Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

cod_giveitem Dawanie itemów przez adminaJak powyżej

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.11.2010 15:32

Cześć na tym forum nie ma jak zrobić komendę cod_giveitem. Kod zrobił chyba QTM.Peyote przy jakimś temacie (miał jedną literówke w kodzie że nie było Hud. Poprawione już.
Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:

Najpierw szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");

i pod tym dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");


Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new gracz  = cmd_target(id, arg1, 0);
	new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
	
	if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
	{
		client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new gracz  = cmd_target(id, arg1);
	new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
	
	if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
	{
		client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Zmieniła się tylko linijka new gracz

Jak używać?:

cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>

Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.09.2011 14:32

  • +
  • -
  • 4

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.11.2010 16:36

Cześć na tym forum nie ma jak zrobić komendę cod_giveitem. Kod zrobił chyba QTM.Peyote przy jakimś temacie (miał jedną literówke w kodzie że nie było Hud. Poprawione już.
Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:

Najpierw szukamy:

register_clcmd("flash", "BlokujKomende");

i pod tym dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");


Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new gracz  = cmd_target(id, arg1, 0);
	new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
	
	if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
	{
		client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new gracz  = cmd_target(id, arg1);
	new przedmiot = str_to_num(arg2)-1;
	
	if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1)
	{
		client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	DajPrzedmiot(gracz, przedmiot);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Zmieniła się tylko linijka new gracz

Jak używać?:

cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>


Dawanie przedmiotu graczowi w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.11.2010 16:42

Mój inny kod
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Patryss

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska ^^
Offline

Napisano 27.03.2011 20:41

zrobilbys na nowego coda? bo tam jest chyba nowa ??? nie wiem jak to sie nazywa ale to DajPrzedmiot nie wchodzi ;]
nie wiem czy to ci cos pomoze bo sie nie znam ale tylko to zobacyzlem o perku w codmod.inc
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy

  • +
  • -
  • 0

#5 Serwer1997

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 07.11.2011 21:29

dzięki chlopie ;D

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.11.2011 19:13

Po co dawać coś co już jest na forum? Bo ma inny kod? Jakby każdy dawał swoje klasy na Cod bo mają inne kody, to forum byłoby zaspamowane bo każdy ma inny adres forum.... -.^
  • +
  • -
  • 0

#7 totoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 17.12.2011 18:31

hello,

it's possible for add cod for my sma please?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych