diablo_dmg_expw Diablo modzie 5.4h. Co nam będzie potrzebne??
1.Diablo mod 5.4h
2.Jakiś edytor do .sma (notatnik, wordpad - najlepszy będzie AMXX Studio)
3. Chwila cierpliwości
No to jedziem
Znajdź:
new Float:player_huddelay[33]Dodaj pod:
new player_dmg[33]Znajdź:
register_cvar("diablo_saveitems","0",0)
Dodaj pod:
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
public Damage(id)Zamień na:
Na końcu .sma dodaj:
public dmg_exp(id)
{
new min=get_cvar_num("diablo_dmg_exp")
if(min<1) return
new exp=0
while(player_dmg[id]>min)
{
player_dmg[id]=min
exp++
}
Give_Xp(id,exp)
}A po:public dmg_exp(id)
{
new min=get_cvar_num("diablo_dmg_exp")
if(min<1) return
new exp=0
while(player_dmg[id]>min)
{
player_dmg[id]=min
exp++
}
Give_Xp(id,exp)
} Dodaj:
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new health = get_user_health(id)
if(hp>0)
{
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
{
set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
}
else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
else
{
if(health+hp<1)
{
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
}
else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
}
if(id!=attacker && hp<0)
{
player_dmg[attacker]-=hp
dmg_exp(attacker)
}
}
} Jeśli coś nie działa pisać w tym temacie !! Na pewno poprawię.
Podziękowania Dla *sebul* za jego cierpliwość
Ustawienie zmiennych itp. jest takie jak u mnie!!
Jak poprosicie dam wam moje .sma na 5k1 lvl i statami po 2.5k
@Odswieżam
Widzę, że nikt nie ma zamiaru pisać w tym temacie


Dodatki SourceMod














