Zaprezentuję wam jak dodać nową klasę do modu Diablo...
Klasa którą dodam będzie miała 140 hp na start... nazwę ją Sajjuk...
Zaczynajmy więc ludzie!!!
Szukamy:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter } new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" } new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
i zmieniamy na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Sajjuk } new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Sajjuk" } new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,140 }
Teraz szukamy:
new player_class_lvl[33][9]
I zmieniamy na:
new player_class_lvl[33][10]
Znowu szukamy:
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
i zmieniamy na:
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Następnie wyszukujemy:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh") // a Mag // b Paladyn // c Mnich // d Zabojca // e Barbarzynca // f Nekromanta // g Ninja // h Hunter
i zmieniamy na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi") // a Mag // b Paladyn // c Mnich // d Zabojca // e Barbarzynca // f Nekromanta // g Ninja // h Hunter // i Sajjuk
Pamiętajcie że w cvarach diablo moda zmienić :
abcdefgh
na:
abcdefghi
Szukamy:
public select_class_menu(id, key)
i dodajemy case:
} case 8: { player_class[id] = Sajjuk [/case] Ma to wyglądać tak: [code] public select_class_menu(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Mnich } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 8: } player_class[id] = Sajjuk } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED } [/code] Wyszukujemy: [code] public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,9) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } [/code] i zmieniamy na: [code] public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[10] get_cvar_string("diablo_classes",flags,10) new text[512] new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<9;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } show_menu(id, keys, text) } [/code] Następnie [color="#FF0000"]2 RAZY SZUKAMY[/color]: [code]new lx[9][/code] i [color="#FF0000"]2 RAZY ZMIENIAMY[/color]: [code]new lx[10][/code] Musimy znaleźć 3 albo 4 razy: [code]for(new i=1;i<9;i++)[/code] i wszystkie zmienić na: [code]for(new i=1;i<10;i++)
Jeśli dodałeś nową klasę to zrób restart LVLi (nie trzeba ale lepiej zrobić)
Użytkownik Sajjuk edytował ten post 06.11.2010 16:34