Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hpdodanie dmg+int z broni gdy klasa mam mniej niż 85hp

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FinalRing

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 20.10.2016 18:50

Witajcie.

 

Mam problem potrzeba mi by ta klasa gdy ma mniej niż 85hp i zniknie jej klon dostawała też dmg+int z MP5 i Deagle  

 

ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc 

 

kod

Spoiler

Użytkownik FinalRing edytował ten post 20.10.2016 19:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 20.10.2016 19:26

public TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
		return HAM_IGNORED;

	if(!klon[attacker] && get_user_health(attacker) <= 85)
	{
		// dodatkowe obrazenia
	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 FinalRing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 20.10.2016 19:43

Zrobiłem taki public lecz nadal nie działa 

 

kod

 

public TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!is_user_connected(id) || get_user_team(attacker) == get_user_team(id))
return HAM_IGNORED;
 
if(!klon[attacker] && get_user_health(attacker) <= 85)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron
cod_inflict_damage(attacker, id, 50.0, 0.2, inflictor, damagebits);
}
 
return HAM_IGNORED;
}

 


Użytkownik FinalRing edytował ten post 20.10.2016 19:53

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.10.2016 19:24

nie pamiętam co dokładnie zwarac get_user_weapon, ale spróbuj użyć cs_get_user_weapon jeśli przyrównujesz to do enuma z cstrike (CSW_)


  • +
  • -
  • 1

#5 FinalRing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 22.10.2016 14:17

Problem rozwiązany przeze mnie wszystko dział jak należy. do zamknięcia 

 

ps. wszystkim pomocnym daje plusy :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych