Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lons - zdjęcie

Lons

Rejestracja: 30.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.09.2011 17:49
-----

#153118 Tryb Odliczania

Napisane przez hardbot w 20.07.2010 14:22

Kiedyś pisałem posta bo sam nie wiedziałem jak zrobić tryb odliczania ale dzięki pomocy Knopersa udało się Thx Knopers

Kod by Knopers Skonfigurowany przez HARDBOT'a

No więc let's go.
Robimy zmienną
Spoiler


Możemy także wykorzystać to na opak. Czyli robimy tak, że w początkowej funkcji nic nie dajemy a w końcowej czyli: Coś się zrobi jak już dojdzie do ZERA. i odpali nam np: jakieś losowanie tzn, waszą wybraną funkcje :]

bądź jeśli chcemy wywołać coś dla wszystkich z tym Odliczaniem np: odliczy nam 60sec i w ciągu tych sekund będzie mniejsza grawitacja

Robimy zmienną globalną
Spoiler




Przykładowy plugin:
Spoiler


To by było na tyle pozdrawiam HARDBOT


#147978 Jak ustawić X Lvl na start ?

Napisane przez Death_Player w 29.06.2010 06:32

Może wyda wam się chaotyczne, że piszę o takich rzeczach jednak kiedyś tego nie mogłem znaleźć i umieszczam ten poradnik dla tych którzy też tego szukają.

znajdź
public client_connect(id)

Pod tym mamy
//	reset_item_skills(id)  - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0

w Linijce
player_lvl[id] = X

Zmień X na level startowy.
To samo tyczy się np
player_point[id] = X

X możemy zmienić na liczbę punktów które otrzymujesz od razu po dostaniu klasy.

	player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X

Tutaj możemy ustawić że od początku mamy np: 50 inteligencji (zamień X-sy)

Jak ustawić że za lvl otrzymujemy np: 1 pkt do skilli a nie 2 ?
Znajdujemy
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])

Pod tym jest
player_point[id]-=X

X Zamień na ilość punktów które mają być otrzymywane za poziom

Jeszcze jeden problem bo jak gracze wpiszą /reset to będą mieli ilość lvli standardowo x2
Szukamy
public reset_skill(id)

Znajdujemy pod tym
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y

Objaśnienia:
X - Wpisz cyfrę taką która odpowiada ilości punktów za level.
Y - wpisz liczbę ilości punktów za lvl, ponieważ za 1 lvl nie otrzymujemy punktów więc będą dodatkowe X punktów.
Podam Przykład
Chcę otrzymywać ilość punktów do skilli przez obecny maksymalny poziom * 1 - 1 ( Za poziom otrzymuje 1 pkt i "-1" bo na 1 lvlu nie otrzymuje się standardowo punktów.
A więc kompletny przykład wygląda tak:
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1


To tyle z mojego poradnika mam nadzieję że nie robię spamu na forum tylko że się komuś to przyda :P
  • +
  • -
  • 6


#139816 Diablo max 401 lvl. Można max 190..

Napisane przez Le0nik w 29.05.2010 23:19

20815000

tu masz blad usun jedno 0 i po klopocie
  • +
  • -
  • 1


#140123 Problem z wybraniem nowej klasy

Napisane przez Screeaam... w 30.05.2010 20:38

W cvarach dopisz literkę do:

diablo_classes

diablo_classes "abcdefghi"