Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stasekstaskowy - zdjęcie

stasekstaskowy

Rejestracja: 22.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2016 22:58
-----

#605893 [ROZWIĄZANE] Undefined Symbol z VIP generator

Napisane przez stasekstaskowy w 15.01.2014 22:55

zacznij od poprawnego uzywania klamr.


  • +
  • -
  • 1


#603933 Zaszybkie wbijanie lvl POMOCY!!!

Napisane przez stasekstaskowy w 11.01.2014 10:08

z tego co pamietam w starym codzie nie bylo codmod.cfg

@PanChlebek

pokaz sma pluginu


  • +
  • -
  • 2


#603318 [ROZWIĄZANE] Problem z Kompilacją klasy

Napisane przez stasekstaskowy w 09.01.2014 14:05

1. powtarza CI sie nazwa zmiennej

2. tworzysz pare funkcji o tej samej nazwie

3. w ostatniej funkcji masz literowke i brakuje literki 'p'


  • +
  • -
  • 1


#591655 Dane gracza do logów

Napisane przez stasekstaskowy w 09.12.2013 11:58

http://amxx.pl/topic...nie-adresow-ip/


  • +
  • -
  • 1


#351143 Steam Update

Napisane przez stasekstaskowy w 18.01.2012 20:33

sprobuj usunac ClientRegistry.blob z folderu Steam'a
  • +
  • -
  • 1


#318487 [ROZWIĄZANE] Wskrzeszenie u medyka ( errory w logach )

Napisane przez stasekstaskowy w 06.11.2011 08:51

public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)

reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}

na

public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)

if(is_user_connected(vid))
reset_player(vid)

msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}

  • +
  • -
  • 2


#271582 Bledy kompilacji

Napisane przez stasekstaskowy w 19.07.2011 14:15

poszukaj
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 999)//nr perka

i zamiast 999 wpisz nr itemu na ktorym warunek ma byc wykonany bo przedtem bylo cos takiego i nie chcialo kompilowac
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == NR PERKA)

  • +
  • -
  • 1


#271543 Bledy kompilacji

Napisane przez stasekstaskowy w 19.07.2011 12:57

popraw sobie tylko nr itemu w 1 warunku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#268900 Cod Mod problem

Napisane przez stasekstaskowy w 12.07.2011 12:01

klamry ...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#266099 Błąd przy kompilatorze

Napisane przez stasekstaskowy w 04.07.2011 12:08

klamry zle wstawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#264915 Problem z itemami z random

Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 12:05

a sry nie zauwazylem zmien
[idattacker]
na [attacker]
  • +
  • -
  • 1


#264895 Problem z itemami z random

Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 11:37

to jest koncowka odrodzenie(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

to zamien ja na np
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

  • +
  • -
  • 1


#264866 Problem z itemami z random

Napisane przez stasekstaskowy w 01.07.2011 10:36

1.
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);

w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);


2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)


3. daj to
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}

ponizej
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 1


#264778 Problem z kompilacja-proszę o pomoc...

Napisane przez stasekstaskowy w 30.06.2011 22:51

kompiluje bez problemu
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4448 bytes
Code size:            82648 bytes
Data size:            94000 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  197480 bytes
Done.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#264776 Psujące/Niedziałające moce/itemy. Duży problem.

Napisane przez stasekstaskowy w 30.06.2011 22:49

3.w public odrodzenie(id) znajdz
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)  
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

i zamien na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)  
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

  • +
  • -
  • 2