Witam. Mógłby mi ktoś dać kod żeby dana klasa miała ogranicznik rozrzutu wbudowany?
Dodano 12 październik 2010 - 14:31:
refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CODMOD] Ogranicznik
Temat rozp. Krejzol, 11.10.2010 15:22
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.10.2010 15:22
#2
Napisano 12.10.2010 14:55
Z codmod informacje o itemie i masz
#3
Napisano 12.10.2010 17:12
.... Czlowieku jak ja sobie dam gdzies informacje o itemie to dostane za przeproszeniem go*no, a nie moc....
To:
To:
if(button & IN_ATTACK) { new Float:punchangle[3]; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) { entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); for(new i=0; i<3;i++) punchangle[i]*=0.9; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } }Zmien na:
if(button & IN_ATTACK) { new Float:punchangle[3]; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || klasa_gracza[id][0] == TWOJA_KLASA) // To jest item Eliminator rozrzutu. entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) // A ten ogranicznik, ten slabiej ogranicza. { entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); for(new i=0; i<3;i++) punchangle[i]*=0.9; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych