), temp)
}

nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);

new danegracza[weapons][2];

explode(vaultdata, '#', danegracza, weapons, 1);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
unlocked_weapons[id][weapons:i] = danegracza[weapons:i][0] == '1' ? false : true;
}
}

stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
{
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

Zakładam, że działa, nie testowałem, bo nie ma jak ;F Kompilować się kompiluje, więc myślę, że problemów nie będzie ;)


Niezbędne rzeczy:
Pojęcie o zmiennych i tablicach.
http://amxx.pl/topic...-troche-o-enum/
http://amxx.pl/topic/42028-struktury/
Dodatkowo:
http://amxx.pl/topic/28415-typ/

Spoiler


W kodzie jest dużo dziwnych rzeczy, np. _:cośtam - zbytnio się tym nie przejmuj ;D Jest to wymagane, by nie było ostrzeżeń przy kompilacji



#517144 Parachute+

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 14:56 w Pluginy AMXX

Nie do końca - wcześniej spadochron mógł być otwarty tylko przyciskami "akcji", np kucaniem, skokiem czy też przyciskiem użycia, a tutaj jest otwierany komendą, którą możesz zbindować na dowolny klawisz, by go otworzyć.



#517045 NO STEAM = NO SUPPORT

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:38 w Propozycje

Masz rację, Minha Le wraz z Jessem Cliffe stworzyli Counter Strike. Później zostali zatrudnieni przez Valve...
Aktualnie to właśnie Valve Software pracuje nad tą grą, serwuje nam aktualizacje i tak dalej... Co to oznacza? Ano to, że okradasz Valve Software...



#517044 Dodawanie nowych pluginów/poradników/innych przez "Power Userów"

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:30 w Propozycje

Cześć.
Myślę, że można by było usunąć akceptację pluginów/poradników i innych dziwnych rzeczy w działach, gdzie jest taki wymóg dla grupy power user. Dlaczego? Ano dlatego, bo raczej nikt z tej grupy nie ma "głupich pomysłów". Myślę, że dzięki temu kolorowi będą mieli ciut mniej pracy, a użytkownicy nie musieli by czekać, aż temat zostanie zatwierdzony.

Ot, taki dziwny pomysł mi się w głowie zrodził ;F



#517043 Parachute+

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:22 w Pluginy AMXX

Cześć. Trochę mi się nudziło ;P
opis
Ten plugin to przerobiona wersja tego: http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

Czym się różnią oba pluginy? Ano w mojej modyfikacji spadochronu używa się ciut inaczej - komendą +parachute. Może się to komuś przyda ;F

Nie powinien powodować żadnych errorów.

Oczywiście gracz musi ją sobie sam zbindować.

komendy
+parachute - otwiera spadochron

cvary

parachute_fallspeed "100" - odpowiada za szybkość lotu
parachute_death "1" - odpowiada za efekt opadania na ziemię spadochronu po wylądowaniu (1 - efekt włączony/0 - spadochron znika od razu po kontakcie z podłożem)

instalacja
Nie jest to nic szczególnie trudnego:
kopiujemy parachute.mdl do katalogu cstrike/models
kopiujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
dopisujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini

wymagane moduly
- AMXX :P
- Mózg
- Engine
- Fakemeta

download
Plugin:
- wersja 1.0
Załączony plik  parachute+.sma   5,35 KB  632 Ilość pobrań
  parachute+.amxx
Model:
Załączony plik  parachute.zip   64,52 KB  662 Ilość pobrań



#516413 Model vip'a jako James Bond!

Napisano przez A może sma? w 17.02.2013 13:18 w Modele

Powiedz mi po co ten temat?
http://amxx.pl/topic...james-bond-007/



#503168 Zmiana ilości pkt za lvl a reset ich.

Napisano przez A może sma? w 18.01.2013 20:00 w Pytania

Gracz musiałby użyć polecenia /reset. No chyba, że samemu wymusisz to gdzieś.
Np. w PrzydzielPunkty() można dać warunek, który gdy punkty_gracza[id] < 0 wykona reset punktów



#498282 Monety za wygraną rundę

Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 16:03 w Pytania

Znajdź:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);


Zamień na:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia i %i monet za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana, ILOSC_MONET);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+ILOSC_MONET);

Jako ILOSC_MONET wpisz jakąś liczbę.

Dodaj (gdziekolwiek, ale nie w funkcji) (jeśli nie masz):
native cod_set_user_coins(id, wartosc) 
native cod_get_user_coins(id)




#498277 Bron przed wyborem frakcji

Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 15:46 w Pytania

Znajdź:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_C4, 1<<CSW_USP},

Zamień na:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_C4, 0},

Powinno działać.



#498274 Plugin nadający danej osobie rangę CZITER

Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 15:42 w Szukam pluginu

W tabeli tej pod tabem? W sense tabeli wyników? Tam gdzie pisze VIP, BOMB, DEAD? Niemożliwe do wykonania.



#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 00:22 w Gotowe funkcje

Za 10 zł współpracuje ze wszystkim :D



#498046 [ROZWIĄZANE] Menu każde inne dla klasy

Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 21:44 w Pytania

http://amxx.pl/dokum...cod-get-classid
http://amxx.pl/dokum...-get-user-class

Edit: Wróć.

new klasa_gracza = cod_get_user_class(id);
new klasa_snajper = cod_get_classid("Snajper");
new klasa_bajerant = cod_get_classid("Bajerant");
if(klasa_gracza == klasa_snajper)
{
//akcja dla snajpera
}
else if(klasa_gracza == klasa_bajerant)
{
//akcja dla bajeranta
}



#498009 [ROZWIĄZANE] Menu każde inne dla klasy

Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 20:36 w Pytania

No super, wiemy już bardzo dużo o Tobie, to może teraz opowiesz nam o swoich problemach? Myślę, że użytkownicy chcieli by poznać czego dotyczy to menu. Tzn. wiemy już, że "klasy", lecz słowa mają wiele znaczeń w zależności od kontekstu wypowiedzi. Więc pozwól, że zapytam wprost: o jakie Ci klasy chodzi... (Tutaj chyba powinno coś być)?



#497961 read_args - do czego i jak używać ?

Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 18:48 w Pytania

Z tego co się orientuję, to generalnie część komend nie jest przesyłana do serwera, a co najwyżej jej skutek jest zauważalny. Swoją drogą jest to całkiem logiczne, by po co serwerowi wiedzieć czy masz broń w prawej czy lewej ręce ;P

Plugin nie będzie działał.



#497946 Szukanie/identyfikacja pluginu

Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 18:27 w Pytania

Siema... W mojej głowie zrodziła się pewna, dość dziwna i specyficzna sytuacja...

Załóżmy taką sytuację. Są dwa pluginy. X i Y.
W pluginie Y parametry, które go jednoznacznie identyfikują (nazwa, autor) są losowe. Dziwne, nie? ;D Ogólnie podstawowa funkcjonalność pluginu jest zawsze taka sama.
I teraz jest sobie plugin X. Czy po ogólnym zachowaniu pluginu Y można go w jakiś sposób zidentyfikować pluginem Z?

Można to w jakiś sposób rozwiązać, czy ta sytuacja jest to niemożliwe, by znaleźć plugin "po omacku"?
W zasadzie to najprostszym rozwiązaniem byłoby oznaczenie w jakiś sposób pluginy Y. Lecz tu pojawia się możliwość, że to zaznaczenie zostanie usunięte.

Tak, wiem, że jest to co chcę osiągnąć jest bezsensu ;D