new pCvarPrefixy;np.
new bool:freezetime = true; new pCvarPrefixy;w plugin_init dodajemy
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");na końcu pluginu dodajemy
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256] get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]); } case 3:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }Wygląd ustawiamy za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1)
Wygląd
- cod_prefix 1
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots - cod_prefix 2
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots - cod_prefix 3
Steam Community :: DarkGL | AMXX.PL :: Screenshots
http://darkgl.amxx.p...-say-cod-stary/