Przecież to najmniej optymalna wersja. Na dodatek trzeba tam dorzucić is_user_connected(id) żeby to miało sensfor(new id = 1;id<33;id++){
//kod
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 04.04.2010 17:41
#22
Napisano 04.04.2010 17:54
for(new id = 1;id<=get_maxplayers ();id++){
if(is_user_connected(id)){
//kod
}
}
#23
Napisano 04.04.2010 19:16
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i]
}
Edit
[uwaga='Vertricus']To mój tysięczny post ! [/uwaga]
#24 Gość_deLLek_*
Napisano 05.04.2010 07:21
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define PLUGIN "Do DiabloModa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Give_Weapon_M3", 2, "1=Round_Start")
}
public Give_Weapon_M3()
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i]
if(player_b_mthree[id] > 0) {
give_item(id, "weapon_m3")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
}
}
}
Pavulon
To nie jest miejsce do rozmów o modyfikacjach itp
Użytkownik deLLek edytował ten post 05.04.2010 14:30
#25
Napisano 29.04.2010 17:10
Użytkownik Owner123 edytował ten post 29.04.2010 17:13
#26
Napisano 29.04.2010 21:19
#27
Napisano 30.04.2010 07:31
#28
Napisano 08.10.2010 15:13
#29
Napisano 07.04.2012 09:08
#30
Napisano 07.04.2012 11:05
Przydałoby się.Taka sprawa, przejął by ktoś temat, bo miczu już tu raczej nie wchodzi, więc może ktoś( z kolorowych) by dodawał eventy, lub opisał jak działają argumenty, np. "1=1" ?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#31
Napisano 07.04.2012 14:27
http://www.amxmodx.o...event&go=searchlub opisał jak działają argumenty, np. "1=1" ?
You can optionally set a list of restrictions/conditions on the event. For example:
"2=c4" - 2nd parameter of message must be string "c4".
"3>10" - 3rd parameter must be greater then 10.
"3!4" - 3rd must not be 4.
"2&Buy" - 2nd parameter of message must contain "Buy" substring.
"2!Buy" - 2nd parameter of message can't contain "Buy" substring.
#32
Napisano 05.05.2012 21:06
Użytkownik ogieR- edytował ten post 05.05.2012 21:10
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#33
Napisano 06.05.2012 09:38
TraceAttack jest głownie od strzału z broni. Pozwala na wpływanie na trasę lotu pocisku oraz daje nam możliwość sprawdzenia kierunku z jakiego pocisk nadlatuje.
* Description: Usually called whenever an entity gets attacked by a hitscan (such as a gun) weapon. * Use the get/set tr2 natives in fakemeta to handle the traceresult data. * Do not use a handle of 0 as a traceresult in execution, use create_tr2() from Fakemeta * to pass a custom handle instead. (Don't forget to free the handle when you're done.) * Forward params: function(this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], traceresult, damagebits) * Return type: None. * Execute params: ExecuteHam(Ham_TraceAttack, this, idattacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits); */ Ham_TraceAttack
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#34
Napisano 06.05.2012 10:27
Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.05.2012 10:27
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#35
Napisano 06.05.2012 10:40
Tutaj masz opisany TraceAttack oraz przykładowe użycia, ale w języku angielskim ;/ Może Ci w czymś pomoże
Użytkownik radim edytował ten post 06.05.2012 10:40
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#36
Napisano 06.05.2012 11:59
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#37
Napisano 06.05.2012 16:04
Użytkownik ogieR- edytował ten post 06.05.2012 16:07
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#38
Napisano 06.05.2012 19:27
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#39
Napisano 19.06.2014 18:55
Niestety event Money nie wykonuje się poprawnie. A może poprawnie? Po dodaniu kasy za pomocą cs_set_user_money event się nie wykonuje. Możesz dopisać w uwagach ;]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#40
Napisano 20.06.2014 08:49
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: eventy
CS:GO
Eventy (wydarzenia) SourceMod (część I)Napisany przez Kowalsky, 07.05.2015 cs:go, events, eventy, sourcemod i 4 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych