Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika A może sma?
Odnotowano 45 pozycji dodanych przez A może sma? (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisano przez A może sma? w 06.01.2013 00:22 w Gotowe funkcje
#460149 System Monet
Napisano przez A może sma? w 21.09.2012 23:23 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#469217 System Monet
Napisano przez A może sma? w 18.10.2012 22:14 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#545326 System Monet
Napisano przez A może sma? w 25.05.2013 16:45 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Szczerze? Nie wiem. Jak Ci to przeszkadza to usuń sobie te dwie linijki - to zapewne pozostałość po modyfikacji kodu
#554862 System Monet
Napisano przez A może sma? w 13.07.2013 00:32 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Zgodnie z głosem ludu nadeszła drobna aktualizacja, a wraz z nią cvar, który ustala od ilu obecnych na serwerze graczy można zdobyć monety dodany.
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
#472671 System Monet
Napisano przez A może sma? w 29.10.2012 19:37 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
AMXX ładuje wszystkie pluginy które są w pliku, które zawierają człon plugins. Jednak robie to w kolejności alfabetycznej, czyli najpierw załaduje plugins.ini, później plugins-a.ini, a na końcu plugins-z.ini czy coś na ten styl
#453163 System Monet
Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 16:29 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#497678 Paczka Perków by NothiNg
Napisano przez A może sma? w 05.01.2013 04:22 w Nowości
#536243 NewCodMod
Napisano przez A może sma? w 21.04.2013 22:04 w Nowości
public eventDeathMsg( )
{
new iAttacker = read_data( 1 ), iThis = read_data( 2 ), bool: bHeadshot = bool: read_data( 3 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] != -1 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] -= ( bHeadshot ? 10 : 5 );
if( gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] <= 0 )
{
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerkDurability ] = 0;
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iThis, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_DISABLE )
DestroyForward( iForward );
gPlayerInfo[ iThis ][ piPerk ] = -1;
printInformation( iThis, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Twoj perk zostal zniszczony !", perkBuffer[ iiName ] );
}
}
if( iAttacker == iThis )
return;
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] == -1 )
{
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] = random( ArraySize( gaPerks ) );
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerkDurability ] = 100;
client_cmd( iAttacker, "echo %d | %d", ArraySize( gaPerks ), gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ] );
new perkBuffer[ itemInfo ];
ArrayGetArray( gaPerks, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], perkBuffer );
new iForward, iRet;
iForward = CreateOneForward( perkBuffer[ iiPlugin ], "ncod_perkChangeState", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
ExecuteForward( iForward, iRet, iAttacker, gPlayerInfo[ iAttacker ][ piPerk ], NCODSTATE_ENABLE )
DestroyForward( iForward );
printInformation( iAttacker, NCODINFOTYPE_CHAT, NCODINFOCOLOR_INFORMATION, "Znalazles perk: %s !", perkBuffer[ iiName ] );
}
if( gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ] == gPluginInfo[ plMaxLevel ] )
return;
if( bHeadshot )
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 65 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
else
gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciExperience ] += 45 * gPlayerInfo[ iAttacker ][ piClass ][ pciLevel ];
gPlayerInfo[ iThis ][ piMenuBlocked ] = false;
checkPlayerLevel( iAttacker );
}
Klasy: plugins.rar 126,41 KB 191 Ilość pobrań
Poprawiona funkcja + skompilowane klasy
#535881 NewCodMod
Napisano przez A może sma? w 20.04.2013 16:54 w Nowości
Bugi/błędy:
- W paczce w klasie ncod_BarrackObama w linijce 100 jest o jeden nawias za dużo, co powoduje błąd przy kompilacji
- Brakuje modeli dla pluginu killstreak...
- kill w konsoli powoduje otrzymanie perku
#530860 NewCodMod
Napisano przez A może sma? w 02.04.2013 22:26 w Nowości
#517144 Parachute+
Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 14:56 w Pluginy AMXX
#517043 Parachute+
Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:22 w Pluginy AMXX
Ten plugin to przerobiona wersja tego: http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
Czym się różnią oba pluginy? Ano w mojej modyfikacji spadochronu używa się ciut inaczej - komendą +parachute. Może się to komuś przyda ;F
Nie powinien powodować żadnych errorów.
Oczywiście gracz musi ją sobie sam zbindować.
+parachute - otwiera spadochron
parachute_fallspeed "100" - odpowiada za szybkość lotu
parachute_death "1" - odpowiada za efekt opadania na ziemię spadochronu po wylądowaniu (1 - efekt włączony/0 - spadochron znika od razu po kontakcie z podłożem)
Nie jest to nic szczególnie trudnego:
kopiujemy parachute.mdl do katalogu cstrike/models
kopiujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
dopisujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
- AMXX
- Mózg
- Engine
- Fakemeta
Plugin:
- wersja 1.0
parachute+.sma 5,35 KB 632 Ilość pobrań
parachute+.amxx
Model:
parachute.zip 64,52 KB 662 Ilość pobrań
#452922 Czyszczenie nvault z niepotrzebnych danych
Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 00:12 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Zmień nexp[1] na nexp[5]...
Warunek ZAWSZE był prawdą, bo największa cyfra to 9, a 9 < 35000
;]
PS Levele nie do odzyskania, jeżeli nie masz kopii zapasowej...
PPS @SoPelQ: Problem wystąpił tylko u Ciebie, bo tylko Ty edytowałeś tą linijkę
PPPS Ktoś niezłą wtopę zaliczył ;D
#454214 Klasa Chemik
Napisano przez A może sma? w 01.09.2012 01:53 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#453401 Klasa Chemik
Napisano przez A może sma? w 30.08.2012 00:33 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Co robi klasa? Jest bardzo podobna do Medyka, lecz zamiast leczyć członków zespołu, rani wrogów ;]
Ma zmieniony model apteczki i kolor rozchodzących się pierścieni.
Pozsiada 2 trutki, które co 0,5 sekundy łącznie przez 7 sekund zadają obrażenia: 10+inteligencja/10 wszystkim będącym w jej polu rażenia.
Modele do models/QTM_CodMod
Łapatajcie:
codclass_chemik.sma 4,1 KB 814 Ilość pobrań
codclass_chemik.amxx
modele.zip 5,26 KB 793 Ilość pobrań
#517453 Opinie o MintsHost oraz kilka pytań
Napisano przez A może sma? w 20.02.2013 04:23 w Opinie
#444983 Kilka Skilli do klas.
Napisano przez A może sma? w 12.08.2012 11:40 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Może jeszcze jakieś natywy? Do pobierania informacji? W sumie dzięki temu można fajne rzeczy zrobić bawiąc się różnymi perkami i klasami.
#452934 Naprowadzenie entu na gracza
Napisano przez A może sma? w 29.08.2012 01:26 w Gotowe funkcje
#517045 NO STEAM = NO SUPPORT
Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 04:38 w Propozycje
Aktualnie to właśnie Valve Software pracuje nad tą grą, serwuje nam aktualizacje i tak dalej... Co to oznacza? Ano to, że okradasz Valve Software...
#516413 Model vip'a jako James Bond!
Napisano przez A może sma? w 17.02.2013 13:18 w Modele
http://amxx.pl/topic...james-bond-007/
#431601 Nowe awanse wpisywane w klasie
Napisano przez A może sma? w 13.07.2012 14:56 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
nie rozważyłeś jednej kwestii...
żeby móc wybrać tą klasę musisz wykonać 2 rzeczy
1. wybrać klasę która takowy lvl ma
2. wybrać tą klasę
Dla mnie to jest niedopuszczalne
W zasadzie można to obejść. Jak? Ano w zasadzie, to czysty CoD daje nam takie rozwiązanie, a w zasadzie to pokazuje w jaki sposób można pobrać level gracza na danej klasie, niekoniecznie ją wybierajac. Wystarczy delikatna zamiana natywu/dorobienie nowego i lekka modyfikacja funkcji WczytajDane, tak aby dodać w niej 3. parametr, który jeśli by miał wartość true to funkcja zwracałaby tylko level.
#517169 Ile zmiennych mozna zapisac do vault
Napisano przez A może sma? w 19.02.2013 16:16 w Pytania
enum weapons { glock = 0,
usp, p228, dgl, es57, elite, uzi, tmp, mp5, ump, p90, m3, xm, ak, galil, m4, famas, sg552, aug, scout, awp, g3sg1, sg550, m249 }
new bool:unlocked_weapons[33][weapons]
public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256], temp[2];
formatex(vaultkey, 63, "%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
formatex(temp, sizeof(temp), "%i#", unlocked_weapons[id][weapons:i])
add(vaultdata, sizeof(vaultdata), temp)
}
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);
new danegracza[weapons][2];
explode(vaultdata, '#', danegracza, weapons, 1);
for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
unlocked_weapons[id][weapons:i] = danegracza[weapons:i][0] == '1' ? false : true;
}
}
stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
{
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}
Zakładam, że działa, nie testowałem, bo nie ma jak ;F Kompilować się kompiluje, więc myślę, że problemów nie będzie
Niezbędne rzeczy:
Pojęcie o zmiennych i tablicach.
http://amxx.pl/topic...-troche-o-enum/
http://amxx.pl/topic/42028-struktury/
Dodatkowo:
http://amxx.pl/topic/28415-typ/
Jeżeli mamy coś takiego:
new liczba_fragow
to do tej zmiennej możemy zapisać tylko jedną wartość. Możemy również spojrzeć na to jak na komórkę tabeli o wymiarach 1x1.
Weźmy teraz to:
new liczba_fragow[33]
Tutaj już użyliśmy tablicy. Nasza "tabela" ma 32 wiersze i 1 kolumnę (albo odwrotnie - 1 wiersz i 32 kolumny ) i możemy zapisać w niej już 32 wartości.
Każdą w innej komórce. Żeby plugin wiedział o którą komórkę nam w danym momencie chodzi, tablica jest indeksowana - czyli komórki tabeli są numerowane, od 0.
Jednak czasami potrzebujemy większej tabli - nie ukrywajmy, tabela z 1 wierszem słabo przydatna jest...:
new liczba_fragow[33][23]
Stworzyliśmy teraz tabelkę o wymiarach 33 na 23 - możemy w niej zapisać aż... 32*22 wartości! Dużo, co?
Teraz nasze komórki są określone dwiema liczbami - nr wiersza i nr kolumny.
Co nam to dało? Ano uprościło pracę, bo nie potrzebujemy stworzyć 704 nowych zmiennych, które nie dość, że zajęły
by kilkanaście dobrych linijek, to możemy wykorzystać pętle.
- Co? Jakie pętle? Co to jest pętla?
A to jest już zupełnie inna opowieść, którą przedstawi Ci ktoś inny:
http://amxx.pl/topic/6814-petle/
Tak na marginesie to Tobie potrzebna jest tablica dwuwymiarowa. Zacznijmy od tego, co chcesz osiągnąć.
Chcesz dla każdego gracza zapisać bronie, które ma odblokowane. Potrzebujesz zatem tabeli z 32 wierszami - dla każdego gracza po jednym. Ale wiersze trzeba podzielić jeszcze w taki sposób, by dla każdego gracza można było zapisać informację o 22 broniach. Tworzysz więc 22 kolumny. Twoją sytuację można zobrazować w taki sposób:
http://imageshack.us...7/tabelala.png/
Dzięki zastosowaniu enum i struktury możesz zamiast "współrzędnych" komórki podawać je jako: unlocked_weapons[id_gracza][nazwa_z_enum np. glock] albo możesz też napisać tak - unlocked_weapons[id_gracza][0] - jeden, i drugi zapis odpowiada za glocka gracza id_gracza
W kodzie jest dużo dziwnych rzeczy, np. _:cośtam - zbytnio się tym nie przejmuj ;D Jest to wymagane, by nie było ostrzeżeń przy kompilacji
#538523 program do pisania na telefon
Napisano przez A może sma? w 28.04.2013 22:19 w OFF Topic
#456677 Przerobienie pomógł php by przemo
Napisano przez A może sma? w 08.09.2012 23:00 w Zlecenia płatne
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika A może sma?
- Regulamin