Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 137283522728331 dodana przez k4x4z5, 03.07.2013 08:07
Typ:


137283522728331
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)
#define RELOAD_RATIO 0.2      
 
new losowanie,losowanie1,losowanie2, losowanie3, losowanie4, losowanie5, losowanie6, cZajeta
 
#define PLUGIN "Ruletka JAILBREAK"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maniek974"
 
#define TAG "[Ruletka_Jailbreak]"
#define CZAS 300 // tutaj zmieniasz czas ruletki
 
new bool:zajeta
new nicki[32][64]
new bool:strzelanie[33];
new bool:niewidzialnosc[33];
new bool:niesmiertelnosc[33];
new bool:uzyl[33];
new bool:bieg[33];
new bool:ammo[33];
new bool:autobh[33];
new bool:norecoil[33];
new bool:reload[33];
new bool:multijump[33];
 
new odliczanie[33];
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new g_norecoil[33],Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
 
const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
const SHOTGUNS_BS    = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
 
const m_pPlayer               = 41
const m_iId                    = 43
const m_flTimeWeaponIdle        = 48
const m_fInReload            = 54
 
const m_flNextAttack = 83
 
stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
	0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55,   0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50, 
	2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30,   2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70, 
	0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00,   2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
}
 
public plugin_init() {
	register_plugin("Ruletka JAILBREAK", "1.0", "Maniek974")
 
	new szWeapon[17]
	for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
	{
		if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
		{
			if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
			{
				RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
			}
		}
	}
 
	register_clcmd("say /ruletka","ruletka");
	register_clcmd("say /los","ruletka");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"func_prethink");
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
 
	losowanie = register_cvar("jb_hp", "255");
	losowanie1= register_cvar("jb_hp1", "1");
	losowanie2= register_cvar("jb_invi", "255");
	losowanie3= register_cvar("jb_speed", "700.0");
	losowanie4= register_cvar("jb_timeinvi", "15.0");
	losowanie5= register_cvar("jb_timect", "10.0");
	losowanie6= register_cvar("jb_timegod", "20.0");
	cZajeta = register_cvar("jb_zajetaczas", "10.0");
	register_cvar("jb_gravity", "0.5");
 
 
 
 
}
 
public ruletka(id)
{
 
 
	if(!is_user_alive(id)){
		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Aby uzyc ruletki musisz byc zywy!", TAG)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
 
 
	if(uzyl[id]){
 
 
		new odczekanie = CZAS - odliczanie[id];
 
		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Ruletka bedzie dostepna za %d sec, czekasz juz %d sec", TAG,CZAS,odczekanie)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if(zajeta && cZajeta){
		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Ruletka zajeta, sprobuj ponownie pozniej", TAG)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
 
	zajeta=true;
	set_task(float(get_pcvar_num(cZajeta)), "Dostep");
 
 
 
	if(get_user_team(id) == 1)
		ruletka_tt(id)
 
 
	if(get_user_team(id) == 2)
		ruletka_ct(id)
 
 
 
	uzyl[id] = true;
	odliczanie[id] = CZAS;
	set_task(1.0, "zakoncz", id);
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Dostep()
{
	zajeta = false;
}
 
public zakoncz(id){
	if(odliczanie[id] > 0){
 
		odliczanie[id]--;
		set_task(1.0, "zakoncz", id);
	}
	else
	{
		uzyl[id] = false;
		remove_task(id)	
	}
 
}
public wylacz(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) juz moze sie ruszac!! ^x04", TAG, nicki[id])
	set_user_maxspeed(id);
	strzelanie[id] = false;
 
}
public render(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Nie jestes juz niewidzialny!! ^x04", TAG)
	fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
	niewidzialnosc[id] = false;
}
public godmod(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Nie jestes juz niesmiertelny!! ^x04", TAG)
	fm_set_user_godmode(id, 0);
	niesmiertelnosc[id] = false;
}
 
 
 
 
public CurWeapon(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(bieg[id] == true){
 
		fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3));
	}
 
	if(strzelanie[id] == true){
 
		set_user_maxspeed(id, 0.1);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(strzelanie[idattacker] == true){
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
 
	new health = get_user_health(this);
 
 
	if(health < 2)
		return HAM_IGNORED;
 
	SetHamParamFloat(4, damage);
 
	return HAM_IGNORED;
 
}
 
 
public ruletka_ct(id){
 
	switch(random_num(1, 15))
	{
		case 1:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz %d HP!! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie))
			if(get_pcvar_num(losowanie))
				fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie))
 
		}
		case 2:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Wylosowales zmiejszona grawitacje!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("jb_gravity"))
 
		}
		case 3:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz %d hp :( ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie1))
			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie1))
 
		}
		case 4:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Wylosowales KEVLARA!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_give_item(id, "item_kevlar") 
 
		}
		case 5:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Niestety niec nie wylosowales :( ^x04", TAG, nicki[id])
		}
 
		case 6:
		{ 	
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Jestes niewidzialny przez %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie4))
			if(get_pcvar_num(losowanie2) != 255)
				fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(losowanie2))
			set_task(get_pcvar_float(losowanie4), "render", id)
			niewidzialnosc[id] = true
 
		}
		case 7:
		{
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Wylosowales szybkosc!! ^x04", TAG, nicki[id])
			if(get_pcvar_num(losowanie3)){
				fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3))
				bieg[id] = true
			}
 
 
		}
 
 
		case 8: 
		{
 
 
			get_user_name(id, nicki[id], 63)
			ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) nie mozesz sie ruszac i zadajesz 0 dmg przez %d sec !!", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie5))
			strzelanie[id] = true
			set_user_maxspeed(id, 0.1)
			set_task(get_pcvar_float(losowanie5), "wylacz", id)
 
		}
		case 9:
		{       
			set_user_footsteps( id, 1)	
			get_user_name(id, nicki[id], 63)
			ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Cicho biegasz!!", TAG, nicki[id])
		}
 
		case 10:
		{       
 
 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Dostales KROWE!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_give_item(id, "weapon_m249");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
 
		}
 
 
 
		case 11:
		{       
 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz tylko noz!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_strip_user_weapons(id);
			fm_give_item(id, "weapon_knife");
 
		}
		case 12:
		{ 	
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz NIESKONCZONE AMMO!! ^x04", TAG, nicki[id])
			ammo[id] = true
 
 
		}
		case 13:
		{ 	
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz NO RECOIL!! ^x04", TAG, nicki[id])
			norecoil[id] = true
 
 
		}
 
		case 14:
		{ 	
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) Masz szybszy RELOAD!! ^x04", TAG, nicki[id])
			reload[id] = true
 
		}
	}
}
 
 
 
public ruletka_tt(id){
 
	switch(random_num(1, 16))
	{
		case 1:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Masz %d HP!! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie))
			if(get_pcvar_num(losowanie))
				fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie))
 
		}
		case 2:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Wylosowales zmniejszona grawitacje!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("jb_gravity")); 
 
		}
		case 3:
		{ 
		get_user_name(id, nicki[id], 63)
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
				set_hudmessage(85, 127, 255, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 4.0)
				show_hudmessage(0, "[Ruletka] %s vip jest odporny na 1 HP!",nicki[id])
			}
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Masz %d hp :( ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie1))
			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie1));
 
		}
		case 4:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Wylosowales TARCZE!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_give_item(id, "weapon_shield")
 
		}
		case 5:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Wylosowales KEVLARA!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_give_item(id, "item_kevlar") 
 
		}
		case 6:
		{ 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Niestety nic nie wylosowales :( ^x04", TAG, nicki[id])
		}
		case 7:
		{ 	
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Jestes niewidzialny przez %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie4))
			if(get_pcvar_num(losowanie2) != 255)
				fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(losowanie2))
			set_task(get_pcvar_float(losowanie4), "render", id)
			niewidzialnosc[id] = true
 
		}
		case 8:
		{
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Wylosowales szybkosc!! ^x04", TAG, nicki[id])
			if(get_pcvar_num(losowanie3)){
				fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3));
				bieg[id] = true;
			}
 
 
		}
		case 9:
		{
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Jestes niesmiertelny na %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie6))
			fm_set_user_godmode(id, 1)
			set_task(get_pcvar_float(losowanie6), "godmod", id) 
			niesmiertelnosc[id] = true
 
 
		}
		case 10:
		{       
 
			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Dostales zestaw granatow!! ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
			fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
			fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
			fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 
 
		}
		case 11:
		{       
 
 
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Dostales deagle z jednym nabojem!! ^x04", TAG, nicki[id])
			new ent = fm_give_item(id, "weapon_deagle");
			cs_set_weapon_ammo(ent, 1)	
 
		}
		case 12:
		{       
			set_user_footsteps( id, 1)
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Cicho biegasz!! ^x04", TAG, nicki[id])
		}
 
		case 13:
		{       
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Wylosowal smierc :( ^x04", TAG, nicki[id])
			fm_user_kill(id);
		}
		case 14:
		{       
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Masz AUTO BH!! ^x04", TAG, nicki[id])
			autobh[id] = true
		}
		case 15:
		{       
			get_user_name(id, nicki[id], 63);
			ColorChat(0, GREEN,"%s ^x01Gracz z druzyny TT (%s) Masz podwojny skok!! ^x04", TAG, nicki[id])
			multijump[id] = true
		}
	}
}
public event_curweapon(id)
{
 
	if(ammo[id] == true){
		new weaponID= read_data(2)
		if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
			return PLUGIN_CONTINUE;
 
		if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
			cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id) {
	if(autobh[id] == true){
		entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
 
		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return PLUGIN_CONTINUE
 
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
 
 
}
public func_prethink(id)
{
	if(norecoil[id] == true){
		if(!is_user_alive(id) && !g_norecoil[id])
			return;
 
		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}
}
public PoczatekRundy()    
{
	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_connected(i))
		{
			norecoil[i] = false
			autobh[i] = false
			bieg[i] = false
			ammo[i] = false
			reload[i] = false
			multijump[i] = false
		}
	}
}
 
public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{    
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
	if(reload[id] == true){
		if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
		{
			new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
			new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
			set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
			set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
		}
	}
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(multijump[id] == true){
		static moze_skoczyc;
 
 
		new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
		new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
		new flags = pev(id, pev_flags);
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
		{
			moze_skoczyc &=  ~(1<<id)  
			new Float:velocity[3];
			pev(id, pev_velocity, velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND){
			moze_skoczyc |= (1<<id)
		}
 
 
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/