Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika piterka

Odnotowano 19 pozycji dodanych przez piterka (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#284035 Klasa: Elektryk

Napisano przez piterka w 17.08.2011 09:46 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Dzięki xD



#281387 Problem ze zmodyfikowanym silnikiem cod'a nowego

Napisano przez piterka w 11.08.2011 18:07 w Problemy

Tak. Aktualizowałem do najnowszej wersji.

Dodano 13 sierpień 2011 - 10:25:
Lol..
Pomoże ktoś ?
Czy nie w końcu..



#281076 blędy w logach monety i silnik

Napisano przez piterka w 11.08.2011 07:24 w Problemy

@UP problem rozwiązany xD



#281074 Cod Mod Dark Edition - Wersja 3

Napisano przez piterka w 11.08.2011 07:21 w Nowości

Cieszcie się że DarkGL udostępnił coś w ogóle.
Bardzo dobry plugin. xD



#281073 Klasa z mniejszą grawitacją

Napisano przez piterka w 11.08.2011 07:18 w Pytania

Kod klasy ze zmniejszoną gravitką:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "Lewitator";
new const opis[] = "Klasa ze zmniejszona grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id]) {
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}
}




Jeżeli to nie zadziała to jakiś inny plugin zmienia także gravitację przez co
występują takie błędy.



#281071 Klasy zbugowane :(

Napisano przez piterka w 11.08.2011 07:10 w Problemy

Klasa jest ok.
Jakaś inna klasa buguje.
Prawdopodobnie to SpeedHacker (jeżeli go posiadasz).



#281070 Klasa: Elektryk

Napisano przez piterka w 11.08.2011 07:08 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Działają tylko trzeba nacelować na przeciwnika.



#281027 Małe problemy w logach

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:50 w Problemy

Ta funkcja była tam niepotrzebna xD



#281022 Małe problemy w logach

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:44 w Problemy

Daję poprawiony.
Ahh.. xD Widać że byłeś na moim serwerze xD
Miałem nick $$NIEUSTRASZONY$ a nie $$nieustraszony$$ :lol:

Załączone pliki




#281018 Małe problemy w logach

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:39 w Problemy

codclass_nieustraszony.sma
nie dopisuj tego debug bo już wiem o co chodzi xD
Nie doczytałem errora :rolleyes:



#281015 Perk Palec Zeusa

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:36 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

ambience/thunder_clap.wav

użyłem go w klasie elektryk xD
Dodaję wersję z powyższym dźwiękiem.

Załączone pliki




#281014 Małe problemy w logach

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:35 w Problemy

Dopisz debug na końcu nazwy pluginu: codclass_nieustraszony.amxx
Oraz daj .sma pluginu xD



#281010 Perk Palec Zeusa

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:27 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Dobry plugin xD

Ps. Czy nie ma przypadkiem dźwięku pioruna w domyślnych plikach cs'a ? :)
Po co ściągać to samo 2 razy ?



#281005 Problem ze zmodyfikowanym silnikiem cod'a nowego

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:21 w Problemy

Witam.
Mam problem z przerobionym silnikiem codmod'a.
Problem polega na tym, że przy zmianie mapki crashuje serwer
błędem: "Naruszenie ochrony pamięci $HL CMD".
Wina tego błędu to na pewno ten plugin.
Proszę także o sugestie dotyczące optymalizacji kodu.
Proszę o szybką pomoc.
Plik .sma w załączniku.
Sam chciałem sobie z tym poradzić ale niestety nie mogę dojść co jest nie tak.
Z góry dziękuję za pomoc.

// edit
Zmienię może post.
Czy mógłby ktoś podać przykład kodu który wywoła błąd "Naruszenie ochrony pamięci $HL CMD" ?
Bardzo mi to pomoże..



#280995 blędy w logach monety i silnik

Napisano przez piterka w 10.08.2011 22:09 w Problemy

Co do codmod'a:


if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
else
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

zamień na to:

if(!(1<<bron & bronie))
{
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)) {
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
}
else {
new weaponname[33];
get_weaponname(bron, weaponname, 32);
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}
}


Poprawione monety.sma - załącznik.
Powinno działać xD

Załączone pliki




#280973 Zdrowie w hud

Napisano przez piterka w 10.08.2011 21:11 w Problemy

xD ja byłem 1 xD

RPK. Shark masz błąd.
Nie get_user_health[target] tylko get_user_health(target).



#280971 Zdrowie w hud

Napisano przez piterka w 10.08.2011 21:09 w Problemy


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new name[32];

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

get_user_name(target, name, 31);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

get_user_name(id, name, 31);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Powinno działać



#280969 Klasa: Elektryk

Napisano przez piterka w 10.08.2011 21:06 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Witam. Przedstawiam klasę Elektryk.
Posiada ona 3 pioruny, którymi może strzelać
w przeciwnika po nacelowaniu na niego xD
Zadawane obrażenia: 50.0 + inteligencja

Załączone pliki




#280955 Counter Strike: Palec Zeusa

Napisano przez piterka w 10.08.2011 20:47 w OFF Topic

Podaję kod klasy Elektryk do nowego codmod'a.
Klasa wykonana dla mojego cod'a xD



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}