zacznij od poprawnego uzywania klamr.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
stasekstaskowy
Rejestracja: 22.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2016 22:58
O mnie
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy i killstreaki dla COD mod'a
- Questy, rozbudowany Cod mod
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Counter Strike 1.6 Call of Duty Modern Warfare 2 mod: Killstreaks ( HD ) - YouTube
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 339
- Odwiedzin: 8 894
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 84 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1939
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
Narzędzia użytkownika
Znajomi
stasekstaskowy nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#605893 [ROZWIĄZANE] Undefined Symbol z VIP generator
Napisane przez stasekstaskowy w 15.01.2014 22:55
#603933 Zaszybkie wbijanie lvl POMOCY!!!
Napisane przez stasekstaskowy w 11.01.2014 10:08
#603318 [ROZWIĄZANE] Problem z Kompilacją klasy
Napisane przez stasekstaskowy w 09.01.2014 14:05
#591655 Dane gracza do logów
Napisane przez stasekstaskowy w 09.12.2013 11:58
#351143 Steam Update
Napisane przez stasekstaskowy w 18.01.2012 20:33
#318487 [ROZWIĄZANE] Wskrzeszenie u medyka ( errory w logach )
Napisane przez stasekstaskowy w 06.11.2011 08:51
public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)
reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}
na
public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)
if(is_user_connected(vid))
reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}
#271582 Bledy kompilacji
Napisane przez stasekstaskowy w 19.07.2011 14:15
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 999)//nr perka
i zamiast 999 wpisz nr itemu na ktorym warunek ma byc wykonany bo przedtem bylo cos takiego i nie chcialo kompilowac
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == NR PERKA)
#271543 Bledy kompilacji
Napisane przez stasekstaskowy w 19.07.2011 12:57
#268900 Cod Mod problem
Napisane przez stasekstaskowy w 12.07.2011 12:01
#266099 Błąd przy kompilatorze
Napisane przez stasekstaskowy w 04.07.2011 12:08
#264915 Problem z itemami z random
Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 12:05
#264895 Problem z itemami z random
Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 11:37
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
to zamien ja na np
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
#264866 Problem z itemami z random
Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 10:36
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
3. daj to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
ponizej
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
#264778 Problem z kompilacja-proszę o pomoc...
Napisane przez stasekstaskowy w 30.06.2011 22:51
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 4448 bytes Code size: 82648 bytes Data size: 94000 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 197480 bytes Done.
Załączone pliki
-
Untitled.amxx 114,63 KB 4 Ilość pobrań
#264776 Psujące/Niedziałające moce/itemy. Duży problem.
Napisane przez stasekstaskowy w 30.06.2011 22:49
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
i zamien na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: stasekstaskowy
- Regulamin