Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

g_uteQ - zdjęcie

g_uteQ

Rejestracja: 04.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.06.2010 13:39
-----

#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13856 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#132426 CoD MoD - Kilka pytan

Napisane przez QTM. Peyote w 06.05.2010 13:36

1. Dużo by tłumaczyć. Na razie pominę.
2. Możliwość jest.
3. Nie jest to takie proste jak w diablo.
Szukasz:
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" // Tu masz przykład. Item będzie miał nr 29.
};

i na końcu dodajesz nazwę swojego itemu.

Następnie szukasz:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Opis twojego przedmiotu" // tu dodajesz opis twojego przedmiotu"
};

i na końcu dodajesz opis swojego przedmiotu.

Jeżeli chcesz sprawdzić czy gracz ma twój przedmiot dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // 29 - numer twojego przedmiotu.


Reszta w pełni zależy od funkcji.

4. Poza usunięciem // musisz znaleźć:
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/

i usunąć /* oraz */ :
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}

5. Przeczytaj temat do końca.
  • +
  • -
  • 8