public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; new allkondycja[60]; new allinteligencja[60]; new allwytrzymalosc[60]; new allzdrowie[60]; new kondycjaa[60]; new wytrzymalosca[60]; new zdrowiea[60]; new inteligencjaa[60]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje"); format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje"); format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie"); format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc"); format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje"); format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie"); format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje"); format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc"); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, inteligencjaa); menu_additem(menu, zdrowiea); menu_additem(menu, wytrzymalosca); menu_additem(menu, kondycjaa); menu_additem(menu, allinteligencja); menu_additem(menu, allzdrowie); menu_additem(menu, allwytrzymalosc); menu_additem(menu, allkondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt; limit_int = limit_poziomu/2; limit_zdr = limit_poziomu/2; limit_kon = limit_poziomu/2; limit_wyt = limit_poziomu/2; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int) { inteligencja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 5: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr) { zdrowie_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 6: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt) { wytrzymalosc_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 7: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon) { kondycja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania; punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania; punkty_gracza[id] -= punktydododania; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 8: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_int) { if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int; inteligencja_gracza[id] = limit_int; } else { inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 9: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr) { if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr; zdrowie_gracza[id] = limit_zdr; } else { zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 10: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt) { if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt; wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt; } else { wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 11: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kon) { if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon; kondycja_gracza[id] = limit_kon; } else { kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }