Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprowadzenie entu na gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.08.2012 11:29

Przedstawiam stock z extra itemu do zombie moda, dzięki któremu ustawiamy entowi taki vector że leci on w stronę victima z określoną prędkością ( w itemie służyło do samonaprowadzania rakiety ):
stock hook_ent(ent, victim, Float:speed)
{
static Float:fl_Velocity[3]
static Float:VicOrigin[3], Float:EntOrigin[3]

pev(ent, pev_origin, EntOrigin)
pev(victim, pev_origin, VicOrigin)

static Float:distance_f
distance_f = get_distance_f(EntOrigin, VicOrigin)

if (distance_f > 10.0)
{
new Float:fl_Time = distance_f / speed

fl_Velocity[0] = (VicOrigin[0] - EntOrigin[0]) / fl_Time
fl_Velocity[1] = (VicOrigin[1] - EntOrigin[1]) / fl_Time
fl_Velocity[2] = (VicOrigin[2] - EntOrigin[2]) / fl_Time
} else
{
fl_Velocity[0] = 0.0
fl_Velocity[1] = 0.0
fl_Velocity[2] = 0.0
}

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, fl_Velocity)
}

  • +
  • -
  • 3

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 12:39

Niestety nie mam pojęcia czy omija to ściany, wątpie.

nie
  • +
  • -
  • 2

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.08.2012 17:13

mozna przykladowe uzycie czy cos ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 17:16

mozna przykladowe uzycie czy cos ?

a czego tu można nie rozumieć ent będzie podążał do innego obiektu ( a konkretniej do jego origin )
  • +
  • -
  • 0

#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.08.2012 17:18

mozna przykladowe uzycie czy cos ?

hook_ent( rakieta, ofiara, 150.0 );

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.08.2012 17:19

jak ustawic zeby bylo dobrze poprostu, czy jak ustawie 200.0 to w ile przejdzie dajmy 100 unitow
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 17:24

Fizyka stary :facepalm2: ( droga , prędkość , czas ) i zależność
v = s/t -> t = s/v
0.5 = 100.0 / 200.0

Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2012 23:03

  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.08.2012 17:26

W mojej książce z 6 klasy jest dział w matematyce Prędkość, droga i czas polecam przeczytać
  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.08.2012 22:36

Fizyka stary :facepalm2: ( droga , prędkość , czas ) i zależność
v = st -> t = s/v
0.5 = 100.0 / 200.0


oooooo stary facepalm20000000 V=S/t a nie St a z tego na pewno nie wynika że t=S/V mimo że tak jest :P
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 23:02

za szybko posta chciałem napisać ;>

Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2012 23:09

  • +
  • -
  • 0

#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2012 11:28

glupota ludzka nie ma granic ;d
  • +
  • -
  • 1

#12 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.08.2012 11:33

glupota ludzka nie ma granic ;d

Odezwał się ten co pisał

jak ustawic zeby bylo dobrze poprostu, czy jak ustawie 200.0 to w ile przejdzie dajmy 100 unitow

Google cie zabolało
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2012 11:45

Pobijcie się o to że zapomniałem o "/" w poście ^D^
  • +
  • -
  • 0

#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.08.2012 11:51

Fajny Stock :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#15 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2012 11:52

Filip ja o sobie mowilem xD

a kiedy victim zmienia pozycje, to ent biegnie w stare miejsce ?

[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga][uwaga=benio101]Odświeżanie tematów jest dozwolone po upływie 24h od daty napisania ostatniego posta.[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 28.12.2012 04:40

  • +
  • -
  • 0

#16 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.08.2012 09:15

a kiedy victim zmienia pozycje, to ent biegnie w stare miejsce ?

Tak, spójrz w kod przecież ent leci w stronę originu victima
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#17 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 29.08.2012 01:03

Czyli jeśli chcemy uzyskać dobre naprowadzanie np. rakiety.. Zrobić to najlepiej w 1 sekundowym tasku, aby ta rakieta po przemieszczeniu ofiary nadal do niej leciała, ale z warunkiem, jesli ta rakieta niczego nie dotkla (wtedy wybucha -> niszczy sie -> bez sens, przeciez resztki rakiety nie maja podążać za ofiarą). Dobrze rozumiem ? Troszke sie w tym gubię.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#18 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2012 01:26

W tasku jednosekundowym możliwe, że rakieta będzie ostro "skręcać", co będzie sprawiało co najmniej dziwne wrażenie :P Proponowałbym częściej (np. 0.1) aktualizować jej cel :P
  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2012 02:16

zamiast tasku użyj thinka entu
  • +
  • -
  • 0

#20 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.10.2013 21:53

jedno pytanie, czy gdy użyjemy tej funkcji na encie który jest != SOLID_NOT i MY wejdziemy w tego enta, to czy przypadkiem nie zablokuje go i ten ENT straci swoje mozliwości poruszania się ( zatrzyma się w miejscu )?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych