DAM +
Użytkownik Bubu edytował ten post 09.08.2011 22:27
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.08.2011 22:27
Użytkownik Bubu edytował ten post 09.08.2011 22:27
Napisano 10.08.2011 12:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33];
/*new const nazwa[] = "Ninja (Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/1 z noza, mniejsza widzialnosc i mniejsza grawitacje";*/
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ma mniejsza grawitacje";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
/*RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");*/
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
/*if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.", nazwa);
return COD_STOP;
}*/
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez BliBs_Pl", nazwa);
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);*/
set_user_gravity (id, 0.6)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);*/
set_user_gravity(id, 1.0)
ma_klase[id] = false;
}
/*public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}*/
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[id])
return HAM_IGNORED;
set_user_gravity(id, 0.6)
/*set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);*/
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:54
Napisano 10.08.2011 20:51
Napisano 10.08.2011 20:56
Napisano 10.08.2011 23:06
Napisano 11.08.2011 07:18
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Lewitator";
new const opis[] = "Klasa ze zmniejszona grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id]) {
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych