Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika A może sma?

Odnotowano 45 pozycji dodanych przez A może sma? (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 00:22 w Gotowe funkcje

Za 10 zł współpracuje ze wszystkim :D



#460149 System Monet

Napisano przez A może sma? w 21.09.2012 23:23 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Tak. System czyżyka ma inne natywy niż mój



#469217 System Monet

Napisano przez A może sma? w 18.10.2012 22:14 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Przecież działa. Tylko nie piszesz monety[id], tylko cod_get_user_coins(id). A wcześniej gdziekolwiek poza {} dopisujesz native cod_get_user_coins(id)



#545326 System Monet

Napisano przez A może sma? w 25.05.2013 16:45 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Szczerze? Nie wiem. :D Jak Ci to przeszkadza to usuń sobie te dwie linijki - to zapewne pozostałość po modyfikacji kodu




#554862 System Monet

Napisano przez A może sma? w 13.07.2013 00:32 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany. 

 

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet



#472671 System Monet

Napisano przez A może sma? w 29.10.2012 19:37 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Możesz nawet do plugins-twojaulubionaaktorka.ini

AMXX ładuje wszystkie pluginy które są w pliku, które zawierają człon plugins. Jednak robie to w kolejności alfabetycznej, czyli najpierw załaduje plugins.ini, później plugins-a.ini, a na końcu plugins-z.ini czy coś na ten styl ;P



#453163 System Monet

Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 16:29 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Drobny apdejt po roku i 20 dniach xD



#497678 Paczka Perków by NothiNg

Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 04:22 w Nowości

Takie małe, może idiotycznie pytanie: po co są w tej paczce standardowe perki? Jakiś ukryty w tym cel jest, czy po prostu zwykły szyt martetinkowy i 95 wygląda lepiej niż 45? ;>



#536243 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 21.04.2013 22:04 w Nowości

Spoiler

 
Klasy: Załączony plik  plugins.rar   126,41 KB  191 Ilość pobrań


Poprawiona funkcja + skompilowane klasy



#535881 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 20.04.2013 16:54 w Nowości

Bugi/błędy:

  • W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
  • Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
  • kill w konsoli powoduje otrzymanie perku



#530860 NewCodMod

Napisano przez A może sma? w 02.04.2013 22:26 w Nowości

Ja to tylko przepisałem CoDa na tablice dwuwymiarowe + pętle - statystyki dodaje się w minute ;) Ale widzę, że Ty to na bogato poleciałeś z tą edycją ^^



#517144 Parachute+

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 14:56 w Pluginy AMXX

Nie do końca - wcześniej spadochron mógł być otwarty tylko przyciskami "akcji", np kucaniem, skokiem czy też przyciskiem użycia, a tutaj jest otwierany komendą, którą możesz zbindować na dowolny klawisz, by go otworzyć.



#517043 Parachute+

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:22 w Pluginy AMXX

Cześć. Trochę mi się nudziło ;P
opis
Ten plugin to przerobiona wersja tego: http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

Czym się różnią oba pluginy? Ano w mojej modyfikacji spadochronu używa się ciut inaczej - komendą +parachute. Może się to komuś przyda ;F

Nie powinien powodować żadnych errorów.

Oczywiście gracz musi ją sobie sam zbindować.

komendy
+parachute - otwiera spadochron

cvary

parachute_fallspeed "100" - odpowiada za szybkość lotu
parachute_death "1" - odpowiada za efekt opadania na ziemię spadochronu po wylądowaniu (1 - efekt włączony/0 - spadochron znika od razu po kontakcie z podłożem)

instalacja
Nie jest to nic szczególnie trudnego:
kopiujemy parachute.mdl do katalogu cstrike/models
kopiujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
dopisujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini

wymagane moduly
- AMXX :P
- Mózg
- Engine
- Fakemeta

download
Plugin:
- wersja 1.0
Załączony plik  parachute+.sma   5,35 KB  632 Ilość pobrań
  parachute+.amxx
Model:
Załączony plik  parachute.zip   64,52 KB  662 Ilość pobrań



#452922 Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych

Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 00:12 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Od kiedy tablica o długości 1 może przechować 5 znaków?
Zmień nexp[1] na nexp[5]...
Warunek ZAWSZE był prawdą, bo największa cyfra to 9, a 9 < 35000
;]

PS Levele nie do odzyskania, jeżeli nie masz kopii zapasowej...
PPS @SoPelQ: Problem wystąpił tylko u Ciebie, bo tylko Ty edytowałeś tą linijkę :D
PPPS Ktoś niezłą wtopę zaliczył ;D



#454214 Klasa Chemik

Napisano przez A może sma? w 01.09.2012 01:53 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nowy załącznik, wcześniejszy miał frakcje wrzuconą w cod_register_class ;]



#453401 Klasa Chemik

Napisano przez A może sma? w 30.08.2012 00:33 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Siema ;] Skoro już ją ktoś tu wrzucił, to teraz zrobi to jej autor ;)

Co robi klasa? Jest bardzo podobna do Medyka, lecz zamiast leczyć członków zespołu, rani wrogów ;]
Ma zmieniony model apteczki i kolor rozchodzących się pierścieni.
Pozsiada 2 trutki, które co 0,5 sekundy łącznie przez 7 sekund zadają obrażenia: 10+inteligencja/10 wszystkim będącym w jej polu rażenia.

Modele do models/QTM_CodMod

Łapatajcie:
Załączony plik  codclass_chemik.sma   4,1 KB  814 Ilość pobrań
  codclass_chemik.amxx
Załączony plik  modele.zip   5,26 KB  793 Ilość pobrań

:D



#517453 Opinie o MintsHost oraz kilka pytań

Napisano przez A może sma? w 20.02.2013 04:23 w Opinie

Parę dni temu ich baza klientów (dane itd.) została upubliczniona ;)



#444983 Kilka Skilli do klas.

Napisano przez A może sma? w 12.08.2012 11:40 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Kiedyś miałem taki właśnie pomysł, żeby do silnika wpakować umiejętności klas. Ale tak tez można ;D
Może jeszcze jakieś natywy? Do pobierania informacji? W sumie dzięki temu można fajne rzeczy zrobić bawiąc się różnymi perkami i klasami.



#452934 Naprowadzenie entu na gracza

Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 01:26 w Gotowe funkcje

W tasku jednosekundowym możliwe, że rakieta będzie ostro "skręcać", co będzie sprawiało co najmniej dziwne wrażenie :P Proponowałbym częściej (np. 0.1) aktualizować jej cel :P



#517045 NO STEAM = NO SUPPORT

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:38 w Propozycje

Masz rację, Minha Le wraz z Jessem Cliffe stworzyli Counter Strike. Później zostali zatrudnieni przez Valve...
Aktualnie to właśnie Valve Software pracuje nad tą grą, serwuje nam aktualizacje i tak dalej... Co to oznacza? Ano to, że okradasz Valve Software...



#516413 Model vip'a jako James Bond!

Napisano przez A może sma? w 17.02.2013 13:18 w Modele

Powiedz mi po co ten temat?
http://amxx.pl/topic...james-bond-007/



#431601 Nowe awanse wpisywane w klasie

Napisano przez A może sma? w 13.07.2012 14:56 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

nie rozważyłeś jednej kwestii...

żeby móc wybrać tą klasę musisz wykonać 2 rzeczy
1. wybrać klasę która takowy lvl ma
2. wybrać tą klasę

Dla mnie to jest niedopuszczalne


W zasadzie można to obejść. Jak? Ano w zasadzie, to czysty CoD daje nam takie rozwiązanie, a w zasadzie to pokazuje w jaki sposób można pobrać level gracza na danej klasie, niekoniecznie ją wybierajac. Wystarczy delikatna zamiana natywu/dorobienie nowego i lekka modyfikacja funkcji WczytajDane, tak aby dodać w niej 3. parametr, który jeśli by miał wartość true to funkcja zwracałaby tylko level.



#517169 Ile zmiennych mozna zapisac do vault

Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 16:16 w Pytania

Booom:

enum weapons { glock = 0,
usp, p228, dgl, es57, elite, uzi, tmp, mp5, ump, p90, m3, xm, ak, galil, m4, famas, sg552, aug, scout, awp, g3sg1, sg550, m249 }

new bool:unlocked_weapons[33][weapons]

public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256], temp[2];
formatex(vaultkey, 63, "%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
formatex(temp, sizeof(temp), "%i#", unlocked_weapons[id][weapons:i])
add(vaultdata, sizeof(vaultdata), temp)
}

nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);

new danegracza[weapons][2];

explode(vaultdata, '#', danegracza, weapons, 1);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
unlocked_weapons[id][weapons:i] = danegracza[weapons:i][0] == '1' ? false : true;
}
}

stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
{
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

Zakładam, że działa, nie testowałem, bo nie ma jak ;F Kompilować się kompiluje, więc myślę, że problemów nie będzie ;)


Niezbędne rzeczy:
Pojęcie o zmiennych i tablicach.
http://amxx.pl/topic...-troche-o-enum/
http://amxx.pl/topic/42028-struktury/
Dodatkowo:
http://amxx.pl/topic/28415-typ/

Spoiler


W kodzie jest dużo dziwnych rzeczy, np. _:cośtam - zbytnio się tym nie przejmuj ;D Jest to wymagane, by nie było ostrzeżeń przy kompilacji



#538523 program do pisania na telefon

Napisano przez A może sma? w 28.04.2013 22:19 w OFF Topic

Dokładnie tej nie ma, być może są odpowiedniki. Aczkolwiek na Bade ciekawych urządzeń nie ma (tzn. takich, na których edycja będzie wygodna). Pisanie czegokolwiek miało by sens dopiero na tablecie...



#456677 Przerobienie pomógł php by przemo

Napisano przez A może sma? w 08.09.2012 23:00 w Zlecenia płatne

Łap:
http://www.przemo.or...pic.php?t=62414
http://www.przemo.or...pic.php?t=72292
http://www.przemo.or...pic.php?t=28361
http://www.przemo.or...pic.php?t=46475

Wybierz sobie coś