Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:
Najpierw szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
i pod tym dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");
Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1, 0); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Zmieniła się tylko linijka new gracz
Jak używać?:
cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>
Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.09.2011 14:32