Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 132672364714987 dodana przez FORMOZA, 16.01.2012 15:20
Typ:


Pas
132672364714987
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new const nazwa[]   = "Medyk";
new const opis[]    = "Posiada 4 apteczki oraz moze wskrzeszac umarlych (klawiszem e)";
new const bronie    = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
 
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!");
	}
	else
	{
 
		ilosc_apteczek_gracza[id]--;
 
		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
 
 
		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);
 
 
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}
 
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}
 
 
public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
 
	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
 
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
 
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];
 
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
 
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}
 
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
 
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
 
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
 
 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
 
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
 
}