Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noż dla każdej postaci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aver

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 29.06.2010 15:08

Hey. Mógłby ktoś napisać dla mnie plugin, dzięki któremu każda postać w CT i Terro miałaby inny nóż?

arctic = models/knife/arctic_knife.mdl
gign = models/knife/gign_knife.mdl
gsg9 = models/knife/gsg9_knife.mdl
guerilla = models/knife/guerilla_knife.mdl
leet = models/knife/leet_knife.mdl
sas = models/knife/sas_knife.mdl
terror = models/knife/terror_knife.mdl
urban = models/knife/urban_knife.mdl

Użytkownik Aver edytował ten post 29.06.2010 15:09

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.06.2010 18:43

Wpisujesz cały adres do modelu (jak tu u VIPa) albo $STD (nie zmienia noża)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rożne noże"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define MODELNAME_SIZE 64


new gszModels[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"$STD", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"models/knife/v_vip.mdl", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "eventCurKnife", "be", "2=29");
}
public plugin_precache(){
for(new CsInternalModel:i = CS_DONTCHANGE; i < CsInternalModel; i++){
if(gszModels[i][0] == '$') continue;

if(!precache_mymodel(gszModels[i]))
continue;
}
}
precache_mymodel(szModel[]){
if(!file_exists(szModel)){
log_amx("* %s not found, back to default", szModel);

copy(szModel, MODELNAME_SIZE-1, "$STD");
return 0;
}
precache_model(szModel);
return 1;
}
public eventCurKnife(id){
new CsInternalModel:iModel;
cs_get_user_team(id, iModel);


if(gszModels[iModel][0] == '$')
return;

set_pev(id, pev_viewmodel2, gszModels[iModel]);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Aver

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 29.06.2010 22:13

Dzięki :)

A co mam teraz zrobić, żeby dodać jeszcze do tego, żeby każda postać miała jeszcze inny Granat HE, AWP itp. ?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.06.2010 23:01

Robisz nową tablicę z modelami i przypisujesz ją w getModels w switchu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Rożne modele broni"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"

#define MODELNAME_SIZE 64
new gszTemp[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE];


new gszKnifes[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"$STD", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"models/knife/v_vip.mdl", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};

new gszUsps[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE] = {
"$STD", // NONE

//Counter Strike
"$STD", //URBAN
"$STD", //TERROR
"$STD", //LEET
"$STD", //ARCTIC
"$STD", //GSG9
"models/knife/v_usp.mdl", //GIGN
"$STD", //SAS
"$STD", //GUERILLA
"$STD", //VIP

//Condition Zero
"$STD", //MILITIA
"$STD" //SPETSNAZ
};

getModels(wid, szModels[CsInternalModel][MODELNAME_SIZE]){
switch(wid){
case CSW_KNIFE:{
szModels = gszKnifes;
}
case CSW_USP:{
szModels = gszUsps;
}
default:
return 0;
}
return 1;
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");
}
public plugin_precache(){
for(new CsInternalModel:i = CS_DONTCHANGE; i < CsInternalModel; i++){
for(new j=1;j<31;j++){
if(getModels(j, gszTemp)){
if(gszTemp[i][0] != '$')
precache_mymodel(gszTemp[i]);
}
}
}
}
precache_mymodel(szModel[]){
if(!file_exists(szModel)){
log_amx("* %s not found, back to default", szModel);

copy(szModel, MODELNAME_SIZE-1, "$STD");
return 0;
}
precache_model(szModel);
return 1;
}
public eventCurWeapon(id){
if(getModels(read_data(2), gszTemp)){
new CsInternalModel:iModel;
cs_get_user_team(id, iModel);
if(gszTemp[iModel][0] != '$')
set_pev(id, pev_viewmodel2, gszTemp[iModel]);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Aver

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Sztum
Offline

Napisano 30.06.2010 14:27

Dzięki. O to chodziło :))
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych