Poradnik DiabloMod Rodzaje klas : 1. Bohaterowie 2. Demony 3. Potwory 4. Premium Bohaterowie : 1. Czarodziejka Startowe HP : 110 • Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna. • Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran. • +20 do szybkości. Po naładowaniu : • Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT. 2. Druid Startowe HP : 150 • Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200. • Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG. • Ma kameleona do puki nie zmieni teamu. Po naładowaniu : • Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka) 3. Paladyn Startowe HP : 130 • Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok) • Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk) • Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn") Po naładowaniu : • Dostaje magiczny pocisk. (Większa szansa na trafienie "Head Shoota") 4. Zabójczyni Startowe HP : 140 • Nie słychać jak chodzi. • Może zrobić 2 skoki. • Umie podłożyć 3 (Jedna 15 DMG+INT) miny rundę. (bind "klawisz" "kladzmine") • +30 do szybkości. Po naładowaniu : • Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń. 5. Nekromanta Startowe HP : 110 • Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwłokach) • Za wskrzeszanie dostaje EXP'a • 25% szans na odrodzenie. • Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika. Po naładowaniu : • Dostaje MP5. 6. Barbarzyńca Startowe HP : 120 • Zabijając wroga dostajesz armor • Zabijając wroga odnowi ci się HP (30). • Zabijając wroga odnowi ci się magazynek. Po naładowaniu : • Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7) 7. Ninja Startowe HP : 170 • Wysokie skoki. • Może używać tylko noża. • 10 noży do rzucania. (Klawisz "R" na nożu) • Dostaje 100 armora na początku rundy. • +40 do szybkości. • Zmniejszona widoczność z 255 do 13. Po naładowaniu : • Zwiększa szybkość. 8. Amazonka Startowe HP : 140 • Może postawić pułapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM) • Posiada Kusze (Nóż i "R") • Dostaje co rundę Deagla. Po naładowaniu : • Granat HE.[/SPOILER] __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Potwory : 1. Andariel Startowe HP : 110 • Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP. • Nie słychać jej kroków. • Ma 1 dodatkowy skok. • Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci. Po naładowaniu : • Dostaje Galil'a 2. Duriel Startowe HP : 130 • Posiada 3 rakiety (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2. • -10 do szybkości. • Gdy kucnie jest niewidzialny (50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni. Po naładowaniu : • --- 3. Mefisto Startowe HP : 120 • Odnawia mu się hp po zabiciu (15). • Nie słychać jego kroków. • Ma 3 skoki. • Ma wysokie skoki. • Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150 Po naładowaniu : • --- 4. Hefasto Startowe HP : 140 • Dostaje co rundę Deagla + HE • Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata. Po naładowaniu : • Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2) 5. Diablo Startowe HP : 130 • Może zrobić 2 skoki. • Nie słychać jego kroków. • 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo. • Dostaje co rundę Dualki (podwójne pistolety). • Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy) Po naładowaniu : • --- 6. Baal Startowe HP : 120 • Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP. • Dostaje co rundę Wolnego Shotgana (M3) • Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy. • + 40 do szybkości • Odporny na :Skrzydła Po naładowaniu : • --- 7. Upadły Startowe HP : 123 • +30dmg jak uderzy kogoś od tyłu • 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo. • Nie działają na niego fleshe. • Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie się trząść ekran.(20%) Po naładowaniu : • --- 8. Imp Startowe HP : 110 • Przy trafieniu przeciwnika ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż. • Na nożu może się teleportować. (NÓŻ + PPM) • Co rundę dostaje wszystkie granaty. Po naładowaniu : • --- __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Zwierzęta : 1. Izual Startowe HP : 135 • Dostaje o 4 mniej. • Odporny na :Cichy Kamień Po naładowaniu : • Dostaje Lustrzany Pocisk (Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije się i trafi w niego)(max 2) 2. Skoczek Startowe HP : 135 • Ma auto bunny hopa. • Dostaje co rundę AK47 i Deagla. Po naładowaniu : • --- 3. Zniewolony Startowe HP : 127 • Dostaje co rundę M4A1. Po naładowaniu : • Odnawia sobie 40 HP 4. Zgniatacz Startowe HP : 130 • Dostaje co rundę P90. • Nie słychać jak chodzi. • Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk") • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund Po naładowaniu : • --- 5. Pijawka Startowe HP : 140 • Dostaje co rundę AWP. • 20% na natychmiastowe zabicie z AWP. • Cicho chodzi • +1 skok • Wysysa po 1 HP Po naładowaniu : • --- 6. Gigantyczny Pająk Startowe HP : 115 • Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina"). Po naładowaniu : • Dostaje Granaty HE,SMOKE,2x FB + Deagla 7. Śniegowy Tułacz Startowe HP : 135 • Dostaje co rundę Famasa. • Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk") • Za zabicie HS'em odnawia mu sie 30 HP. Po naładowaniu : • Dostaje 2x FB __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Premium : 1. Griswold Startowe HP : 145 • Nie słychać jego kroków. • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek. • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika. • Posiada 2 dodatkowe skoki • Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina"). • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund. • Ma 2 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2 • Odporny na : Skrzydła Cichy Kamień Po naładowaniu : • Dostaje losowy item. (Max 3 na runde) 2. Kowal Startowe HP : 145 • Nie słychać jego kroków. • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek. • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika. • Posiada 2 dodatkowe skoki • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund. • Znika od razu na nożu. (Widać go troche bardziej niż ninje) • Odporny na : Skrzydła Cichy Kamień • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekundy • Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2 • Dostaje losowy item. (Max 3 na runde) 3. Demonolog Startowe HP : 145 • Nie słychać jego kroków. • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek. • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika. • Posiada 2 dodatkowe skoki • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund. • Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2 • Posiada Kusze (Nóż i "r") Po naładowaniu : • Dostaje losowy item. (Max 3 na runde) __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Rodzaje statystyk : 1. Siła - [Więcej HP, 1pkt - 2hp] - max 50pkt 2. Inteligencja - [Większe opcje itemów, większa ich moc. Szybsze ładowanie mocy na nożu] - max 50pkt. 3. Zręczność - [Bronie zadają Ci mniejsze obrażenia] - max 50pkt. 4. Zwinność - [Szybciej biegasz, dostajesz mniej z czarów Np. FireBall maga] - max 50pkt. __________________________________________________ _______ __________________________________________________ ________ Mana - Co i jak : 1. Co to jest mana ? - Mana jest to dodatek umilający grę. 2. Jak można zdobyć mane ? - Mane zdobywa się po przez zabijanie wrogów. Za każde zabicie dostaje się 1 - 2 pkt many. 3. Co mogę zdobyć za mane ? - Do tego jest specjalnie stworzony sklepik pod komendą /mana lub /m. W sklepie można kupić itemki. Im lepszy itemek tym jego cena jest droższa. 4. Czy mogę komuś przekazać moją mane ? - Nie można przekazywać many. 5. Mana zapisuje się na każdą klasę osobno czy na wszystkie razem? - Mana zapisuje się na każdą klasę osobno. 6. Czy liczba many jest ograniczona? - Nie. Many można mieć nieskończenie wiele. 7. Czy mogę kupić mane smsem albo przelewem ? - Tak jest to możliwe. (Więcej informacji w temacie z cennikiem) __________________________________________________ _______ __________________________________________________ _______ Questy - Co i jak : 7. Co to są questy ? - Questy są to misje za które dostajemy nagrody 7. Czy na każdej klasie questy naliczane są osobno ? - Tak na każdej klasie questy naliczanie są osobno. 7. Czy mogę jakoś przerwać zaczęty quest i zacząć inny ? - Nie nie możesz. Musisz najpierw wykonać już ten zaczęty. 7. Czy mogę robić pare questów na raz ? - Nie. __________________________________________________ _____ __________________________________________________ _____ Komendy : /drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item. /item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu. /noweitemy, /ni, /itemy - wyświetla opis wszystkich itemów (starych i nowych) /klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! /speed, /s - pokazuje aktualną prędkość /gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp /czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /rune, /r - wyświetla sklep za kasę /mana, /m - wyświetla sklep za mane /exp, exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu /reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /questy - wyświetla menu z misjami(questami) __________________________________________________ _______ __________________________________________________ _______ Bindy : Co to są bindy ? - Bindy to ułatwiające gre skróty klawiszowe. Np gdy naciśniesz F3 samo za Ciebie napisze "/klasa" Bindy mogą być różne nie koniecznie tylko piszące coś za Ciebie. Jak napisać binda? Komenda wywołana przez konsole : bind "klawisz" "komenda" Bind na pisanie danych słów : bind "klawisz" "say słowa" Przydatne bindy do serwera MyDiabloMoD Teleport na nożu (PPM) Najpierw wpisujemy to: alias w "wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait " Potem : bind "klawisz" "slot3; +attack2; w; -attack2; w; slot1" Wyżej