Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa z mniejszą grawitacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bubu

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 09.08.2011 22:27

Witam poszukuje klasy z mniejszą grawitacją ale taką która w następnych rundach będzie miała dalej grawitke.

DAM +

Użytkownik Bubu edytował ten post 09.08.2011 22:27


#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 12:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

/*new const nazwa[] = "Ninja (Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/1 z noza, mniejsza widzialnosc i mniejsza grawitacje";*/
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ma mniejsza grawitacje";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

/*RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");*/

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
/*if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.", nazwa);
return COD_STOP;
}*/
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez BliBs_Pl", nazwa);
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);*/
set_user_gravity (id, 0.6)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);*/
set_user_gravity(id, 1.0)
ma_klase[id] = false;
}

/*public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}*/

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[id])
return HAM_IGNORED;

set_user_gravity(id, 0.6)
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);*/

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:54

  • +
  • -
  • 0

#3 Bubu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 10.08.2011 20:51

Nie wime ale cos klasa nie dziala dodalem na serwer w plugins i nie mam jej na serwie nie wiem dlaczego??

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 10.08.2011 20:56

Dodaj w codmod-plugins.ini i resnij mapę.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 Bubu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 10.08.2011 23:06

no tak zrobiłem i nic

#6 piterka

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:18
  • GG:
  • Lokalizacja:i tak nikt nie wie gdzie to jest xD
Offline

Napisano 11.08.2011 07:18

Kod klasy ze zmniejszoną gravitką:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "Lewitator";
new const opis[] = "Klasa ze zmniejszona grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id]) {
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}
}




Jeżeli to nie zadziała to jakiś inny plugin zmienia także gravitację przez co
występują takie błędy.
  • +
  • -
  • 0
Wykonam wszelkie klasy do nowego codmod'a. Zapraszam na CS-wtf.pl
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych