A mógłbyś zrobic tak , że np .
Dostałeś w rękę !
W hud by się wyświetlało na ekranie 
A u zadającego obrażenia
Trafiłeś w rękę !
Wyświetla się tutorem tot tylko sobie zamień

public client_damage(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
{
new losowanie
switch(hitplace)
{
case HIT_HEAD :
{
losowanie = random_num(1,12) // 8%
if(losowanie==1 && !typ_ran[wstrzas_mozgu][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!")
typ_ran[wstrzas_mozgu][victim] = true
}
}
case HIT_CHEST :
{
losowanie = random_num(1,25) // 4%
if(losowanie==1 && !typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales USZKODZENIA KLATKI PIERSIOWEJ!")
typ_ran[uszkodzenie_klaty][victim] = true
}
}
case HIT_STOMACH :
{
losowanie = random_num(1,14) // 7%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W BRZUCH!")
typ_ran[przestrzelony_brzuch][victim] = true
}
}
case HIT_LEFTARM :
{
losowanie = random_num(1,8) // 12%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA REKE!")
typ_ran[przestrzelona_lewa_reka][victim] = true
}
}
case HIT_RIGHTARM :
{
losowanie = random_num(1,10) //10%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA REKE!")
typ_ran[przestrzelona_prawa_reka][victim] = true
}
}
case HIT_LEFTLEG :
{
losowanie = random_num(1,8) // 12%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W LEWA NOGE!")
typ_ran[przestrzelona_lewa_noga][victim] = true
}
}
case HIT_RIGHTLEG :
{
losowanie = random_num(1,10) //10%
if(losowanie==1 && !typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim])
{
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki zostales POSTRZELONY W PRAWA NOGE!")
typ_ran[przestrzelona_prawa_noga][victim] = true
}
}
}
}
pod:
tutorMake(victim,TUTOR_RED,6.0,"[Odniesienie ran] W ferforze walki doznales WSTRZASU MOZGU!")
dodaj np.:
tutorMake(attacker,TUTOR_RED,6.0,"Gracz ktorego atakujesz/atakowales doznal WSTRZASU MOZGU!")