Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

brobro123 - zdjęcie

brobro123

Rejestracja: 25.09.2024
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2024 17:47
-----

Moje tematy

Plugin /save na speedrun

28.09.2024 18:39

Ma ktoś może taki plugin jak na speedrunach ,gdzie jest menu /save ,mozna zapisać swój punkt startu odrodzenia ,i odradzać się dosłownie cały czas ?

Problem z /top15 i komendami deathrun

28.09.2024 18:20

Mam taki problem iż ,wgrałem ten plugin https://amxx.pl/topi...a-staty-i-rank/ ,podłączyłem bazę MySQL i teoretycznie działa ,jak wpisuje dr_finish byt końcowy jest ,lecz niestety jak wpisuje /rank to pisze ile killi zrobiłem a nie czas jaki w przeszedłem mapę ,a /top15 też pokazuje kille zamiast czasu
Ktoś wie może w czym jest problem?

Problem z kompilacją pluginu

28.09.2024 15:19

Chciałem skompilować ten plugin : Na deathrun`a staty i rank - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

,bo trzeba wpisac dane bo bazy mysql i go skompilować ,lecz niestety wyskakuje taki błąd ,wie ktos jak go naprawić?

 

 

//// deathrun_stats.sma
// C:\Users\fasci\Downloads\scripting WINDOWS\scripting WINDOWS\deathrun_stats.sma(62) : fatal error 100: cannot read from file: "drstats/db.inl"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\deathrun_stats.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------
 
Press enter to exit ...

 

Dodanie flagi do pluginu.

27.09.2024 11:44

include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "skengman"
 
 
 
 
 
new model_noza[33]
 
public plugin_init() { 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /knife", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosy", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosa", "menuWyboru")
register_clcmd("say /noz", "menuWyboru")
       
}
 
public plugin_precache() { 
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/katana.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/minecraft.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/lgbtknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
 
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkengmanDeathrun\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
 
menu_additem(menu, "\wNoz")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) 
{
case 0: menu_noze(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
 
menu_additem(menu, "\wKatana | 1")
 
menu_additem(menu, "\wGrizzly | 2")
 
menu_additem(menu, "\wMinecraft | 3")
 
menu_additem(menu, "\wLgbt | 4")
 
menu_additem(menu, "\wAqua | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(Knife)
{
case 0: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/katana.mdl")
}
case 2: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
}
case 3: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/minecraft.mdl")
}
case 4: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/lgbtknife.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
 
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
 
SetKnife(id, model_noza[id])
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
}
 
ZapiszNoz(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujNoze(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[KOSZ] Pomoc w pluginie

26.09.2024 23:00

include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "skengman"
 
 
 
 
 
new model_noza[33]
 
public plugin_init() { 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
register_clcmd("say /knife", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosy", "menuWyboru")
register_clcmd("say /kosa", "menuWyboru")
register_clcmd("say /noz", "menuWyboru")
       
}
 
public plugin_precache() { 
precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
precache_model("models/skiny/noz/katana.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/minecraft.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/lgbtknife.mdl")
precache_model("models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
 
public menuWyboru(id)
{
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkengmanDeathrun\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
 
menu_additem(menu, "\wNoz")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) 
{
case 0: menu_noze(id)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
public menu_noze(id) {
new menuBody[512]
formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
 
menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
 
menu_additem(menu, "\wKatana | 1")
 
menu_additem(menu, "\wGrizzly | 2")
 
menu_additem(menu, "\wMinecraft | 3")
 
menu_additem(menu, "\wLgbt | 4")
 
menu_additem(menu, "\wAqua | 5")
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
 
menu_display(id, menu);
}
 
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item) 
{
case 0: SetKnife(id , 0)
case 1: SetKnife(id , 1)
case 2: SetKnife(id , 2)
case 3: SetKnife(id , 3)
case 4: SetKnife(id , 4)
case 5: SetKnife(id , 5)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
ZapiszNoz(id)
return PLUGIN_HANDLED
 
public SetKnife(id , Knife) {
model_noza[id] = Knife
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
 
new vModel[56]
 
switch(Knife)
{
case 0: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
}
case 1: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/katana.mdl")
}
case 2: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/grizzlyknife.mdl")
}
case 3: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/minecraft.mdl")
}
case 4: 
{
format(vModel,55,"models/skiny/lgbtknife.mdl")
}
case 5:
{
format(vModel,55,"models/skiny/noz/aquaknife.mdl")
}
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
return PLUGIN_HANDLED;  
}
 
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
 
SetKnife(id, model_noza[id])
 
return PLUGIN_HANDLED   
 
}
public client_authorized(id)
{
ZaladujNoze(id)
}
 
ZapiszNoz(id)
 
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
 
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
 
ZaladujNoze(id) 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
 
czy bylby mi ktos w stanie dodać do tego pluginu flagę A ,by tylko osoby z tą flagą mogły miec je na serwerze ,i wytlumaczyl w jaki sposob to dodal?