Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.03.2013 09:22
Posiada ktoś kod w którym by była szansa na trafienie (1/x) hs
typu
Masz 1/8 szansy na trafienie hs
Za pomoc daje plusy
#2
Napisano 09.03.2013 10:37
register_forward( FM_TraceLine, "TraceLine" );
public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_pHit, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Nie mam pewności czy zadziała
#3
Napisano 09.03.2013 12:10
#4
Napisano 24.03.2013 22:25
public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Drobny błąd Filipa w drugim argumencie set_tr2. Teraz powinno działać. Ew. modyfikuj TraceLine w Ham_TraceAttack.

#5
Napisano 24.03.2013 22:56
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
}
return HAM_IGNORED
}
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#6
Napisano 09.07.2013 13:56
jak chce na cod stary przerobic to robie cos takiego
do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
}
to bedzie dzialac ?
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 13:56
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













