Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 06.05.2011 15:05
#2
Napisano 06.05.2011 15:18
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_LEVEL_G, "<name> <level to set>"); register_concmd("cod_addlvl", "cmd_addlvl", ADMIN_LEVEL_G, "<name> <lvl to add>"); register_concmd("cod_remlvl", "cmd_remlvl", ADMIN_LEVEL_G, "<name> <lvl to remove>");
tutaj masz dodawanie/ustawianie/odejmowanie lvl musisz jeszcze dodać to:
public cmd_addlvl(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[4]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 3); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new lvl = str_to_num(arg2); if(poziom_gracza[player] + lvl > MAXLVL) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales dodac za duzo lvli (lvlgracza + wartosc < %i)", MAXLVL) } else { doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[player] + lvl]; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; } public cmd_remlvl(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[4]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 3); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new lvl = str_to_num(arg2); if(poziom_gracza[player] - lvl < 1) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales usunac za duzo lvli (lvlgracza - wartosc > 1)") } else { doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[player] - lvl]; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; }
i to:
public cmd_setlvl(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q new value = str_to_num(arg2)-1; doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value]; poziom_gracza[player] = 0; SprawdzPoziom(player); return PLUGIN_HANDLED; }
#3
Napisano 06.05.2011 15:42
To będe miał 5000 lvl ?public cmd_addlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[4];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 3);
new player = cmd_target(id, arg1, 0);
remove_quotes(arg2);
new lvl = str_to_num(arg2);
if(poziom_gracza[player] + lvl > 5000) {
client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales dodac za duzo lvli (lvlgracza + wartosc < %i)", 5000)
} else {
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[player] + lvl];
SprawdzPoziom(player);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
I mam takie pytanie. Pod którą linijką to wkleic ? I czy tamte dwa kody też muszę wklajac?
______________________________________________________________________________________________________________________
To ma coś do lvl ?new const doswiadczenie_poziomu[] =
{0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18
515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,617
40,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,1389
15,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,
224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371
315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635
,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735
875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235
,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,122
3915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};
Użytkownik kemoT edytował ten post 06.05.2011 15:51
#4
Napisano 06.05.2011 16:13
public plugin_init()
i tam na koniec dodajesz te 3 cvary.
resztę dodajesz na sam koniec .sma( czyli na sam dół )
a lvl ustawiasz
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 4001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!"); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }
musisz znalezc cos takiego u siebie i liczba 4001 oznacza ile lvl będzie miał ten cod mod.
do tego proponuje ci wziąć tabelę stąd:
Generate Exp Table WEB
wybierasz cod mod stary ile lvl z jaką szybkością mają iść i wklejasz do .sma
#5
Napisano 06.05.2011 16:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych