Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
brobro123
Rejestracja: 25.09.2024Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2024 17:47





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 355
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
rafal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
brobro123 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Plugin /save na speedrun
28.09.2024 18:39
Ma ktoś może taki plugin jak na speedrunach ,gdzie jest menu /save ,mozna zapisać swój punkt startu odrodzenia ,i odradzać się dosłownie cały czas ?
Problem z /top15 i komendami deathrun
28.09.2024 18:20
Mam taki problem iż ,wgrałem ten plugin https://amxx.pl/topi...a-staty-i-rank/ ,podłączyłem bazę MySQL i teoretycznie działa ,jak wpisuje dr_finish byt końcowy jest ,lecz niestety jak wpisuje /rank to pisze ile killi zrobiłem a nie czas jaki w przeszedłem mapę ,a /top15 też pokazuje kille zamiast czasu
Ktoś wie może w czym jest problem?
Ktoś wie może w czym jest problem?
Problem z kompilacją pluginu
28.09.2024 15:19
Chciałem skompilować ten plugin : Na deathrun`a staty i rank - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
,bo trzeba wpisac dane bo bazy mysql i go skompilować ,lecz niestety wyskakuje taki błąd ,wie ktos jak go naprawić?
//// deathrun_stats.sma
// C:\Users\fasci\Downloads\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\deathrun_stats.sma(62) : fatal error 100: cannot read from file: "drstats/db.inl"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\deathrun_stats.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------
Press enter to exit ...
Dodanie flagi do pluginu.
27.09.2024 11:44
include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "skengman"
new model_noza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /knife", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosy", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosa", "menuWyboru")
register_clcmd("say /noz", "menuWyboru")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/katana.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/minecraft.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/lgbtknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkengmanDeathrun\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
menu_additem(menu, "\wNoz")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0: menu_noze(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
menu_additem(menu, "\wKatana | 1")
menu_additem(menu, "\wGrizzly | 2")
menu_additem(menu, "\wMinecraft | 3")
menu_additem(menu, "\wLgbt | 4")
menu_additem(menu, "\wAqua | 5")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56]
switch(Knife)
{
case 0:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/katana.mdl")
}
case 2:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
}
case 3:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/minecraft.mdl")
}
case 4:
{
format(vModel,55,"models/skiny/lgbtknife.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
SetKnife(id, model_noza[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
}
ZapiszNoz(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
ZaladujNoze(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[KOSZ] Pomoc w pluginie
26.09.2024 23:00
include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "skengman"
new model_noza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /knife", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosy", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosa", "menuWyboru")
register_clcmd("say /noz", "menuWyboru")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/katana.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/minecraft.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/lgbtknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkengmanDeathrun\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
menu_additem(menu, "\wNoz")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0: menu_noze(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
menu_additem(menu, "\wKatana | 1")
menu_additem(menu, "\wGrizzly | 2")
menu_additem(menu, "\wMinecraft | 3")
menu_additem(menu, "\wLgbt | 4")
menu_additem(menu, "\wAqua | 5")
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item)
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56]
switch(Knife)
{
case 0:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/katana.mdl")
}
case 2:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
}
case 3:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/minecraft.mdl")
}
case 4:
{
format(vModel,55,"models/skiny/lgbtknife.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
SetKnife(id, model_noza[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
}
ZapiszNoz(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
ZaladujNoze(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
czy bylby mi ktos w stanie dodać do tego pluginu flagę A ,by tylko osoby z tą flagą mogły miec je na serwerze ,i wytlumaczyl w jaki sposob to dodal?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: brobro123
- Regulamin