Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gemowiec - zdjęcie

Gemowiec

Rejestracja: 31.10.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2024 23:37
-----

#778070 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

Napisane przez Anonymuss w 14.02.2024 00:19

Wersja z info na sayu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#777934 [ROZWIĄZANE] Usunięcie smugi za granatem Frostnade / Granat zamrażający

Napisane przez PANDA_2zl w 26.01.2024 00:14

Usuwasz konkretnie tę linię
fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, iColors[0], iColors[1], iColors[2], kRenderNormal, 16);

  • +
  • -
  • 1


#777931 [ROZWIĄZANE] Usunięcie smugi za granatem Frostnade / Granat zamrażający

Napisane przez PANDA_2zl w 25.01.2024 16:56

Usuń ten fragment z kodu
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(entity);	// entity
write_short(gTrail);	// sprite
write_byte(20);		// life
write_byte(10);		// width
write_byte(iColors[0]); // red
write_byte(iColors[1]); // green
write_byte(iColors[2]); // blue
write_byte(255);	// brightness
message_end();
I te linijki, żeby posprzątać pozostałe rzeczy związane ze smugą
new gTrail;
new const gModelTrail[] = "sprites/lgtning.spr"
gTrail = precache_model(gModelTrail)

  • +
  • -
  • 1


#778067 [ROZWIĄZANE] Blokada Granatów na wybranych mapach

Napisane przez Anonymuss w 13.02.2024 19:41

Blokuje rzucanie wszystkimi granatami bez blokowania kupowania itd.

 

Mapy na których ma być blokada zmieniasz w .sma

static const maplist[][] =
{
	"de_dust2",
	"de_inferno",
	"de_aztec"
};

Przy ostatniej mapie nie dawaj przecinka na końcu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1