new pCvarPrefixy;np.
new bool:freezetime = true; new pCvarPrefixy;w plugin_init dodajemy
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");na końcu pluginu dodajemypublic handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64]
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]);
}
case 3:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]);
}
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}Wygląd ustawiamy za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1)Wygląd
- cod_prefix 1
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots - cod_prefix 2
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots - cod_prefix 3
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots
http://darkgl.amxx.p...-say-cod-stary/


Dodatki SourceMod
