wymieniony bind jest przeznaczony dla Impa.Podczas gry gdy nosimy broń i naciśniemy klawisz na którym zbindowaliśmy, nasza postać teleportuję się i zmienia na karabin (gdy damy na koncu slot2 zmieni na pistolet) Bind na rakiete - bind "klawisz" "rakieta" Bind na dynamit - bind "klawisz" "dynamit" Bind na line dla Gigantycznego Pająka albo Griswolda - bind "klawisz" "+lina" __________________________________________________ ______ __________________________________________________ ______ Boss Event : Co to boss event? - Boss event polega na wybraniu jednego gracza jako bossa. Boss dostaje losową ilość hp od 6000 do 9000. Dostaje krowe+ammo. Wszyscy na start maja 16000 kasy żeby się dobrze obkupić na bossa. Kupować bronie można tylko na początku rundy (więc radzę nakupić na zapas) Boss jest przenoszony do terro, a reszta graczy do ct. Boss jest sam na wszystkich. __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Max lvl itp : Maksymalny lvl na MyDiabloMoD: 100 Ilość expa za fraga: 5 Ilość expa za wygraną runde: 20 __________________________________________________ ________ __________________________________________________ ________ Itemy : Zdobywanie itemow: Zdobywanie itemów na tym serwerze wygląda trochę inaczej niż na innych diablomodach. Po zabiciu gracza koło jego zwłok pokaże się butelka. W tej butelce ukryty jest item. Aby wziąć item należy na nim kucnąć. Opis itemów(Tylko tych które można kupić za mane): Nazwa: Bojowe Berlo Wampira Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 10 Moce: Wysysa 6-9 HP __________________________ Nazwa: Brazowa Szarfa Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 40 Moce: Dostajesz 150,500 kasy Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze __________________________ Nazwa: Srebna Szarfa Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 50 Moce: Dostajesz 500,1200 kasy Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze __________________________ Nazwa: Zlota Szarfa Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 60 Moce: Dostajesz 1200,3000 kasy Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze __________________________ Nazwa: Skrzydla Aniola Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 100 Moce: Poziom skoków 1-5 Nacisnij "E" w powietrzu zeby ranic przeciwnikow na ziemii __________________________ Nazwa: Skrzydla Archaniola Wytrzymałość: Koszt (mana): 130 Moce: Poziom skoków 5-9 Nacisnij "E" w powietrzu zeby ranic przeciwnikow na ziemii __________________________ Nazwa: Firerope Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 40 Moce: 1/3,6 Z granata __________________________ Nazwa: Ognisty Amulet Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 60 Moce: 1/2,4 z granata __________________________ Nazwa: Pierscien Niewidzialnosci Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 140 Moce: Widocznosc 8/255 Tylko 5 hp __________________________ Nazwa: Zlota Szkatulka Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 25 Moce: Regeneracja zycia o 5,10 Leczacy totem. __________________________ Nazwa: Totem Leczniczy Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 40 Moce: Regeneracja zycia o 10,20 Leczacy totem. __________________________ Nazwa: Wiekszy Totem Leczniczy Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 60 Moce: Regeneracja zycia o 20,35 Leczacy totem. __________________________ Nazwa: Szansa Szczescia Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 30 Moce: Szansa na losowa moc (co runde inna) __________________________ Nazwa: Miecz Boga Slonca Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 40 Moce: 1/2,5 na oslepienie wroga na pomaranczowo __________________________ Nazwa: Pochodnia Piekielnego Ognia Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 85 Moce: Kliknij "E" zeby podpalac przeciwnika. __________________________ Nazwa: Cichobiegi Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 10 Moce: Cicho chodzisz __________________________ Nazwa: Kamien Smierci Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 70 Moce: Sztuczna bomba. Kliknij "E" zeby polozyc, kliknij "E" zeby zdetonowac __________________________ Nazwa: Skorzana Zbroja Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 50 Moce: Dostajesz mniej o 10,15 __________________________ Nazwa: Magiczny Noz Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 25 Moce: Teleport na nozu PPM __________________________ Nazwa: Wywazony Noz Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 45 Moce: Wieksze obrazenia z noza __________________________ Nazwa: Tajemnica Mlodszego Snajpera Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 70 Moce: 1/3,4 ze scouta __________________________ Nazwa: Tajemnica Starszego Snajpera Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 100 Moce: 1/1,2 ze scouta __________________________ Nazwa: Zmijowy Amulet Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 50 Moce: 1/1 z smoke __________________________ Nazwa: Pierscien Paladyna Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 60 Moce: Dostajesz mniej o 7,17 Szansa na oslepienie na pomaranczowo 1/3,4 __________________________ Nazwa: Pierscien Druida Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 80 Moce: 1/1,4 z he Leczy 20,35 HP Leczacy totem __________________________ Nazwa: Oko Kota Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 30 Moce: Anty flesh __________________________ Nazwa: Oko Khalima Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 100 Moce: Widzisz wrogow na radarze __________________________ Nazwa: Hydrze Ostrze Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 80 Moce: 155/250 widocznosci Wiecej dmg o 20 __________________________ Nazwa: Pierscien Expa Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 70 Moce: exp*2 __________________________ Nazwa: Aegis Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 90 Moce: Dodaje 5 sily Wybuchasz po smierci Dostajesz mniej o 10,100 __________________________ Nazwa: Niebianski Kamien Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 70 Moce: 1/1,3 z he Szybciej biegasz __________________________ Nazwa: Ropiejaca Esencja Destrukcji Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 140 Moce: 1/2 na respawn 1/1 z scouta 1/3 z he __________________________ Nazwa: Centurion Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 170 Moce: +20 dmg Dostejsz o 40 mniej Mniejsza grawitacja __________________________ Nazwa: Dr House Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 100 Moce: Leczy 45,65 hp Leczacy totem __________________________ Nazwa: Own Invisible Wytrzymałość: Koszt (mana): 300 Moce: 8/255 widocznosci 45 HP __________________________ Nazwa: Mega Invisible Wytrzymałość: 50 Koszt (mana): 300 Moce: 1/255 widocznosci 10 hp __________________________ Nazwa: Narty Malysza Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 30 Moce: +8 skokow Wieksza grawita __________________________ Nazwa: Pierscien Zmarlego Rycerza Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 220 Moce: Dostajesz mniej o 15,50 Bijesz wiecej o 15,50 1/3,4 na oslepienie Odbijasz 15,50 pociskow __________________________ Nazwa: Sakiewka Zlodzieja Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 150 Moce: Dostajesz 1,16000 kasy Kliknij "E" zeby zmniejszyc obrazenia o polowe __________________________ Nazwa: Revival Ring Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 94 Moce: 1/1 na odrodzenie __________________________ Nazwa: Zabojca Demonow Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 170 Moce: Leczy 30,55 hp Leczacy totem + 50 dmg __________________________ Nazwa: Mystiqe Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 100 Moce: Kameleon 1/1,2 z granata __________________________ Nazwa: Apocalypse Anihilation Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 240 Moce: +100 dmg Cicho chodzisz __________________________ Nazwa: M4A1 Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 150 Moce: 1/1,8 z m4 __________________________ Nazwa: Ak47 Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 150 Moce: 1/1,8 z ak47 __________________________ Nazwa: Awp Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 130 Moce: 1/1,8 z awp __________________________ Nazwa: Deagle Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 140 Moce: 1/1,8 z deagla __________________________ Nazwa: M3 Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 145 Moce: 1/1,8 z m3 (wolna pompa) __________________________ Nazwa: Full Special Wytrzymałość: 100 Koszt (mana): 210 Moce: 1/1,8 z m4,ak,deagl,awp,m3 __________________________ Nazwa: Hellspawn Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 50 Moce: 1/5 z granata 70,110/255 widocznosci __________________________ Nazwa: Fortuna Gheeda Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 148 Moce: Kliknij "E" zeby stac sie niesmiertelnym na pociski na 4,10 sekund __________________________ Nazwa: Winter Totem Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 30 Moce: Zamraza wrogow gdy polozysz totem __________________________ Nazwa: Cash Totem Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 40 Moce: Dodaje tobie i twojej druzynie kase gdy polozysz totem __________________________ Nazwa: Thief Totem Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 50 Moce: Zabiera przeciwnej druzynie kase gdy polozysz totem __________________________ Nazwa: Weapon Totem Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 80 Moce: Wywala bron przeciwnej druzynie gdy polozysz totem __________________________ Nazwa: Flash Totem Wytrzymałość: 250 Koszt (mana): 80 Moce: Oślepia na pomarańczowo wrogów gdy położysz totem Poradnik opracowany przez 0nYk3 Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! Nie spamuj /klasa ponieważ działa to tylko na twoją nie korzyść