Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NwNwH - zdjęcie

NwNwH

Rejestracja: 29.11.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2025 23:05
-----

Moje tematy

[KOSZ] Czy Wy też tak macie?

12.11.2024 00:17

witam, po przeniesieniu się z steam_legacy na normalną wersje gry to przy odpaleniu serwera na localhost takie dziwne warningi wyskakują, nie wiem czy to moze powodac bledy ale jestem troche zaniepokojony

 

Wyciek z konsoli:


L 11/12/2024 - 00:11:32: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. 
L 11/12/2024 - 00:11:32: [GEOIP] Could not find GeoIP2 databases. Disabled natives.
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GiveNamedItem is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] AddAccount is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CanPlayerBuy is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CanBuyThis is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GiveDefaultItems is not available - native cs_set_no_knives has been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CREATE_NAMED_ENITTY is not available - native cs_create_entity() has been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] UTIL_FindEntByString is not available - native cs_find_ent_by_class() has been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] AddEntityHashValue or RemoveEntityHashValue is not available - native cs_set_ent_class() has been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GetWeaponInfo is not available - native cs_get_weapon_info() and forward CS_OnBuy have been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] sv global variable is not available
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled
L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSX] Could not load csstats file: cstrike\
L 11/12/2024 - 00:11:32: client_disconnected and client_remove forwards have been disabled - check your gamedata files.
L 11/12/2024 - 00:11:33: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files.
L 11/12/2024 - 00:11:33: -------- Mapchange to de_test --------
couldn't exec maps/de_test_load.cfg
[AMXX] Loaded 1 admin from file
FakeIP enabled! Requesting a fake IP.
Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
couldn't exec addons/amxmodx/configs/team_semiclip.cfg
[SteamNetworkingSockets] SDR network config fetch attempt #1 failed.  HTTP 504.  .  Trying again.
Connection to Steam servers successful.
FakeIP allocation succeeded: 169.254.125.132:38208
Using FakeIP
Server IP address 169.254.125.132:38208
   VAC secure mode is activated.

Bugujące się dane w fvault

02.08.2024 19:32

Witam, od czasu gdy przeniosłem inny plugin do silnika to rowniez jego zapis fvault przenioslem i aktualnie jedynie zmienne od Poziomu gracza oraz expa się bugują jakoś ze jak zmienie mape to inne liczby tam pisza, czasem się nawzajem zamieniają, inne zmienne są nienaruszone, macie jakąś teorie co mogło by powodować ten problem? Bo nie chciałbym za bardzo kodu wysyłać.

 

amx 1.9.0.5294

Problem z func_wall

10.02.2024 20:05

Dobry wieczór, mam problem z warunkiem if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")), gdy daje blok w bariere to nic się nie dzieje, natomiast granat normalnie działa jak rzucam w bariere to odrzuca i printuje wiadomość.

Fragment pluginu pochodzi z pluginu na bariery z paczki BaseBuilder Turbo(najnowsza wersja na github)
Amxx - 1.9.0.5271, wszystkie moduły odblokowane

public fwd_touch(toucher, touched){
	
	
	if( !pev_valid(toucher) || !pev_valid(touched) || touched == 0 || toucher == 0 )
		return PLUGIN_CONTINUE
	new szClassEnt_1[33], szClassEnt_2[33]
	pev(toucher, pev_classname, szClassEnt_1, sizeof(szClassEnt_1) )
	pev(touched, pev_classname, szClassEnt_2, sizeof(szClassEnt_2) )
	
	
	if( entity_get_int(toucher, EV_INT_solid) != SOLID_TRIGGER ) 
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if( equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") ){
			
		if( equal(szClassEnt_2, "grenade") ){
                        ColorChat(0, GREEN, "proszę nie rzucac granatem na spawna");
			if( pev(touched, pev_iuser1) == 0){
				new Float:fVelocity[3]
				pev(touched, pev_velocity, fVelocity)
				fVelocity[0] *= -1;
				fVelocity[1] *= -1;
				fVelocity[2] *= -1;
				set_pev(touched, pev_velocity, fVelocity)
				set_pev(touched, pev_iuser1, 1)
				
			}
		}
		if(equal(szClassEnt_2, "player")){
			if( get_user_team(touched) == 1 && is_user_alive(touched)){
				if( task_exists(touched+TASK_GOD) ){
					remove_task(touched+TASK_GOD)
				}
				set_task(0.1, "offBarrierGod", touched+TASK_GOD)
				userIsInBarrier[touched]=true
			}
		}
		if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")){
			ColorChat(0, GREEN, "proszę nie blokowac spawnu");
		}
	}
		
	if( !equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") && !equal(szClassEnt_1, "func_wall"))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
		
	if( !equal(szClassEnt_2, "func_wall")  ){		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	if( equal(szClassEnt_2, "func_wall" ) && equal(szClassEnt_1, "func_wall") && getLock(toucher) != 2)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	
	if( getOwner(touched) != 0 ){ // -- TO NIE DZIAŁA XD --

                ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek ownera");
		if(  getMover(touched)  ){ //0
                        ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek movera");
			new Float:fOrigin[3]
			entity_get_vector(touched, EV_VEC_vuser4, fOrigin)
			if( fOrigin[0] != 0.0 || fOrigin[1] != 0.0 || fOrigin[2] != 0.0 ){
				ColorChat(getLastMover(touched), GREEN, "---^x01 Klocek cofniety!^x04 |^x01 Nie wsadzaj klocka w bariere!^x04 ---")
				entity_set_origin(touched, fOrigin)
			}else{
				//bb_set_claimed(getOwner(touched), bb_get_claimed(getOwner(touched))-1)
				
				if( getLock(touched) == 3 ){
					new szClass[10], szTarget[7];
					entity_get_string(touched, EV_SZ_classname, szClass, 9);
					entity_get_string(touched, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
						
						
					if( !equal(szClass, "func_wall")) 
						return PLUGIN_CONTINUE
					if( equal(szTarget, "ignore") )
						return PLUGIN_CONTINUE
					if( equal(szTarget, "barrier") )
						return PLUGIN_CONTINUE					
					if( equal(szClass, "blockBarrier") )
						return PLUGIN_CONTINUE
					
					remove_entity(touched)
				}else{
					set_pev(touched, pev_iuser1, 0) 
					entity_set_origin(touched, Float:{0.0,0.0,0.0});
				}
			}
			
		}else{			
			set_pev(touched,pev_rendermode,kRenderTransColor)
			set_pev(touched,pev_rendercolor, Float:{255.0,0.0,0.0} )
			set_pev(touched,pev_renderamt, 255.0 )
			set_task(0.1, "checkRemove", touched)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

Dziwny problem z natywem

03.01.2024 21:56

Witam, mam następujący problem:
Po wpisaniu komendy /klan, wywala plugin tam gdzie ma być użyta komenda /klan 

L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "klanymenu")
L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX]    [0] paintballcore.sma::cmdSay (line 2017)

W pluginie gdzie natyw jest zarejestrowany plugin_natives jest tak zrobiony

public plugin_natives() {
       register_native("klanymenu", "Cmd_Klan", 1);
}

Jest on dosłownie pod plugin_init.

W plugins ini, dawałem na samą góre, na sam dół i nic sie nie zmieniło, debuga ma też.

Natomiast w pluginie gdzie jest system komend, nad cmdSayem dałem taką komende

native klanymenu(id);
public cmdSay(id){
.... tu dalsza czesc kodu jest
if (equal(szMessage, "/klan",5)){
	klanymenu(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Próbowałem komende native klanymenu(id) dawać w pliku .inc, lecz to nic nie zmieniło.

Zrobiłem również sam czysty plugin z tym natywem i zadziałało, ale nie wiem dlaczego w tym pluginie na klany mi to blokuje.

Musze tak czy siak zrobić natywy, bo nie uruchomie tej komendy, bo nie działają register_clcmd w innych pluginach niz w silniku xD i jeszcze natywy na monety z modu.
Próbowałem użyć innego pluginu na klany, lecz to nic nie pomogło i dalej był ten sam błąd.

Załączam więc kod źródłowy pluginu na klany, bo raczej coś blokuje w tym pluginie, ale nie wiem co.