Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pinio - zdjęcie

Pinio

Rejestracja: 29.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2010 18:16
-----

#137025 CoD mod pytanie

Napisane przez oclahoma w 21.05.2010 11:40

Tylko admin z flaga "a" może dawać lvl'e ..

No tak .. ale jeżeli mamy flage "a" i chce dac SOBIE lvl .. to jest napisane że mamy immunitet :D

Oto rozwiązanie .. które ja użyłem ..

zabieram sobie flage "a" .. odpalam HLSW .. (najlepszy program do adminstracji serwerem) i tam w konsili wpisuje cod_setlvl nick lvl .. gotowe
  • +
  • -
  • 2


#113645 Generowanie statusu serwera

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.02.2010 16:05

Żeby otrzymać bannerek z danymi serwera podobny do tego: Dołączona grafika możemy skorzystać z biblioteki GD2 dostępnej w PHP oraz klasy PQ której użyjemy do pobrania danych o serwerze. Aby otrzymać przyjazne linki wykorzystamy również mod_rewrite aby zamiast rozszerzenia .php mieć np .png

GD2 musi być zainstalowane na serwerze, PQ jest w załączniku

Pobieramy i wypakowujemy załącznik: Załączony plik  server.zip   227,7 KB  2379 Ilość pobrań

np do głównego katalogu.
server
├── base.png
├── cache
├── cs.png
├── cs.ttf
├── digit.ttf
├── impact.ttf
├── index.php
├── key.png
├── lucon.ttf
├── ocr.ttf
├── SNS
│   ├── class_PQ.php
│   └── PQ
│       ├── gamespy.php
│       ├── halflife.php
│       ├── oldhalflife.php
│       ├── PQ_PARENT.php
│       └── quake3.php
└── steam.png

Nadajemy katalogowi cache prawa do zapisu i odczytu (chmod 777).

Standardowe ustawienia umożliwiają generowanie statusu dla IP podanego w parametrze $_GET['ip'] lub $_GET['ip'] i $_GET['port'].
Więc jeżeli mamy domenę amxx.pl i wypakowaliśmy pliki do głównego katalogu to dostęp do skryptu będziemy mieli poprzez kilka linków (mod_rewrite):

amxx.pl/server/index.php
amxx.pl/server/index.png
amxx.pl/server/index.jpg
amxx.pl/server/status.png
amxx.pl/server/status.jpg

i do nich doklejamy parametr ip (lub ip i port) tj.
?ip=IP_SERWERA:PORT
lub
?ip=IP_SERWERA&port=PORT_SERWERA
Czyli otrzymujemy przykładowo
amxx.pl/server/index.png?ip=127.0.0.1:27015

Jeżeli chcemy tworzyć status tylko jednego serwera to zamieniamy:
	if (strpos($_GET['ip'], ':'))
{
$ipp = explode(":", $_GET['ip']);
if (count($ipp)==2)
{
$conf_ip = $ipp[0];
$conf_port = $ipp[1];
}
} else {
$conf_ip = ($_GET['ip'])?$_GET['ip']:'localhost';
$conf_port = ($_GET['port'])?$_GET['port']:'27015';
}

na:
	$conf_ip = 'IP_SERWERA';
$conf_port = 'PORT_SERWERA';

I nie musimy już podawać parametru ?ip= w linkach.

Stan serwera jest cache'owany (zapisywany) na 30 sekund (standardowo - $cachetime) aby zapobiec częstemu łączeniu się z serwerem.
Jako baza służy nam grafika o rozmiarach 350x20px w formacie .png (standardowo - $ext) i nazwie base.png (standardowo - $base) znajdująca się w tym samym katalogu co index.php
Do wyboru jest kilka czcionek (tablica $fonts) w formacie TTF (załączone).

Dodatkowo wszystko mniej więcej opisane w pliku index.php.


Oczywiście wymagane są otwarte porty i odblokowana funkcja fsock_open do pobrania statusu serwera.


p.s.
nie jest to jakoś super zrobione, ale każdy może sobie dopracować i zrobić wg własnego uznania ;)
  • +
  • -
  • 32