Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CODMOD] Ogranicznik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 11.10.2010 15:22

Witam. Mógłby mi ktoś dać kod żeby dana klasa miała ogranicznik rozrzutu wbudowany?

Dodano 12 październik 2010 - 14:31:
refresh
  • +
  • -
  • 0

#2 Jablonka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:139
  • Imię:Niewazne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 14:55

Z codmod informacje o itemie i masz

#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 17:12

.... Czlowieku jak ja sobie dam gdzies informacje o itemie to dostane za przeproszeniem go*no, a nie moc....

To:
if(button & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3];
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
            for(new i=0; i<3;i++) 
                punchangle[i]*=0.9;
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        }
    }
Zmien na:
if(button & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3];
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || klasa_gracza[id][0] == TWOJA_KLASA) // To jest item Eliminator rozrzutu.
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) // A ten ogranicznik, ten slabiej ogranicza.
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
            for(new i=0; i<3;i++) 
                punchangle[i]*=0.9;
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        }
    }

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych