Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

read_args - do czego i jak używać ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.01.2013 15:17

Cześć,
tak jak w temacie, jak używać i do czego służy "read_args"? W dokumentacji nie ma opisu na temat tego, a jest read_argv - jaka jest różnica ?
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.01.2013 15:21

read_args - Returns the entire parameter line of a command.

read_argv - Reads an argument from a command.


  • +
  • -
  • 1

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.01.2013 15:21

read_args czyta wszystkie opcje z danego hooka eventa
  • +
  • -
  • 1

#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.01.2013 15:25

Jakiś przykład można ?
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.01.2013 15:29


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say_team", "cmdSayTeam");
}

public cmdSayTeam(id)
{
new szText[1024];
read_args(szText, 1023);

log_amx(szText);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



po napisaniu na team chacie powinno zalogowac do amx
"say_team twojecos"

Użytkownik Cypis' edytował ten post 05.01.2013 15:31

  • +
  • -
  • 1

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.01.2013 16:00

Czyli jak by wrócić do tego postu: http://amxx.pl/topic..._20#entry491559

Ten kod byłby już w stanie zadziałać jako blokada zmiany rate'ów ?


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new hudmsg1;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1)
set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b")

register_cvar("rate_block", "1")

register_clcmd("rate", "BlockCmd")
register_clcmd("cl_cmdbackup", "BlockCmd")
register_clcmd("cl_cmdrate", "BlockCmd")
register_clcmd("cl_updaterate", "BlockCmd")
register_clcmd("ex_interp", "BlockCmd2")

hudmsg1 = CreateHudSyncObj();
}

public raty (id)
{
client_cmd( id , "rate 25000" )
client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" )
client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" )
client_cmd( id , "cl_updaterate 101" )
client_cmd( id , "ex_interp 0.01" )
}

public hudmsg()
{
set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0, 0.0, 0.0, 2)
ShowSyncHudMsg(0, hudmsg1, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01")
}

public BlockCmd(id){
if(get_cvar_num("rate_block") == 1){

new sett[192]
read_args(sett, 191)
new ust = str_to_float(sett)

if(ust == 25000 || ust == 101 || ust == 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

ColorChat(id, BLUE, "[rate] ^x01Zmiana ustawien RATE jest ZABLOKOWANA!")
console_print(id, "[rate] Zmiana ustawien RATE jest ZABLOKOWANA!")

return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public BlockCmd2(id){
if(get_cvar_num("rate_block") == 1){
new sett[192]
read_args(sett, 191)
new Float:ust = str_to_float(sett)

if(ust == 0.01)
return PLUGIN_CONTINUE;

ColorChat(id, BLUE, "[rate] ^x01Zmiana ustawien RATE jest ZABLOKOWANA!")
console_print(id, "[rate] Zmiana ustawien RATE jest ZABLOKOWANA!")
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Bo podczas kompilacji wyskakuje 1 ostrzeżenie "Warning: Tag mismatch on line 49", lecz mi chodzi o samo działanie pluginu.

Użytkownik `NN edytował ten post 05.01.2013 16:05

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.01.2013 18:03

new ust = str_to_float(sett)
->
new ust = str_to_num(sett)

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.01.2013 18:38

new ust = str_to_float(sett)
->
new ust = str_to_num(sett)


Już wcześniej zauważyłem i poprawiłem, ale dzięki :P

Czy ten kod jest teraz w stanie zadziałać? Bo nie wiem, czy "returnów" nie pokiełbasiłem.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2013 18:48

Z tego co się orientuję, to generalnie część komend nie jest przesyłana do serwera, a co najwyżej jej skutek jest zauważalny. Swoją drogą jest to całkiem logiczne, by po co serwerowi wiedzieć czy masz broń w prawej czy lewej ręce ;P

Plugin nie będzie działał.
  • +
  • -
  • 0

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.01.2013 19:27

A co zrobić, żeby w końcu zadziałał ?:P
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.01.2013 14:43

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 07.01.2013 17:31

Sprawdź czy w ogóle wywołanie tej komendy wyłapuje serwer, nie wiem czy wywołuje, ale jak wywołuje to zawsze ustawiaj na normalną wartość.
Nie pobierzesz wartości chyba, że to serwer ONLY STEAM!
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.01.2013 18:51

czasem można takie rzeczy pobrać poprzez get_user_info. Wpisz setinfo w konsoli swojego CSa i zobacz czy wśród ustawionych wartości jest ta, która Cię interesuje :)
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych