Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Ultimate Warm-Up 1.7:Rozgrzewka na wiele broni+ muza podczas trwania + automatyczny respawn


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.03.2010 20:51

*
Popularny

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


Użytkownik naven edytował ten post 20.09.2010 22:28

  • +
  • -
  • 39

#2 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 03.03.2010 21:00

Super i dobra robota! + leci na pewno się przyda!
  • +
  • -
  • 0

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.03.2010 22:49

nareszcie dobry plugin na rozgrzewkę :) dałem plusa

Czy da się ustawić nieskończoność amunicji i granatów?

Użytkownik .minD edytował ten post 03.03.2010 22:50

  • +
  • -
  • 0

#4 SoleR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 04.03.2010 11:09

Polecam !
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#5 ussama

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 04.03.2010 11:32

Pytania nie bylo, chyba sie zamotalem. Zaraz przetestuje.

Użytkownik ussama edytował ten post 04.03.2010 11:34

  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.03.2010 15:22

Czy da się ustawić nieskończoność amunicji i granatów?


Że granaty się skończą to akurat wątpię, bo jest ich 100, co do amunicji, to trzeba dodać w taki sam sposób jak granaty są.  

Użytkownik naven edytował ten post 04.03.2010 15:23

  • +
  • -
  • 0

#7 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 04.03.2010 18:35

A jest możliwość dania losowych broni?

#8 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 04.03.2010 21:50

mam 2 pytania
czy można dać kilka broni naraz ? :>
i czy dało by zrobić tak aby co mape dawało inne bronie :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 04.03.2010 21:55

A jest możliwość dania losowych broni?

Jeszcze nie, ale jest do zrobienia.

mam 2 pytania
czy można dać kilka broni naraz ? Dołączona grafika
i czy dało by zrobić tak aby co mape dawało inne bronie :)


Co do kilku broni-nie. Jeśli chodzi o różne na rożne mapy, skorzystaj z konfiguracji serwera do danych map po prostu.



  • +
  • -
  • 1

#10 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 05.03.2010 01:21

skorzystaj z konfiguracji serwera do danych map po prostu.
czyli jak to zrobic ?
/edit
hmm pozmieniałem pare rzeczy i jest prawie gitara :)
mógłbyś mi powiedzieć albo zmienić żeby nie latała ta wiadomość w HUD tylko stała w miejscu na górze a nie w dół i góre xD
a i niechce aby czas był pokazany tak "pozostało 1m 50s tylko np 80 sekund myśle że da się zrobic ;P
i mam też mały problemik a więc cvary mam ustawione tak:
amx_warmup_time 1m 30s
amx_warmup_respawn 1
amx_warmup_weapon 22
a trwa tylko 45 sekund ^^
zmieniłem na 2 minuty to leciała 1 minute 45 sekund nie wiem czemu tak
a chce żeby trwała ok. 1m 20s
/edit2
i jeszcze jedno teraz zauważyłem ze leci roundsound jak team wygra ;/ da się za pauzować na czas rozgrzewki plugin roundsound.amxx ?
Licze że pomożesz mi :)
Fajny plugin :) ;]

Załączone pliki


Użytkownik bolek_stw edytował ten post 05.03.2010 06:07

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.03.2010 22:05

skorzystaj z konfiguracji serwera do danych map po prostu.
czyli jak to zrobic ?
/edit
hmm pozmieniałem pare rzeczy i jest prawie gitara :)
mógłbyś mi powiedzieć albo zmienić żeby nie latała ta wiadomość w HUD tylko stała w miejscu na górze a nie w dół i góre xD
a i niechce aby czas był pokazany tak "pozostało 1m 50s tylko np 80 sekund myśle że da się zrobic  ;P
i mam też mały problemik a więc cvary mam ustawione tak:
amx_warmup_time 1m 30s
amx_warmup_respawn 1
amx_warmup_weapon 22
a trwa tylko 45 sekund ^^
zmieniłem na 2 minuty to leciała 1 minute 45 sekund nie wiem czemu tak
a chce żeby trwała ok. 1m 20s
/edit2
i jeszcze jedno teraz zauważyłem ze leci roundsound jak team wygra ;/ da się za pauzować na czas rozgrzewki plugin roundsound.amxx ?
Licze że pomożesz mi :)
Fajny plugin :) ;]




set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0)




Zamień na

set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.15, /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0)





Potem

show_hudmessage(0, "Rozgrzewka pozostalo %d:%02d sekund.", time_left / 60, time_left % 60)


Zamień na

show_hudmessage(0, "Rozgrzewka pozostalo %02d sekund.", time_left)


Not tested, but should work.







Co do lecącego roundsound, dodaj sobie taska i amx_pausecfg pause i pod koniec rundy enable


  • +
  • -
  • 1

#12 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 07.03.2010 21:42

Wszystko działa ok tylko coś z czasem jest lipa daje np. na 1m 20 sec to jest 45 sec a jak mam 2min i 30 sec tu mam 100 sec
nie wiem jak ustawić żeby było 1m i 20 sec :)
a i czy można żeby dawało nóż każdemu ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#13 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 07.03.2010 21:52

Spróbuj tak:
#include <fakemeta_util>
+
public respawn_player(id)	//zerżnięte od seby
{ 	
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) 
		fm_give_item(id, "weapon_knife") 
}


#14 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 08.03.2010 04:20

jak tak robie to jest bład :(
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#15 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 08.03.2010 07:52

Spacje, ten błąd nie jest groźny nie koliduje z kodem ;)

#16 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.03.2010 15:44

tylko coś z czasem jest lipa daje np. na 1m 20 sec to jest 45 sec a jak mam 2min i 30 sec tu mam 100 sec
nie wiem jak ustawić żeby było 1m i 20 sec


Spróbuj cvarem dać w sekundach.


  • +
  • -
  • 0

#17 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 08.03.2010 23:17

tylko coś z czasem jest lipa daje np. na 1m 20 sec to jest 45 sec a jak mam 2min i 30 sec tu mam 100 sec
nie wiem jak ustawić żeby było 1m i 20 sec


Spróbuj cvarem dać w sekundach.

dałem na 80 sekund to bylo 5000 sekund :blink:

Użytkownik bolek_stw edytował ten post 08.03.2010 23:18

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#18 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.03.2010 14:05

"1m 20s"

Na pewno nie działa?


  • +
  • -
  • 0

#19 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 09.03.2010 16:21

nie działa daje 45 sekund
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#20 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.03.2010 16:54

Sprawdziłem, mi działa poprawnie. 




Aktualizacja do v.1.3:
-dodano opcję multijęzykową,
-dodane przykłady używania MP3 w kodzie.



Użytkownik naven edytował ten post 09.03.2010 17:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych