Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Dla danej klasy dany nóż.

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.05.2010 18:46

*
Popularny

1. Szukamy:
new SWORD_VIEW[]		 = "models/diablomod/v_knife.mdl"

Dodajemy pod tym (np.):
new NINJA_VIEW[]		= "models/diablomod/v_xxxx.mdl"

Końcowy wynik:
new SWORD_VIEW[]		 = "models/diablomod/v_knife.mdl"
new NINJA_VIEW[] = "models/diablomod/v_xxxx.mdl"

2. Szukamy:
	precache_model(SWORD_VIEW)

Dodajemy pod tym (np.):
	precache_model(NINJA_VIEW)

Końcowy wynik:
	precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(NINJA_VIEW)

3. Szukamy:
			if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}

Zamieniamy na:
			if(on_knife[id]) {
if(player_class[id] == Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW);
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW);

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER);
}

4. Szukamy:
			bow[id]=0
if(on_knife[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}

Zamieniamy na:
			bow[id] = 0;
if(on_knife[id]) {
if(player_class[id] == Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW);
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW);

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER);
}


I koniec... jest to przykład dla ninji, oczywiście tu:
"models/diablomod/v_xxxx.mdl"
mamy ścieżkę do modelu noża.

Pisałem (np.), bo był to przykład dla ninji.


Pierwszy tut... :P ^^
  • +
  • -
  • 6

#2 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 29.05.2010 01:09

a jak mam model w_****.mdl to co mam wpisac?

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 29.05.2010 09:52

model w_****.mdl dla noża to zostaw. Jest on zbędny.
  • +
  • -
  • 0

#4 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 29.05.2010 10:43

Ale ja mam tylko v_**** i w_*****. p_**** nie mam

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.05.2010 14:01

Wiadomo że p_ nie masz bo noża nie da się wyrzucić...
p_ wygląd np. gdy leży na ziemi
v_wygląd gdy masz go w ręce
w_ wygląd gdy ktoś patrzy na Ciebie i go widzi...
  • +
  • -
  • 0

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 30.05.2010 11:08

Zrobiłem tak jak napisałeś, i ninja dalej ma podstawowy nóż.
A to:
if(player_class[id]==Ninja) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,NINJA_VIEW)

Ma tak być czy musze pod viewmodel coś podstawiać?
  • +
  • -
  • 0

#7 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 31.05.2010 11:30

Nie lepiej zmienić tylko model ? noża , a tak trzeba swoje duperele robić
zmieniasz nazwe modelu na taki jaki jest dla ninji i działa bez zarzutu

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.08.2010 04:47

Instrukcja trochę źle napisana... Powinno być tak (jeśli chodzi o ninje ;])
Szukamy
		if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

I zamieniamy na
		if(player_sword[id] == 0)
{
if(on_knife[id]){
if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
else
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_C4){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_FLASHBANG){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)
}
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)
}
}

Czyli jak widać, przed
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)

zostało dodane "else", a przed tą całość dopiero
				if(player_class[id]==Ninja)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)

Resztę oczywiście robi się tak jak w pierwszym poście.

Użytkownik sebul edytował ten post 22.08.2010 04:50

  • +
  • -
  • 3

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 22.08.2010 08:31

tylko zastanawiam się po co to else...
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.08.2010 19:40

No ja nie wiem, tylko wytłumaczyłem bardziej tamtą instrukcję... To może być bez else?

Sam sobie odpowiem ;] else musi być inaczej model kosy się nie zmienia.

Użytkownik sebul edytował ten post 24.08.2010 02:31

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 basic131

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:abc
Offline

Napisano 20.11.2010 11:17

Serwer mi sie wylacza jak tak robie.

Dodano 20 listopad 2010 - 11:20:
A nie juz ok zle zrodlo podalem ;]

#12 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 11.03.2011 19:52

mi wywala error na else tu gdzie sebul dodal O.o

POPRAWIAM
przepraszam moj blad dzila wysztko ja sie dodaje ninji trzeba zrobic tak jak sebul przynajmniej u mnie tak dziala a rescie klas normalnie dobisac tylko
if(player_class[id]==Paladyn)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, PALADYN_VIEW)

ma to wygladac tak:
if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){

                                if(player_class[id]==Ninja)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NINJA_VIEW)
                                else
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
                                entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)

                                if(player_class[id]==Paladyn)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, PALADYN_VIEW)

                                if(player_class[id]==Mag)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)

                                if(player_class[id]==Barbarzynca)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, BARBARZYNCA_VIEW)

                                if(player_class[id]==Mnich)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MNICH_VIEW)

                                if(player_class[id]==Hunter)
                                        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HUNTER_VIEW)
  
			}  
i dalej bez zmian... 


Użytkownik cesik edytował ten post 11.03.2011 23:56


#13 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.03.2011 21:06

No to zrób jak ja ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.03.2011 22:42

No to zrób jak ja ;>

Nie zrób jak ja (bo zauważ, że poradnik trochę źle napisałeś), tylko niech poda te błędy i to jak to zrobił, zapewne coś pomieszał z nazwami.

Użytkownik sebul edytował ten post 11.03.2011 22:43

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#15 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 11.03.2011 23:56

Zebys sebul wiedzial dalem 1 linijce za duzo i dlatego blad w "else" wywalalo (zdublowalem) ale dalem rade ..:D PS leca +-y dla was ... Aha Kariio i ktos ci chyba patent zawinol CIACH

Użytkownik sebul edytował ten post 02.11.2011 20:49






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych