Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 131278635113249 dodana przez speedkill, 08.08.2011 07:52
Typ:


menu2
131278635113249
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
public menu(id)
{
	new menutitle[128];
	format(menutitle,127,"\r[\wDeathRun ExpMod\r]^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id])
	new menu = menu_create(menutitle, "wybieranie")
 
	new a[128];
	format(a,127,"\wKamizelka \r[\w%d\y/\w5\r]^n",punktyarm[id]);
	menu_additem(menu,a,"1")
	new b[128];
	format(b,127,"\wGranat \r[HE] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyhe[id]);
	menu_additem(menu,b,"2")
	new c[128];
	format(c,127,"\wGranat \d[FB] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyfb[id]);
	menu_additem(menu,c,"3")
	new d[128];
	format(d,127,"\wGranat \y[Frost] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktysg[id]);
	menu_additem(menu,d,"4")
	new e[128];
	format(e,127,"\wZycie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 4 lvl)^n",punktyhp[id]);
	menu_additem(menu,e,"5")
	new f[128];
	format(f,127,"\wKamuflaz \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 8 lvl)^n",punktykam[id]);
	menu_additem(menu,f,"6")
	new g[128];
	format(g,127,"\wNiewidzialnosc \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n^n",punktyniewid[id]);
	menu_additem(menu,g,"7")
	new h[128];
	format(h,127,"\wWzmocnienie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 10 lvl)^n",punktywzmoc[id]);
	menu_additem(menu,h"8")
	new i[128];
	format(i,127,"\wCiche Chodzenie \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n",punktychodzenie[id]);
	menu_additem(menu,i,"9")
	new j[128];
	format(j,127,"\wOdrodzenie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 11 lvl)^n",punktyrespawn[id]);
	menu_additem(menu,j,"10")
	new k[128];
	format(k,127,"\wSzybkosc \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 12 lvl)^n",punktyszybkosc[id]);
	menu_additem(menu,k,"11")
	new l[128];
	format(l,127,"\wPistolety \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 14 lvl)^n",punktypistolety[id]);
	menu_additem(menu,l,"12")
	new m[128];
	format(m,127,"\wKarabiny \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 15 lvl)^n",punktykarabiny[id]);
	menu_additem(menu,m,"13")
	new n[128];
	format(n,127,"\wGrawitacja \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 18 lvl)^n^n",punktygrav[id]);
	menu_additem(menu,n,"14")
	new o[128];
	format(o,127,"\wAWP \r[\w%d\y/\w2\r]\d(od 20 lvl)^n",punktyawp[id]);
	menu_additem(menu,o,"15")
	new p[128];
	format(p,127,"\wBonus Expa \r[\w%d\y/\w3\r]\d(od 25 lvl)^n",punktyexp[id]);
	menu_additem(menu,p,"16")
	new r[128];
	format(r,127,"\wWieksze DMG z Kosy \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 28 lvl)^n",punktykosa[id]);
	menu_additem(menu,r,"17")
	new s[128];
	format(s,127,"\wWieksze DMG z HE \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 30 lvl)^n^n",punktydmghe[id]);
	menu_additem(menu,s,"18")
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
 
	menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item, player)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
 
	new key = str_to_num(data)
 
	switch(key)
	{
		case 1:
		{ 
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyarm[id] >= 5) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyarm[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 2:
		{
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyhe[id] >= 2) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyhe[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 3:
		{
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyfb[id] >= 2) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyfb[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		case 4:
		{
			if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktysg[id] >= 2) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktysg[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 5:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 3) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 4^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyhp[id] >= 10) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyhp[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		case 6:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 7) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 8^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] <= 1) { // else if
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else if(skille[id] >= 2) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!");
			}
			else 
			{
				if(punktykam[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktykam[id] += 1;
					skille[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		case 7:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 9) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] <= 1) { // else if
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else if(skille[id] >= 2) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!");
			}
			else 
			{
				if(punktyniewid[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyniewid[id] += 1;
					skille[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 8:
		{ 
			if(PlayerLevel[id] <= 9) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id]<= 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktywzmoc[id] >= 10) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktywzmoc[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 9:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 9) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktychodzenie[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktychodzenie[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 10:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 10) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 11^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id]<= 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyrespawn[id] >= 10) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyrespawn[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 11:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 11) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 12^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id]<= 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyszybkosc[id] >= 10) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyszybkosc[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 12:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 13) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 14^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktypistolety[id] >= 5) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktypistolety[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 13:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 14) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 15^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktykarabiny[id] >= 5) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktykarabiny[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 14:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 17) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 18^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) { 
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
 
			else 
			{
				if(punktygrav[id] >= 10) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktygrav[id] += 1;
 
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED ;
		}
		case 15:
		{ 
			if(PlayerLevel[id] <= 19) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 20^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyawp[id] >= 2) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyawp[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 16:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 24) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 25^x01 levelu!");
			}
			else 
				if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktyexp[id] >= 3) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktyexp[id] += 1;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 17:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 27) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 28^x01 levelu!");
			}
			else if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktykosa[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktykosa[id] += 1;
					gUserSkill[id] ++;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			}
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
		case 18:
		{
			if(PlayerLevel[id] <= 29) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 30^x01 levelu!");
			}
			else 
				if(punkty[id] == 0) {
				ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
			}
			else 
			{
				if(punktydmghe[id] >= 1) {
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!");
				}
				else 
				{
					punkty[id] -= 1;
					punktydmghe[id] += 1;
					gUserSkill2[id] ++;
					ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla");
				}
			} 
 
			SaveData(id);
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
	}
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
}