Jak zwykle z gory przepraszam za brak Polskich znakow, oraz ewentualne bledy ortograficzne/interpunkcyjine
Wstep
Chcial bys zalozyc server CodMod, DiabloMod, lub jakis inny?
Ale nie chce ci sie pisac systemu exp'a, item'ow, klas?
Ten plugin (a raczej te pluginy) sa wlasnie dla ciebie
Cmod to zbior pluginów, ktory ulatwi ci szybkie napisanie (a juz w krotce skonfigurowanie) swojego wlasnego RPG Moda.
W aktualnej wersji najbardziej skorzystaja osoby ktore znaja sie na scriptingu w SP, ale obiecuje ze niedlugo to sie zmienni
Zawartosc
Na dzien dzisjejszy w paczce znajdziesz:
- Cmod_ClassCore plugin odpowiedzialny za klasy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
- Cmod_ExpCore plugin odpowiedzialny za system exp'a
- Cmod_ItemCore plugin odpowiedzialny za itemy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
- Cmod_SkillCore plugin odpowiedzialny za skille (tworzenie, usuwanie, forwardy)
- Cmod_PreparedSkill plugin odpowiedzialny za konfiguracjie skilli
- Cmod_StatsCore plugin odpowiedzialny za statystyki
Roznice od poprzedniej wersji
Kod od ostatniego prototypu zostal napisany kilku krotnie, publikuje ta wersjie ze wzgledu na to ze jestem z niej najbardziej zadowolony (ale czas oceni jak bedzie sie to sprawdzac).
Klasy/itemy z prototypu nie beda dzialac pod ta wersjia!!!
Jaka jest roznica od prototypu?
Miedzy innymi:
- Rozbicie kodu na odzielnne pluginy
- Nowa idea
- Kod oparty na skladni SP 1.7+
- Prawie wszystkie dane oparte na tablicach dynamicznych (Dzięki ktorym nie trzeba ustawiac limitu klas/itemow/itp.)
Twoja pomoc
Chcesz pomoze w rozwoju, ale nie wiesz co zrobic?
od razu ci powiem ze mile widziane jest:
- Dolaczenie sie do rozwoju Cmod'a (chetnie będę przyjmowal Pull request)
- Dawanie propozycji co mozna by stworzyc itp.
- Zglaszanie bledow z jak najwieksza iloscia informacji
- Datki
Poradniki
Co jakis czas będę pisal poradnik, ktory bedzie przyblizal ta magie
Juz teraz mozesz przeczytac:
Download
Najnowsze wydanie
Kod zrodlowy
Do kompilacji wymagany jest:
SP 1.8+
Changelog: