Ponieważ denerwuje mnie jak snajper lata z M4
Wie ktoś może jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.01.2011 14:19

Popularny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}
Napisano 18.01.2011 20:42
Napisano 18.01.2011 21:26
Napisano 19.01.2011 15:47
Użytkownik Heros1213 edytował ten post 19.01.2011 15:48
Napisano 19.01.2011 17:11
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}blockbuymenu.amxx
Napisano 19.01.2011 18:05
restmenu.amxx
Napisano 19.01.2011 19:33
Napisano 19.01.2011 20:28
Napisano 19.01.2011 23:21
Napisano 20.01.2011 12:49
Napisano 20.01.2011 22:49
Wszystko git, ale jak to poblokować w tym restmenu.sma, aby były dostępne tylko granaty i def ?
Użytkownik Aqvis edytował ten post 22.01.2011 18:01
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych