Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:
Najpierw szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); i pod tym dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>"); Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1, 0);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
} Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new gracz = cmd_target(id, arg1);
new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
{
client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
return PLUGIN_HANDLED;
} Zmieniła się tylko linijka new gracz
Jak używać?:
cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>
Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.09.2011 14:32


Dodatki SourceMod







cod.amxx







