Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gemowiec - zdjęcie

Gemowiec

Rejestracja: 31.10.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2024 23:37
-----

Moje posty

W temacie: Podboty siedzą na spekcie

18.02.2024 17:27

Zaintalowałem boty yapb i nie ma żadnego problemu. do zamknięcia

W temacie: [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

14.02.2024 08:42

Wersja z info na sayu

Bardzo ci dziękuje wszystko działa bezbłędnie. Miłego dnia i jeszcze raz dziękuje

W temacie: [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

13.02.2024 22:24

Blokuje rzucanie wszystkimi granatami bez blokowania kupowania itd.

 

Mapy na których ma być blokada zmieniasz w .sma

static const maplist[][] =
{
	"de_dust2",
	"de_inferno",
	"de_aztec"
};

Przy ostatniej mapie nie dawaj przecinka na końcu

Bardzo ci dziękuje fajnie to działa a mam jeszcze taką prośbę można by było do tego dodać wiadomość która by sie wyświetlała dla gracza który chce użyć granatu "Granaty na tej mapie sa zablokowane"

W temacie: [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

13.02.2024 22:22

Bardzo ci dziękuje fajnie to działa a mam jeszcze taką prośbę można by było do tego dodać wiadomość która by sie wyświetlała dla gracza który chce użyć granatu "Granaty na tej mapie sa zablokowane"

W temacie: [ROZWIĄZANE] Usunięcie smugi za granatem Frostnade / Granat zamrażający

12.02.2024 21:31

Usuwasz konkretnie tę linię

fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);

Ok bardzo pomogłeś dziękuje