Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

początkującyPluginMaster:D - zdjęcie

początkującyPluginMaster:D

Rejestracja: 01.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2011 17:08
-----

Moje tematy

Konkretny przeciwnik na radarze

26.05.2011 18:52

Witam.
Mój problem jest taki: Gdy wywołuję funkcję EfektRadar(id, pid) - o niej poniżej, w konsoli serwera wyskakuje
Host_Error: WriteDest_Parm: not a client. Wiem, że nie znajduje klienta przy tej funkcji, zatem prośba oczywista - o naprawienie tego buga :]

Funkcja EfektRadar(id, pid) jest wywoływana przez funkcję:
public RadarOdBytu(ent)
{
  new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

  if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
  {		
    new Float:forigin[3], origin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
    FVecIVec(forigin,origin);
		
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(0,"player",200+0.0,entlist, 32,forigin);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
      new pid = entlist[i];
      if (get_user_team(pid) != get_user_team(id) && is_user_alive(pid))
         EfektRadarCzujnik(i, pid);
    }
  }
}

A sama funkcja wygląda następująco:
public EfektRadar(id, pid)
{
  new pozycja_wroga[33][3];

  if (!is_user_connected(pid))
    return PLUGIN_CONTINUE;
		
  get_user_origin(pid, pozycja_wroga[pid]);
	
  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostagePos"), {0,0,0}, id);
  write_byte(id);
  write_byte(pid);
  write_coord(pozycja_wroga[pid][0]);
  write_coord(pozycja_wroga[pid][1]);
  write_coord(pozycja_wroga[pid][2]);
  message_end();
	
  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HostageK"), {0,0,0}, id);
  write_byte(pid);
  message_end();		
	
  return PLUGIN_CONTINUE;
}


Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI!

Wirtualne levele jak w diablo mod

01.06.2010 15:27

Witam. Jestem początkującym tworzycielem pluginów ( no może średnio - zaawansowanym xD ). Mam problem ze stworzeniem graczowi leveli i PD ( tak jak w diablo mod, czy BF2mod). Chciałbym, żeby ktoś przedstawił mi instrukcję/tutorial bądź plik .sma jak to zrobić. Mam jeszcze problem z zapisywaniem leveli na nick, więc proszę również o poradnik. Ma to wyglądać mniej więcej tak:
(PRZYKŁAD)
Gracz ma nick:Player
Zapisywanie punktów doświadczenia dla gracza Player
Gracz za zabicie otrzymuje 150 PD oraz za 1miejsce na mapie - 1500 PD
Levele za punkty doświadczenia:
1. Poczatkujacy wymagane 500PD
2. Amator wymagane 10000 PD
3. Super wymagane 25000 PD
4.Pro wymagane 50000 PD
Na dole HUD ma pokazywac: Player | Level | Zdobyte PD | Potrzebne PD do nastepnego levela |
Plugin ma zapisywac PD na nick.
Bardzo proszę dobrego tworzyciela, aby mi pomógł. Będę wdzięczny :D