Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aver - zdjęcie

Aver

Rejestracja: 02.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.05.2012 07:27
-----

#176445 [COD] Nowa klasa z bozooką

Napisane przez Night90 w 03.10.2010 07:30

Tutaj masz opis jak dodać :>

Call of Duty Mod: Dodawanie Bazooki | DarkGL Blog
  • +
  • -
  • 2


#148210 Noż dla każdej postaci

Napisane przez R3X w 29.06.2010 23:01

Robisz nową tablicę z modelami i przypisujesz ją w getModels w switchu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rożne modele broni"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"

#define MODELNAME_SIZE 64
new gszTemp[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE];


new gszKnifes[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"$STD", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"models/knife/v_vip.mdl", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};

new gszUsps[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"models/knife/v_usp.mdl", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"$STD", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};

getModels(wid, szModels[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE]){
switch(wid){
case CSW_KNIFE:{
szModels = gszKnifes;
}
case CSW_USP:{
szModels = gszUsps;
}
default:
return 0;
}
return 1;
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
}
public plugin_precache(){
for(new CsInternalModel:i = CS_DONTCHANGE; i < CsInternalModel; i++){
for(new j=1;j<31;j++){
if(getModels(j, gszTemp)){
if(gszTemp[i][0] != '$')
precache_mymodel(gszTemp[i]);
}
}
}
}
precache_mymodel(szModel[]){
if(!file_exists(szModel)){
log_amx("* %s not found, back to default", szModel);

copy(szModel, MODELNAME_SIZE-1, "$STD");
return 0;
}
precache_model(szModel);
return 1;
}
public eventCurWeapon(id){
if(getModels(read_data(2), gszTemp)){
new CsInternalModel:iModel;
cs_get_user_team(id, iModel);
if(gszTemp[iModel][0] != '$')
set_pev(id, pev_viewmodel2, gszTemp[iModel]);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#148158 Noż dla każdej postaci

Napisane przez R3X w 29.06.2010 18:43

Wpisujesz cały adres do modelu (jak tu u VIPa) albo $STD (nie zmienia noża)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rożne noże"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define MODELNAME_SIZE 64


new gszModels[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"$STD", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"models/knife/v_vip.mdl", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "eventCurKnife", "be", "2=29");
}
public plugin_precache(){
for(new CsInternalModel:i = CS_DONTCHANGE; i < CsInternalModel; i++){
if(gszModels[i][0] == '$') continue;

if(!precache_mymodel(gszModels[i]))
continue;
}
}
precache_mymodel(szModel[]){
if(!file_exists(szModel)){
log_amx("* %s not found, back to default", szModel);

copy(szModel, MODELNAME_SIZE-1, "$STD");
return 0;
}
precache_model(szModel);
return 1;
}
public eventCurKnife(id){
new CsInternalModel:iModel;
cs_get_user_team(id, iModel);


if(gszModels[iModel][0] == '$')
return;

set_pev(id, pev_viewmodel2, gszModels[iModel]);
}

  • +
  • -
  • 1