Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 132966562223019 dodana przez Bloody_, 19.02.2012 16:33
Typ:


132966562223019
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
 
new const nazwa[] = "Terrorysta [SuperVIP]";
new const opis[] = "Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	//rakiety
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	//koniec rakiety
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
 
public plugin_precache()
{
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zosta�a stworzona przez Head Admina", nazwa);
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}
 
public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
 
	if(!ma_klase[id])
		return;
 
	if(random_num(1,2) == 1)
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
 
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
 
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}
 
public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if (is_user_alive(id))
	{
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
		new Ent = create_entity("info_target");
 
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
		vAngle[0] *= -1.0;
 
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
 
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
 
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
 
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
 
public ResetHUD(id)
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
 
public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/