Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika grankee

Odnotowano 13 pozycji dodanych przez grankee (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#739511 Co to za muzyka?

Napisano przez grankee w 10.05.2017 20:03 w OFF Topic

Warto zapytać wszędzie, a może akurat ktoś to zna i ma.

 

Shazam znajduje tylko pojedyncze kawałki jakie akurat lecą.




#739506 Co to za muzyka?

Napisano przez grankee w 10.05.2017 19:21 w OFF Topic

Siema. Parę lat temu, dokładnie to chyba w 2011 roku pożyczyłem płytę w pracy (którą ktoś przyniósł, ale za dużo osób i zmian, żeby ogarnąć kto) z takim mixem

 

http://grankee.wrzut...jakis_zlepek_oo

 

nie mam pojęcia kto to zmiksował, ale do dziś słucham z przyjemnością, niestety na płycie CD tylko 60 minut weszło i na końcu się urywa, wiem też że to nie całość, bo na płycie było napisane cd.1 ale nie wiadomo z ilu.

Ktoś to może zna, słyszał, jest w stanie pomóc odnaleźć całość?




#731729 dodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hp

Napisano przez grankee w 21.10.2016 19:24 w Pytania

nie pamiętam co dokładnie zwarac get_user_weapon, ale spróbuj użyć cs_get_user_weapon jeśli przyrównujesz to do enuma z cstrike (CSW_)




#731382 Jak robić cvary?

Napisano przez grankee w 09.10.2016 09:45 w Pytania

Jaśniej wąski..




#731381 Dodanie broni

Napisano przez grankee w 09.10.2016 09:44 w Pytania

Musisz zrobić model, przypisać dla danej broni, najlepiej niestrzelającej jeśli Twoja broń ma być z goła inna (rakietnica, granatnik etc...) żeby uniknąć blokowania strzałów, następnie obsługa LPM i PPM. W zmiennej globalnej przechowujesz info czy ktoś daną broń ma posiadać.




#731380 Jak wykonac cos pod "buy"

Napisano przez grankee w 09.10.2016 09:41 w Pytania

A może da się wychwycić otwarcie menu kupowania? Osobno dla vgui 1 i 0.




#726573 Obrazki w Motd. Jak dodać?

Napisano przez grankee w 26.05.2016 01:52 w Problemy


Przy normalnych kodach html to tam gdzie kod tam i obrazek a w przypadku generowania kodu html w motd przez plugin to gdzie mam je dodać?

ta sama zasada, dajesz do tego samego katalogu co plik html i nie podajesz ścieżki tylko "plik.jpg"




#726572 Problem z chatem

Napisano przez grankee w 26.05.2016 01:50 w Problemy

to jak juz wiesz to napisz, ze trzeba w plugin_init dać:

register_clcmd("Podaj_nick"...




#726571 Brak zmiany skina przy podniesieniu

Napisano przez grankee w 26.05.2016 01:48 w Problemy

ham_setusermaxspeed?

event curweapon?




#726564 jak utworzyć oraz zablokowac informacje smierci

Napisano przez grankee w 25.05.2016 22:18 w Pytania

w plugin_init()
register_message(get_user_msgid("DeathMsg"),"dmsg")


public dmsg()
{
return PLUGIN_HANDLED
}

a tworzenie:

https://amxx.pl/dokumentacja/f1089/make-deathmsg



#726562 Operacje na spectowanej osobie?

Napisano przez grankee w 25.05.2016 22:10 w Pytania


Chyba lepszym sposobem będzie wywoływanie funkcji tylko gdy obserwujący gracz nie żyje..

Jak żyje to nie może być obserwującym graczem :)




#726561 engclient_cmd wykonuje polecenie say, ale nie działa odpowiednio.

Napisano przez grankee w 25.05.2016 22:07 w Pytania

Może już sporo zapomniałem, ale za moich czasów to amx nie wykrywał niczego co sam robił. Jeśli wykonujesz na graczu komendę amxem to amxem jej już nie wyłapiesz. Innymi słowy ona się wykona, ale nie zaalarmuje innych pluginów w amxie, że takową gracz wykonał. Możesz ewentualnie zmienić kolejność pluginów wykonującego i wyłapującego, ale nie sądzę, żeby to coś dało.




#726560 Tworzenie i modyfikacja entity

Napisano przez grankee w 25.05.2016 21:57 w Tutoriale

hmmm bytu jako takiego, który by zatrzymał kule to się raczej zrobić nie da, ale możesz spróbować get_user_aim(id), jesli patrząc na ściane zwróci id tejże ściany to w ham_takedamage dajesz get_user_aim(attacker) i jeśli zwróci ściany id to blokujesz obrażenia, bo to znaczy, że w momencie strzału miał celownik na ścianie.

Nie do końca będzie to sprawne, bo między ścianą a graczem może być coś jeszcze, wtedy nie zblokuje obrażeń i jeśli będzie dość mocna broń (awp) to ktoś za ścianą też oberwie.

 

Inna opcja to wykrywanie obrażeń zadanych ścianie, zwrócenie jej hp (aby nie dało się jej zniszczyć), blokada zadawania obrażeń dla attackera na ułamek sekundy(najdłużej do momentu oddania kolejnego strzału). Wtedy obiekt przed ścianą dostanie obrażenia, ale już ten za ścianą będzie miał zblokowane. Oczywiście też w ham_takedamage.





Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!