Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grubcio - zdjęcie

Grubcio

Rejestracja: 01.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.06.2010 23:33
-----

#140628 3 Pytania

Napisane przez Gość w 02.06.2010 11:15

Drugie było wiele razy na forum...

A co do 3 to mi się wydaje, że tak (lecz głowy nie dam):

Znajdź i usuń poniższe linijki:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")

register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)

entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}