new SWORD_VIEW[] = "models/diablomod/v_knife.mdl"
Dodajemy pod tym (np.):
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_xxxx.mdl"
Końcowy wynik:
new SWORD_VIEW[] = "models/diablomod/v_knife.mdl"
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_xxxx.mdl"
2. Szukamy:
precache_model(SWORD_VIEW)
Dodajemy pod tym (np.):
precache_model(NINJA_VIEW)
Końcowy wynik:
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(NINJA_VIEW)
3. Szukamy:
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
Zamieniamy na:
if(on_knife[id]) {
if(player_class[id] == Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW);
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW);
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER);
}
4. Szukamy:
bow[id]=0
if(on_knife[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
Zamieniamy na:
bow[id] = 0;
if(on_knife[id]) {
if(player_class[id] == Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW);
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW);
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER);
}
I koniec... jest to przykład dla ninji, oczywiście tu:
"models/diablomod/v_xxxx.mdl"mamy ścieżkę do modelu noża.
Pisałem (np.), bo był to przykład dla ninji.
Pierwszy tut...