#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.12.2011 21:57

Popularny
#2
Napisano 16.12.2011 14:52
+
#3
Napisano 16.12.2011 16:17
Mała literówka
"z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"
#4
Napisano 16.12.2011 17:03
Bo nie chce mi się skompilować
#5
Napisano 16.12.2011 17:07
CheQ dobra klasa
#6
Napisano 16.12.2011 17:55
jakby ktoś chciał do tego perk to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Kameleon";
new const perk_desc[] = "Z M4 masz ubranie CT, a z AK47 ubranie TT";
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_perk[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_perk[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 17.12.2011 09:01
#8
Napisano 17.12.2011 09:14
Załączone pliki
#9
Napisano 17.12.2011 09:36
Łap +.
#10
Napisano 17.12.2011 09:50
@
DeeJay Andy
pewnie nie masz w kompilatorze Codmod.inc
#11
Napisano 17.12.2011 17:12
#12
Napisano 20.12.2011 15:31
#13
Napisano 20.12.2011 17:07
#define PLUGIN "Kameleon"
I register_plugin zamien na :
register_plugin(nazwa, VERSION, AUTHOR);
#14
Napisano 20.12.2011 18:17
Po co? nie robi różnicy w działaniu pluginu ani w opóźnieniach.
#15
Gość_Sangre_*
Napisano 23.12.2011 17:51
u mnie na serwie, po wgraniu owszem zmienia skin wraz z bronią, ale gdy strzela zmienia mu się skin np. strzela ciągle z M4 to migoczą wszystkie skiny CT
to tak ma być?
#16
Napisano 24.12.2011 15:10
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "CheQ" Edit "Denox
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas"|"gsg9"|"urban"|"gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic"|"leet"|"guerilla"|"terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#17
Gość_Sangre_*
Napisano 24.12.2011 15:41
18, 19, i 4x 24 linijka
nie idzie skompilować
#18
Napisano 24.12.2011 17:20
#19
Napisano 26.12.2011 13:11
#20
Gość_Sangre_*
Napisano 26.12.2011 19:01
#define AUTHOR "CheQ" Edit "Denoxwywaliłem
Edit "Denoxok , nie am tego erroru
linijka 18:
error 001: expected token: "}", but found "|"
linijka 19
error 001: expected token: "}", but found "|"
gdzie "|" to takie dwie pionowe kreski nad sobą ale nawet czegoś takiego nie mam na klawiaturze tzn. mam ale jak to pisze robi mi "|"
dodam ,ze od oryginalności nic nie zmieniałem, prócz tego co teraz wywaliłem
Użytkownik Sangre edytował ten post 26.12.2011 19:04
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod















