public menu(id) { new menutitle[128]; format(menutitle,127,"\r[\wDeathRun ExpMod\r]^n\r[\wTwoje punkty:\y %d\r]^n^n",punkty[id]) new menu = menu_create(menutitle, "wybieranie") new a[128]; format(a,127,"\wKamizelka \r[\w%d\y/\w5\r]^n",punktyarm[id]); menu_additem(menu,a,"1") new b[128]; format(b,127,"\wGranat \r[HE] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyhe[id]); menu_additem(menu,b,"2") new c[128]; format(c,127,"\wGranat \d[FB] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktyfb[id]); menu_additem(menu,c,"3") new d[128]; format(d,127,"\wGranat \y[Frost] \r[\w%d\y/\w2\r]^n",punktysg[id]); menu_additem(menu,d,"4") new e[128]; format(e,127,"\wZycie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 4 lvl)^n",punktyhp[id]); menu_additem(menu,e,"5") new f[128]; format(f,127,"\wKamuflaz \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 8 lvl)^n",punktykam[id]); menu_additem(menu,f,"6") new g[128]; format(g,127,"\wNiewidzialnosc \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n^n",punktyniewid[id]); menu_additem(menu,g,"7") new h[128]; format(h,127,"\wWzmocnienie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 10 lvl)^n",punktywzmoc[id]); menu_additem(menu,h"8") new i[128]; format(i,127,"\wCiche Chodzenie \r[\w%d\y/\w1\r] \d(od 10 lvl)^n",punktychodzenie[id]); menu_additem(menu,i,"9") new j[128]; format(j,127,"\wOdrodzenie \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 11 lvl)^n",punktyrespawn[id]); menu_additem(menu,j,"10") new k[128]; format(k,127,"\wSzybkosc \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 12 lvl)^n",punktyszybkosc[id]); menu_additem(menu,k,"11") new l[128]; format(l,127,"\wPistolety \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 14 lvl)^n",punktypistolety[id]); menu_additem(menu,l,"12") new m[128]; format(m,127,"\wKarabiny \r[\w%d\y/\w5\r] \d(od 15 lvl)^n",punktykarabiny[id]); menu_additem(menu,m,"13") new n[128]; format(n,127,"\wGrawitacja \r[\w%d\y/\w10\r] \d(od 18 lvl)^n^n",punktygrav[id]); menu_additem(menu,n,"14") new o[128]; format(o,127,"\wAWP \r[\w%d\y/\w2\r]\d(od 20 lvl)^n",punktyawp[id]); menu_additem(menu,o,"15") new p[128]; format(p,127,"\wBonus Expa \r[\w%d\y/\w3\r]\d(od 25 lvl)^n",punktyexp[id]); menu_additem(menu,p,"16") new r[128]; format(r,127,"\wWieksze DMG z Kosy \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 28 lvl)^n",punktykosa[id]); menu_additem(menu,r,"17") new s[128]; format(s,127,"\wWieksze DMG z HE \r[\w%d\y/\w1\r]\d(od 30 lvl)^n^n",punktydmghe[id]); menu_additem(menu,s,"18") menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item, player) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyarm[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyarm[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyhe[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyhe[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyfb[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyfb[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktysg[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktysg[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { if(PlayerLevel[id] <= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 4^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyhp[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyhp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { if(PlayerLevel[id] <= 7) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 8^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] <= 1) { // else if ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else if(skille[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!"); } else { if(punktykam[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykam[id] += 1; skille[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] <= 1) { // else if ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else if(skille[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Mozesz miec maksymalnie^x03 2^x01 skille!"); } else { if(punktyniewid[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyniewid[id] += 1; skille[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 8: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktywzmoc[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktywzmoc[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 9: { if(PlayerLevel[id] <= 9) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 10^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktychodzenie[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktychodzenie[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 10: { if(PlayerLevel[id] <= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 11^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyrespawn[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyrespawn[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 11: { if(PlayerLevel[id] <= 11) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 12^x01 levelu!"); } else if(punkty[id]<= 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyszybkosc[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyszybkosc[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 12: { if(PlayerLevel[id] <= 13) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 14^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktypistolety[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktypistolety[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 13: { if(PlayerLevel[id] <= 14) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 15^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktykarabiny[id] >= 5) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykarabiny[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 14: { if(PlayerLevel[id] <= 17) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 18^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktygrav[id] >= 10) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktygrav[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED ; } case 15: { if(PlayerLevel[id] <= 19) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 20^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyawp[id] >= 2) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyawp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 16: { if(PlayerLevel[id] <= 24) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 25^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktyexp[id] >= 3) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktyexp[id] += 1; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 17: { if(PlayerLevel[id] <= 27) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 28^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktykosa[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktykosa[id] += 1; gUserSkill[id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } case 18: { if(PlayerLevel[id] <= 29) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz^x03 30^x01 levelu!"); } else if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!"); } else { if(punktydmghe[id] >= 1) { ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Przepraszam, masz juz maksymalna liczbe punktow!"); } else { punkty[id] -= 1; punktydmghe[id] += 1; gUserSkill2[id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun]^x01 Dodales ^x04+1 punkt^x01 do tego skilla"); } } SaveData(id); return PLUGIN_HANDLED; } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }