Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kaszkaj - zdjęcie

kaszkaj

Rejestracja: 08.11.2024
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2025 09:56
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędna ilość graczy na stronie po aktualizacji amxmodxa

07.04.2025 19:14

Spróbuj wgrać starszą stabilną wersje reunion 

wiesz może która jest stabilna? Bo rzeczywiscie wyłączyłem reuniona w metamodzie i problem zniknął

W temacie: Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.

08.11.2024 19:12

Badgepowers.inl

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}
To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem

 

Kompletnie nie zrozumiałeś o co mi chodzi, pytanie nie było jak zmienić przezroczystość na niewidce, bo to wiem jak się robi tylko dlaczego po kompilacji kasuje mi statystyki. Musi brakować którejś biblioteki podczas kompilacji, pytanie której, nigdy nie miałem takiego tematu. Sprawdziłem teraz przed chwilą, skompilowałem to co mam na serwerze bez jakiejkolwiek modyfikacji i skasowało staty czyli ewidentnie tutaj jest problem. 

W temacie: Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.

08.11.2024 10:53

Nie wstawiasz potrzebnych plików, to nie licz że ktoś ci będzie wróżyć z fusów

Nie wiem co to wniesie do sprawy, bo jest to pierwszy lepszy bf2 pobrany z forum, na telefonie nie mogę sprawdzić który inl dokładnie za co odpowiada więc wrzucam wszystko, nic więcej już w tym modzie jeżeli chodzi o kod nie ma, konfigurację mysql mam w sql.cfg ale tego z wiadomych przyczyn nie wrzucę, natomiast tam jest na 100% dobrze, bo niczego nie zmieniam, cvary również, przed kompilacją wszystko działa, po wgraniu skompilowanego bf2rank zerują się statystyki, wgranie spowrotem wersji przed kompilacją wszystko przywraca. 

W temacie: Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.

08.11.2024 10:11

new const gInvisAlphaValue[6] =
{
	250,
	200,
	150,
	100,
	50,
	25
};
Wartości od 0-255, gdzie 0 to całkowita niewidzialność

Tyle można wywnioskować z inl ( jeśli ta zmienna jest używana i używana w taki sposób ), brakuje sma/inl które korzysta z tej zmiennej

 

Wydaje mi się, że będzie to badgepower.inl, bo daje moce odznak min. shotguna, chociaż nie jestem teraz w stanie tego sprawdzić, sma wrzuciłem i to jest jedyne jakie jest, colorchat nie ma znaczenia, ogólnie jest dosyć krótki kod, przy kompilacji pozostałe dane zaciąga z folderu bf2 z plikami inl i tam zmienia się większość ustawień jeżeli chodzi o silnik, statystyki, wymagania itd.

Nie rozumiem tylko dlaczego wywala wszystkie statystyki, po zmianie tej jednej wartości w const.inl wydawało mi się, że to działa bez resetu jeżeli jest zapis na mysql. Muszę jeszcze sprawdzić czy ten sam efekt będzie jeżeli po prostu skompiluję plugin bez zmiany czegokolwiek, bo może czegoś brakuje przy kompilacji.