Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Eventy

eventy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#21 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.04.2010 17:41

for(new id = 1;id<33;id++){
//kod
}

Przecież to najmniej optymalna wersja. Na dodatek trzeba tam dorzucić is_user_connected(id) żeby to miało sens ;>
  • +
  • -
  • 0

#22 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.04.2010 17:54

no to powinno być
for(new id = 1;id<=get_maxplayers ();id++){
if(is_user_connected(id)){

//kod
}
}

  • +
  • -
  • 0

#23 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.04.2010 19:16

wg mnie tak:
    new iPlayers[32], iNum, id
    get_players(iPlayers, iNum)
    for(new i=0; i<iNum; i++)
    {
        id = iPlayers[i]
    }


Edit
[uwaga='Vertricus']To mój tysięczny post ! :>[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0

#24 Gość_deLLek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.04.2010 07:21

Jakby wrzucić poniższy kod w odpowiednich miejscach w kodzie DiabloModa to będzie działać?

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Do DiabloModa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Give_Weapon_M3", 2, "1=Round_Start")
}

public Give_Weapon_M3()
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i]

if(player_b_mthree[id] > 0) {
give_item(id, "weapon_m3")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")

}
}
}


Pavulon

To nie jest miejsce do rozmów o modyfikacjach itp



Uwaga! (dodane przez: deLL)
Przepraszam :(

Użytkownik deLLek edytował ten post 05.04.2010 14:30


#25 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 29.04.2010 17:10

Można jeszcze dopisać, że event HLTV jest wywoływany również przy obrażeniach (event Damage, potwierdzone ;]) oraz przy końcu rundy.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 29.04.2010 17:13

  • +
  • -
  • 0

#26 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.04.2010 21:19

Nie wywołuje się przy event damage :| Potwierdzone ! :>
  • +
  • -
  • 0

#27 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.04.2010 07:31

Vert, zapewne chodzi mu o wywoływanie się przy innych parametrach lub przy ich braku. (Pierwszy parametr to id, nowa runda nie ma, więc jest 0, a drugi to nie opisany w wygodnym miejscu, więc nie powiem).
  • +
  • -
  • 0

#28 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 15:13

CurWeapon jest wywoływany także przy zoomie
  • +
  • -
  • 0

#29 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.04.2012 09:08

Taka sprawa, przejął by ktoś temat, bo miczu już tu raczej nie wchodzi, więc może ktoś( z kolorowych) by dodawał eventy, lub opisał jak działają argumenty, np. "1=1" ?
  • +
  • -
  • 2

#30 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.04.2012 11:05

CurWeapon podczas uderzania nożem nie jest wywoływany, podczas granatu także .


Taka sprawa, przejął by ktoś temat, bo miczu już tu raczej nie wchodzi, więc może ktoś( z kolorowych) by dodawał eventy, lub opisał jak działają argumenty, np. "1=1" ?

Przydałoby się.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#31 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.04.2012 14:27

lub opisał jak działają argumenty, np. "1=1" ?

http://www.amxmodx.o...event&go=search

You can optionally set a list of restrictions/conditions on the event. For example:
"2=c4" - 2nd parameter of message must be string "c4".
"3>10" - 3rd parameter must be greater then 10.
"3!4" - 3rd must not be 4.
"2&Buy" - 2nd parameter of message must contain "Buy" substring.
"2!Buy" - 2nd parameter of message can't contain "Buy" substring.


  • +
  • -
  • 1

#32 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 05.05.2012 21:06

Może ktoś opisać event "traceattack" ? Chciałbym dzięki niemu zrobić plugin, a dokładniej moc do klasy, która jeśli ustrzeli to ofiarę odrzuca w tył. Nie chodzi mi o stałe zmienianie jednego z origina, ale jeśli dostanie z prawej strony to odlatuje w lewo, jak dostanie z tylu to leci w przód itd, tak jak to w filmach bywało z strzelbą, jak cialo sie ruszalo/przemieszczało :> A najlepiej jakby się dało przy tym uchwycić DMG i potem if'ami zrobić moc odrzutu, czyli np jak dmg < 21 to leci o 15 unitow, jak dmg > 20 && dmg < 61 to leci o 25 unitow itd, glownie mi chodzi o event i jakby ktos mi pomógł zrobić tą moc z przechwyceniem damage ; /

Użytkownik ogieR- edytował ten post 05.05.2012 21:10

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#33 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.05.2012 09:38

TraceAttack jest za kanapki, tak apropo ;D
TraceAttack jest głownie od strzału z broni. Pozwala na wpływanie na trasę lotu pocisku oraz daje nam możliwość sprawdzenia kierunku z jakiego pocisk nadlatuje.
* Description:         Usually called whenever an entity gets attacked by a hitscan (such as a gun) weapon.
*                                      Use the get/set tr2 natives in fakemeta to handle the traceresult data.
*                                      Do not use a handle of 0 as a traceresult in execution, use create_tr2() from Fakemeta
*                                      to pass a custom handle instead.  (Don't forget to free the handle when you're done.)
* Forward params:      function(this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], traceresult, damagebits)
* Return type:         None.
* Execute params:      ExecuteHam(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits);
*/
Ham_TraceAttack

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#34 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 10:27

Tą informację znalazłem, głównie chodzi o np jakiś przykład jak tego użyć, a najlepiej coś w kierunku tego co chcę stworzyć :&

Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.05.2012 10:27

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#35 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.05.2012 10:40

http://forums.allied...73&postcount=42

Tutaj masz opisany TraceAttack oraz przykładowe użycia, ale w języku angielskim ;/ Może Ci w czymś pomoże

Użytkownik radim edytował ten post 06.05.2012 10:40

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#36 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2012 11:59

jesli chcesz zrobic odrzucanie to rejestrujesz w event jako post i potem tylko uzywasz direction zeby sobie z tego zrobić odpowiedni vektor i nadajesz prędkosc ofiarze
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#37 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 16:04

Właśnie problem u mnie tkwi z wektorem, można by poprosić troszkę z tym kodu ? Jeśli można to opisać jakieś tam wektory, abym to załapał i mógł się tym w przyszłości bardziej pobawić.
sebul (06.05.2012 17:12):
Ogólnie to temat jest o eventach, a nie o "kanapce", więc wypadało by założyć nowy temat.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.05.2012 16:07

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#38 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2012 19:27

wystarczy chyba tylko direction wydluzyć masz od tego xs_vec_mul_scalar czy jakoś tak ewentualnie mozesz zrobić roznice we wspolrzednych atakującego i ofiary i tez masz vekto
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#39 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.06.2014 18:55

Niestety event Money nie wykonuje się poprawnie. A może poprawnie? Po dodaniu kasy za pomocą cs_set_user_money event się nie wykonuje. Możesz dopisać w uwagach ;]


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#40 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.06.2014 08:49

Tak samo jest ze wszystkimi eventami. Możesz dodać komuś kasę, życie, zadać obrażenia, wysłać wiadomość prawie zawsze na 2 sposoby (tj sposobów jest kilka, ale są 2 grupy w tym podziale): tak, aby AMXX złapał w handlerach tą akcję i tak, aby AMXX tego nie złapał.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: eventy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych