←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CODMOD] Ogranicznik

Zablokowany

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 11.10.2010

Witam. Mógłby mi ktoś dać kod żeby dana klasa miała ogranicznik rozrzutu wbudowany?

Dodano 12 październik 2010 - 14:31:
refresh
Odpowiedz

Jablonka - zdjęcie Jablonka 12.10.2010

Z codmod informacje o itemie i masz
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 12.10.2010

.... Czlowieku jak ja sobie dam gdzies informacje o itemie to dostane za przeproszeniem go*no, a nie moc....

To:
if(button & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3];
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
            for(new i=0; i<3;i++) 
                punchangle[i]*=0.9;
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        }
    }
Zmien na:
if(button & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3];
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || klasa_gracza[id][0] == TWOJA_KLASA) // To jest item Eliminator rozrzutu.
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) // A ten ogranicznik, ten slabiej ogranicza.
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
            for(new i=0; i<3;i++) 
                punchangle[i]*=0.9;
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        }
    }
Odpowiedz
Zablokowany